MuscleMeat

5 Jaar Progressie - 25kg afgevallen, 16kg massa aangekomen (filmpje)

Bezoekers in dit topic

Incline

Cool Novice
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
91
Waardering
83
Lengte
1m88
Massa
85kg
Hey allemaal!

Ik wou hier wederom weer mijn transformatie video posten, een aantal nieuwe begin foto's gevonden en natuurlijk een jaar verder in de reis naar een awesome fysiek.

Begon op 15 jaar, 95kg 1.65m lang. Na een jaar ben ik 25 kilo afgevallen, woog ik 70kg en was rond de 1.74m 16 jaar oud. Nu 4 jaar later, bezig te zijn geweest met wat massa kweken, weeg ik 86kg, 20 jaar oud en 1.88m.

Bedankt voor het kijken!

 
Goed bezig.

Op naar de 100 :)
 
Mooie transformatie man. Je komt me ergens bekend voor maar kan het niet thuisbrengen
 
Mooie transformatie man. Je komt me ergens bekend voor maar kan het niet thuisbrengen
Thanks man! Misschien instagram/ andere video? Of je moet me ooit in de gym gezien hebben lol :p
 
Thanks man! Misschien instagram/ andere video? Of je moet me ooit in de gym gezien hebben lol :p
Nee heb me vergist denk ik. Had je ff opgezocht op Facebook, je woont ver weg en geen gemeenschappelijke vrienden. Misschien eens op een festival ofzo. Maakt ook niet uit je bent goed bezig :thumb:
 
Netjes! Goed bezig!
 
Brute transformatie zeg, keep up the good work!
 
Brute transformatie zeg, keep up the good work!
Thanks man! :D
Nee heb me vergist denk ik. Had je ff opgezocht op Facebook, je woont ver weg en geen gemeenschappelijke vrienden. Misschien eens op een festival ofzo. Maakt ook niet uit je bent goed bezig :thumb:
Festival lijkt me ook sterk hahaha ben niet zo'n feestbeest :p Thanks man!

Netjes! Goed bezig!
Dankjewel! :D

Zieke transformatie man! Lekker bezig :clap:
Dankjewel man! :D

Thanks! :)
 
Goed bezig Gino:)
 
super gedaan, altijd wel mooi om te zien wat er mogelijk is als je echt karakter hebt.
you tuber toch ook?
 
Zeer mooie progressie. Ik heb alleen wel die afhaalchineesmuziek op mute gezet tijdens het kijken. Sorry...
 
Top man! Mensen die jou een paar jaar niet gezien hebben en je kennen als bol manneke herkennen je denk ik niet of wel? Of wat zijn hun reacties dan, lijkt me erg grappig.
 
Zeer mooie progressie. Ik heb alleen wel die afhaalchineesmuziek op mute gezet tijdens het kijken. Sorry...
Hahaha ieder zn smaak, thanks!
Top man! Mensen die jou een paar jaar niet gezien hebben en je kennen als bol manneke herkennen je denk ik niet of wel? Of wat zijn hun reacties dan, lijkt me erg grappig.
Dat is nu gelukkig wel al afgetakeld hahaha dat was 2 jaar terug ongeveer wel echt vaak het geval inderdaad!
 
Goed bezig, gezicht kwam vaag bekend voor, toch maar filmpje bekeken, en wel heel bekende sport school.
Zou nu niet zeggen dat je ooit toch wel een stuk dikker was.
 
Back
Naar boven