XXL Nutrition

AC classic /aesthetic pics

  • Topic starter KEUN
  • Startdatum
  • Reacties 70
  • Weergaven 30K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Omdat hij maar een klein mannetje is van 1.67 en er super en super droog bij staat.

Hij ziet er ook mooi rond uit. Maar misschien zal dit een domme vraag zijn. Maar kan dit natuurlijk en zo droog? Natuurlijk 15kilo aankomen is geen probleem maar zo droog? Damn!
 
Hij ziet er ook mooi rond uit. Maar misschien zal dit een domme vraag zijn. Maar kan dit natuurlijk en zo droog? Natuurlijk 15kilo aankomen is geen probleem maar zo droog? Damn!

edgar, ik denk dat t naturel erg moeilijk gaat worden om er zo uit te zien... ga er maar niet van uit
 
damn, respect voor die oude kerels, zien er nog steeds buff uit.
Iemand enig idee hou oud ze zijn
 
de masters klasse is rond de 40-45.
je kan kijken op team-andro.com, staat het allemaal bij de fotos in de gallery
 
Ik had niet de hele topic doorgelezen alleen de eerste twee pagina's en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van die Turkse meneer. Nu is mijn vraag is dat natuurlijk mogelijk te halen? Aangezien hij 15kg boven zijn lengte weegt (160 toch?).

Zo niet, dan alsnog een zeer prachtig fysiek. Toch begrijp ik niet dat hij maar 75kg weegt. Lijkt eerder 90kg.

Dit haal je niet natural. Niet met dezelfde conditie en kwaliteit.
Ik vind dit een kunst opzich. Met zo min mogelijk lichaamsgewicht zo groot mogelijk ogen.
Frank Zane woog ook geen drol, maar zo estetisch als de pest. Net als deze jongen. Erg goed.
 
denk dat jij nog veel moet leren over wat het verschil is tussen anorexia en slank zijn.....
gelukkig ben jij ook niet perfect, verre van zelfs!
 
denk dat jij nog veel moet leren over wat het verschil is tussen anorexia en slank zijn.....
gelukkig ben jij ook niet perfect, verre van zelfs!


waar gaat dit over dan?
Heb je het tegen Kale?
 
niks mis met dat vrouwtje toch, wat een ophef weer jongens
 
Hij ziet er ook mooi rond uit. Maar misschien zal dit een domme vraag zijn. Maar kan dit natuurlijk en zo droog? Natuurlijk 15kilo aankomen is geen probleem maar zo droog? Damn!

De spiermassa qua omvang krijg je naturel wellicht wel voor elkaar (dan ben je dus een heel stuk zwaarder met een hoger vetpercentage). Zo droog en hard kom je echter nooit naturel, alleen in de weg ernaartoe verlies je alweer het grootste gedeelte van je opgebouwde massa...
 
AAS of niet, het blijft een buitengewoon mooi fysiek. Ik oordeel mensen ook nooit of ze gebruikt hebben of niet want het is altijd 90% keihard trainen, dieeten en rust nemen.
 
Back
Naar boven