Fitness Seller

Advies blast and cruise of maandje of ertussen

Bezoekers in dit topic

Die normale aspirine van bayer bevat dit ook toch?

Ja, klopt. Kun je online kopen. Je hebt 100mg en 500mg. Voor bloedverdunnende werking moet je die van 100mg hebben.
 
wat deden die vorige kuren voor je? 100mg tren ook nog overwogen maar dit is volgens mij gewoon te weinig
 
Ja, klopt. Kun je online kopen. Je hebt 100mg en 500mg. Voor bloedverdunnende werking moet je die van 100mg hebben.
Had nu die van 500mg en nam een halve voor het slapen. Had dat ergens gelezen. 100mg is een betere dosering?
 
Had nu die van 500mg en nam een halve voor het slapen. Had dat ergens gelezen. 100mg is een betere dosering?

Voor bloedverdunnende werking is 250mg geloof ik zelfs te veel. 100mg wordt door artsen vaak voor geschreven voor bloedverdunnende werking.
 
100mg werkte voor mij perfect. Alles wat ik meer nam voelde ik me rot en slap door, maargoed dat is een persoonlijke ervaring
 
Neem al sinds mei 2016 bold en tren 0 sides altijd perfecte bloeddruk zelfs met anadrol erbij .
Ed cardioaspirine en 0 problemen bloed doneren is geen must als je bloed doneerd kun je je wel een aantal weken kut voelen als je opeens normale hoeveel rbc hebt ipv wat je gewent bent.

Persoonlijk heb ik wel last gehad van een hoge bloeddruk en ik merkte wel verschil na een bloeddonatie (in positieve zin). Maar ik gebruikte weer geen asprine dus dat moet ik eens opzoeken.
 
Persoonlijk heb ik wel last gehad van een hoge bloeddruk en ik merkte wel verschil na een bloeddonatie (in positieve zin). Maar ik gebruikte weer geen asprine dus dat moet ik eens opzoeken.
Veel mensen die lange tijd een hogere rbc hebben en dan in een keer bloed doneren voelen zich de eerste weken uitgeput
Genen zullen ook wel een verschil maken had de eerste kuur ook hoge bloeddruk nu ik al langer blast en cruise heb ik nergens nog last van.
 
wat deden die vorige kuren voor je? 100mg tren ook nog overwogen maar dit is volgens mij gewoon te weinig

1ste goed, 6 kilo gepakt stuk droger en 4kilo over gehouden.
De laatste 2-3 overgehouden en weer wat droger.
 
Niemand meer advies op myn eigenlijke vraag?

2 aparte van 8 weken?
Of 16 weken aan 1 stuk eerst 8 weken high mast en dan 8 weken high primo, of dit dan zin gaat hebben of dat t verwaarloosbaar is.
 
Niemand meer advies op myn eigenlijke vraag?

2 aparte van 8 weken?
Of 16 weken aan 1 stuk eerst 8 weken high mast en dan 8 weken high primo, of dit dan zin gaat hebben of dat t verwaarloosbaar is.

Ik ben er geen voorstander van. Ik zal dan voor 12 weken test, mast en primo doen.
 
Back
Naar boven