XXL Nutrition

Advies gevraagd laag testosteron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

darkmark

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2008
Berichten
451
Waardering
46
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Hallo, ik ben 32 jaar en bevind me toch al een tijdje nu aan de ondergrens van testosteron waardes die in Nl gesteld zijn. Ondergrens is ongeveer 230, ik bevind me op 330(bloed laten testen in belgie). Vaak voel ik me neerslachtig, geïrriteerd en moe. Sinds een week ben ik met 250test -200deca bezig en ik voel me veel energieker en sta gewoon beter in het leven. Kortom het verbeterd mijn levenskwaliteit aanzienlijk. Ik ben er nog niet over uit of ik dit moet aankaarten bij de huisarts, vraag me af wat ze voor me kunnen betekenen in dit geval. Trt is taboe lijkt het wel en zowieso al als je resultaat binnen de waardes vallen. Is trt wel iets waar ik aan moet denken aangezien mijn jonge leeftijd? Of zijn er ook andere opties? Please advise
 
Laatst bewerkt:
Niemand???
 
Ik herken jouw verhaal wel.. zou t toch eens in 1e instantie voorleggen bij jouw huisarts.. hij zal je dan waarschijnlijk voorleggen om eerst andere mogelijke oorzaken uit te sluiten alvorens TRT te overwegen aangezien je leeftijd.. De lange lijdensweg, ook wel TRT genoemd, gaat sowieso van doorverwijzing naar doorverwijzing in t begin dus je zal toch ergens moeten beginnen..
 
Back
Naar boven