Fitness Seller

5/3/1 van Jim Wendler

Bezoekers in dit topic

wimmos

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
7.329
Waardering
197
Hier staat de write-up: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=112382761

Hier een schema: http://www.scribd.com/doc/8615840/Jim-Wendler-531-Logbook-Calculator

In het schema staat het accessoire werk wel niet vermeld (zie write-up, vanonder in eerste post).

Na elke cyclus verhoog je het gewicht met 5kg.

De routine kent erg veel succes. Op T-nation bvb is iedereen er dol op en is het een echte rage. Maar wat mij een beetje tegenhoud om het te proberen is dat je maar 1x per week squat, of soms zelfs een hele week niet? Is het dan wel geschikt voor powerlifters?
 
zal wel aan mijn computer liggen, maar ik kan niks invullen in die calculator.

heb het schema wel is overwegen, maar ik heb het idee dat het vooral voor presses veel te weinig is... then again ik heb het nooit gedaan dus ik kan het niet zeker weten.
 
zal wel aan mijn computer liggen, maar ik kan niks invullen in die calculator.

heb het schema wel is overwegen, maar ik heb het idee dat het vooral voor presses veel te weinig is... then again ik heb het nooit gedaan dus ik kan het niet zeker weten.

Je kan het pas invullen als je het eerst download (staat een knop boven het document). Als je dat niet doet, is het gewoon een tekst.

Presses zijn 1 a 2 dagen in de week als je MP meerekent.. maar zal ook niet leiden tot een goeie groove bij zo weinig benchen idd :o.
 
Hét is juist een Powerlift schema afaik. Als assistence kan je BB/SM/PL gericht werken. Methode is afgeleid van oude periodisatie principes. Niet héél veel nieuws onder de zon. Maar klinkt wel lekker.
 
Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren totdat dit hier op DBB opduikt.
Op zich helemaal niets nieuws onder de zon, gewoon progressief rep PR krachtwerk gecombineerd met bodybuild-achtig assistance work.

Haha. Dacht hetzelfde. ;)
 
Laatst bewerkt:
Je kan het pas invullen als je het eerst download (staat een knop boven het document). Als je dat niet doet, is het gewoon een tekst.

moet je eerst inloggen, aanmelden etc..

kan je et niet even uploaden voor de liefhebbers ?
 
Ja ben ook wel benieuwd, mss iets als ik men WSB periode beu ben, wat ik eigenlijk betwijfel hehe:cool:
 
Heb het schema even geupload: http://www.turboupload.com/yuakoa196na8/10816788.xls.html

Vergeet de assistance niet te lezen in de eerste link.. Daar komt dus 5x10 bij op de grote lifts, en nog wat..
En de laatste set van de 5 reppers (voor de assistance) mag je een rep-out doen dacht ik.


Bedankt voor de reacties.
 
...
 
Laatst bewerkt:
w00t nice :D
om te een of andere reden blijft hij altijd haperen als hij laad en kan ik hem niet downloaden de pdf :(
 
Laatst bewerkt:
Ik begin er morgen denk ik mee.. heb wel zin in iets 'anders'.
 
Heb em toch te pakken gekregen en ben ook van plan om hem binnenkort te gaan volgen :)
 
Ik begin er morgen denk ik mee.. heb wel zin in iets 'anders'.

Heb em toch te pakken gekregen en ben ook van plan om hem binnenkort te gaan volgen :)

Ik ga ook starten na m'n examens.. Als jullie hem starten, kunnen jullie dan een nieuwe log maken, a la het principe van Forza forum (log per schema dat je volgt ipv per jaargang)?
 
Ik ga ook starten na m'n examens.. Als jullie hem starten, kunnen jullie dan een nieuwe log maken, a la het principe van Forza forum (log per schema dat je volgt ipv per jaargang)?

will do, sir!
Waarschijnlijk wordt het ook rond de examenperiode dat ik er mee start.
 
Back
Naar boven