MuscleMeat

500test/200 deca of 750test only

Bezoekers in dit topic

Sergeant

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2006
Berichten
816
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Na 1,5 jaar AAS vrij, wil ik deze winter weer een kuur pakken.
Heb hiervoor een aantal kuren gepakt zowel test only als test/tren incl hcg etc.

Nu twijfel ik tussen 2 kuren:
1-12 500mg test-e EW
1-10 200mg Deca EW
2x 500iu HCG EW tot nakuur.
14-18 20mg nolva ED

Of

1-12 750mg test-e EW
2x 500iu HCG EW tot nakuur
14-18 20mg nolva ED

Tips qua doseringen zijn welkom :)
 
Is helemaal afhankelijk van hoeveel winst je wilt boeken en hoe 'veilig' je wilt kuren. Ga je voor de veilige optie doe dan 250 test en 200 deca voor een weekje of 8. Minder veilig is 500 test en 200 deca. Enjah, dan komt 500 test en 400 deca en ongeveer gelijk staat 750 test. Die laatste zou ik zeker niet aanraden ivm de A:E verhouding. Dus wil je flinke winst met meer bijwerkingen pak dan 500/400, wil je minder bijwerkingen en dus minder winst pak dan 250/200. HCG idd 2x pw 500 IU. Nakuren kan je ook doen met 50 mg Clomid pd en als dat niet bevalt overstappen op 25 mg.
 
250/500 ga ik niet doen iig. Als het systeem plat ligt, wil ik er toch wel wat meer uithalen.

Test 500
Deca 400 is beter dan?

Proviron toevoegen een optie mannen?
 
Ik zou liever mast toevoegen
 
Ik zou liever tren toevoegen en deca eruit.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Tren heb ik al aantal keer op gekuurd.

Test/tren-e
250/400
250/600

Ik wil even massa gaan pakken deze winter en wil niet meer op tren nu.
Tren misschien in de zomer als Tren-a

Dan denk ik dat ik voor 500/400 ga in dit geval.
 
Als je geen mast toe wilt voegen zou Proviron inderdaad wel kunnen helpen tegen vocht ja.
 
Ik zou liever mast toevoegen
waarom kies je mast boven provi? wil misschien hierna ook deca/test doen alleen wat hoger :p
bij winny had ik helaas wel last van haar uitval. Wel pas na dat ik mijn dosis ging uppen:o bij dutch wiki stond als goed is niet als bijwerking dat je haar uitval bij provi?
 
waarom kies je mast boven provi? wil misschien hierna ook deca/test doen alleen wat hoger :p

Mast is vele malen anaboler dan Proviron. Sterker nog; Proviron is niet anabool. Dus voor je spiermassa en kracht gaat het geen verschil maken. Mast gaat dat wel doen.
 
Mast is vele malen anaboler dan Proviron. Sterker nog; Proviron is niet anabool. Dus voor je spiermassa en kracht gaat het geen verschil maken. Mast gaat dat wel doen.
mast is ook weer niet zo anabool dat je kilo's gaat pakken gaat mij meer om de A:E verhouding zonder dat ik een kale kop krijg
 
waarom kies je mast boven provi? wil misschien hierna ook deca/test doen alleen wat hoger :p
bij winny had ik helaas wel last van haar uitval. Wel pas na dat ik mijn dosis ging uppen:o bij dutch wiki stond als goed is niet als bijwerking dat je haar uitval bij provi?

Mast geeft me hardere look dan provi
 
Mast geeft me hardere look dan provi
oke dus provi kan ik goed gebruiken voor de A:E verhouding, ervaring met haar uitval bij provi?
 
oke dus provi kan ik goed gebruiken voor de A:E verhouding, ervaring met haar uitval bij provi?

Ik heb nooit last van haaruitval gelukkig. niet op 1400 tren niet op 800 mast, nooit niet (A)
 
Ik heb nooit last van haaruitval gelukkig. niet op 1400 tren niet op 800 mast, nooit niet (A)
geluks vogel:o nu heb ik het ook niet met tren, maar nu durf ik mast niet meer te nemen :rolleyes:
 
Test-e 500mg
Deca 200/400mg (ligt aan je kuurverleden)

Succes kerel
 
Op wat voor dosis Proviron moet ik dan zitten? 50mg ED ?
Proviron heeft dus zeker positieve eigeschappen in deze kuur, zijn er nog negatieve effecten van ?
 
Ik zou liever tren toevoegen en deca eruit.
Waarom tren er in? Ik ga op Deca beter dan op Tren en Tren sloopt letterlijk mijn nieren! Ben net klaar met een half jaar aan testen. Nier waardes zijn nu eindelijk weer normaal!

Ik zou dus uitkijken met Tren!
 
500 test
400 deca
400 masteron E
 
Waarom tren er in? Ik ga op Deca beter dan op Tren en Tren sloopt letterlijk mijn nieren! Ben net klaar met een half jaar aan testen. Nier waardes zijn nu eindelijk weer normaal!

Ik zou dus uitkijken met Tren!

Persoonlijk. ik ben een jaar on tren geweest. Nieren waren perfecto.
 
Back
Naar boven