XXL Nutrition

8 kilo aankomen binnen 8 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

met 3000 kcal per dag gaat het moeilijk worden denk ik..

Vind dit wel een leuke missie, laat eens wat weten hoe het gaat joh.
 
- Ga aan de creatine, liefst monohydraat anders hou je geen water vast. Dat zorgt toch al voor een paar kilos

- Eten, je hoeft niet op wat vet te kijken maar elke dag macdonalds zou ik toch ook niet doen. Ik zou ook zeker geen 8 x per dag gaan eten, hou het bij 3 keer gigantisch volproppen, als je 8x per dag eet gaat je metabolisme als een raket omhoog (verbrand je meer calorieen) en ik heb zo een gevoel dat je al een snel metbolisme hebt. 4000 kcal lijkt me genoeg je lichaam is toch niet veel voeding gewend en meer als 4000 kcal eten gaat je voorlopig niet lukken denk ik.

- 3x per week: Bench Press - Deadlift - Squat
-> Ik zou per oefening 4 sets doen van 8 reps, dan verbrand je niet te veel energie

- Normaal makkelijk te halen maar 57 kilo en 1m72 dat geeft mij de indruk dat je een super ecto bent. Desnoods leen je toch wat gewichten uit de GYM steek je die in je onderbroek als ze je wegen. Als ze iets zeggen, zeg je gewoon dat je ZWAAR geschapen bent.

En wanneer je slaagt doe dan gewoon door met bodybuilding, er zijn al mietjes genoeg in het leger.
 
Back
Naar boven