XXL Nutrition

3x/week Fullbody (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_210923

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
5.459
Waardering
7.204
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Nieuw schemaatje gemaakt, zou graag opbouwende kritiek willen. Heb een tijdje 5x5 geprobeerd maar werkte niet echt voor mij, het 3x/week squatten was echt veel te veel voor mij. M'n benen herstellen zo verschrikkelijk traag na squatten, dus dat werd em niet.

44e4f6103d33cbf5ff0a1a06eeacde40.png


De Bench press, Barbell Row, Squat en OHP zijn voor 3 setjes van 5, met 2 warming up setjes (ramping sets)

De Incline Press en Dumbell Row zijn voor 4 setjes van 6

Cleans doe ik meestal rond de 5 setjes met 2/3 herhalingen, eigenlijk gewoon omdat ik het een leuke oefening vind om af en toe eens te doen, mijn hoofddoel is niet om daar in progressie te maken.

Supersetje is overigens schouders, upright rows, side raises en face pulls

Hoor graag dingen die evt. beter kunnen.
 
Ik zou niet gelijk op zoek gaan naar een alternatieve training, maar naar methodes om je spierherstel te bevorderen. Nu weet ik niet hoe jouw voedingsschema eruitziet, maar ik vermoed dat daar de oorzaak ligt.
 
Ik zou niet gelijk op zoek gaan naar een alternatieve training, maar naar methodes om je spierherstel te bevorderen. Nu weet ik niet hoe jouw voedingsschema eruitziet, maar ik vermoed dat daar de oorzaak ligt.

Probeer rond de 3000-3200cal per dag te halen en neem ruimschoots genoeg proteïne. Heb beide hamstrings ooit gescheurd en veel last van heupen/liezen gehad, denk dat de zwakte hier ligt, is overigens ook alleen maar bij m'n benen, nooit problemen gehad met bovenlichaam.
 
Back
Naar boven