Fitness Seller

Afslankpillen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
21 nov 2011
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
108kg
Hallo,

Ik ben sinds vandaag lit hier op dit forum.
Ik zou me eerst even voorstellen: ben stefan van grinsven 22 jaar oud en weeg 108 kg (veelste veel natuurlijk) ik ben sinds 1 maand begonnen met fitnessen 3 keer in de week 1 uur en 15 minuten lang alleen maar cardio.
Maar ik zou graag sneller willen afvallen, weet iemand goede afslankpillen waar je niet van staat te trippen van de engerie, maar die er voor zorgt dat je meer vet verbrand dan je normaal doet:D
Oja ik moet er ook even bij vermelden dat ik antidepresiva gebruik dus het moet ook in combinatie van kunnen.

Alvast bedankt:D

Groetjes
 
Afslankpillen zijn geen wonderpillen, wel minder eten en regelmatig sporten (cardio & krachttraining). Sowieso zou ik niet drie keer in de week saai 75 minuten cardioën maar elke dag 45 min bijvoorbeeld.

Afslankpillen kosten vaak niet alleen veel geld, maar echt effectief heb ik het nooit gevonden en zodra je ermee stopt ben je weer terug bij af (het voordeel dat die afslankpil je geeft).

Niet echt een antwoord op je vraag, maar misschien heb je er wat aan. ;)
 
beste stefan,

ten eerste, welkom hier op het forum! het is verstandig van je om gebruik te maken van de kennis en expertise van velen! ;-)

dan terug naar je vraag. ik lees dat je sinds een maand sport. Als ik jou was zou ik dit gewoon lekker doorzetten. In het begin zal het snel genoeg gaan. Ook is het niet verstandig om in korte tijd veel af te vallen. Dit is namelijk heel slecht voor je lichaam.

Betreft je training, is cardio een goede manier om vet te verbranden. Ik adviseer je echter wel om wat krachtraining erbij te doen. Door krachttraining blijft je verbranding namelijk veel langer actief dan na cardio.

Om antwoord te geven op je laatse vraag, refereer ik naar wat ik al eerder zei. je moet niet te snel (willen) afvallen. Tevens zijn dergelijke pillen supplementen en dienen zij gebruikt te worden wanneer je vastloopt en niet meer verder komt. Dus ik zoi er voorlopig nog mee wachten, en wanneer je een paar maanden (tot een jaar!) verder bent, pas denken aan afslankpillen.

Zoals ButchmcDick al zei moet je niet teveel verwachten hoor, van afalankpillen. Ik heb er zelf ook geen ijzersterke ervaringen mee gehad..

Belangrijk voor jou is om lekker te blijven sporten (bewegen) en op je voeding te letten. Afvallen is 70 % voeding en 30% training.

Veel succes!

DutchDedication
 
Laatst bewerkt:
kmoet zeggen dat toen ik rx-6 gebruikte als fatburner ( staat wel beetje te trippen van energy eerste week) maar had duidelijk minder honger toen
 
dude, zoals je heb gelezen, eerst maar even flink trainen, kerstdagen overleven qua niet te veel vreten. en niet opgeven, het gaat nou eenmaal langzaam.

ook als iemand wel zegt dat je pillen moet gebruiken, kijk uit met medicatie mixen, bad plan
overleg het anders even met je huisarts en als je echt wil afvallen kan je ook naar dieetiste gaan
 
Hoe gemakkelijk en snel afvallen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven