MuscleMeat

Afvallen, maar lukt niet.. Help

Bezoekers in dit topic

Als je wilt afvallen (vet) moet je 100-300 kcal minder eten dan je onderhoud en veel cardio doen en niet veel vet eten.

langzaam afvallen= minder spierverlies
 
Als je wilt afvallen (vet) moet je 100-300 kcal minder eten dan je onderhoud en veel cardio doen en niet veel vet eten.

langzaam afvallen= minder spierverlies

Goede post! ???
 
Als je wilt afvallen (vet) moet je 100-300 kcal minder eten dan je onderhoud en veel cardio doen en niet veel vet eten.

langzaam afvallen= minder spierverlies

Niet veel vet eten ? Heb je zelf al wel eens de stickies gelezen :p ?
 
zeg ik dat je anorexia wilt?
eerst wou je van je buik en kont af??? - dunner worden lijkt mij( ik bedoel strakker en mooiere lichaam)
maar laat is een foto zien? wat jij nou bedoeld met dik enz....

Ik kan geen foto's uploaden, maar zoek op google Skinny fat, zoiets heb ik en ook bij me billen.

Ja ik wil strakkere lichaam ;)

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Als je wilt afvallen (vet) moet je 100-300 kcal minder eten dan je onderhoud en veel cardio doen en niet veel vet eten.

langzaam afvallen= minder spierverlies

Oja?

Ik wil graag wat ver verbranden en wat spieren kweken. Ik ben nu bezig met oefeniningen, elke avond.

Zie forum 'Oefeningen' topic: Mijn dagelijkse sportschema > van Vechtsportt
 
sorry maar ik vind je wel klein en heel erg licht
zelf ben ik 68 kilo en 1,78m
ik ga nu naar fitness school 3x per week
eten: je eet niet zoveel maar eet verstandiger..

zelf eet ik op een dag
ontbijt ei + melk
s'ochtends pauze(school) 2 botherhammen met vlees flesje water 0.5l
s'middags pauze(school) 2 botherhammen met vlees flesje water 0.5l
na school: brinta pap + banaan ofz
s'avonds wat de pot schaft meestal aardappelen,groenten,vlees(laat sauzen staan)
en later op de avond nog fruit (banaan,appel ofz)

jij zou thuis gewoon je buik trainen , wat push ups doen en op je crosstrainer 20-40 min per dag ( probeer je hartslag op 140 te houden voor het beste resultaat van vetverbranding) kijk maar hoe mijn buik eruit ziet op plaatje
ik ben nu 2 maande bezig met fitness en ik begin tog al aardig wat spieren te krijgen + ververlies
het moet nog wel dunner maar ik heb alle tijd

en laat is je foto zien ( met zo'n gewicht kan je tog niet zo dik zijn)

Jemig dude, je gaat deze jongen toch niet vertellen dat ie op jouw schema moet afvallen. Jemig man. Jij eet dik hard onder de 2000 kcal.. ! Niet gezond voor iemand zoals jij. een ei is 80 kcal ofzo, melk is 100 kcal per halve liter ongeveer, 2 broodjes met bijvoorbeeld kipfilet zijn krap aan 200 kcal. avond eten is jouw enige goede maaltijd. Een appel is 60 kcal. 2 appels op een dag is 120 + brinta = 220 kcal + 700 avond eten= 920+ 600 is eeen hele kleine 1600 kcal per dag. Als je er nog melk bij neemt, bij die brinta, dan heb je misschien nog eens 100 kcal meer. das 1700 kcal.. ! Daar kan je toch niet op leven.

Wat ga jij deze jongen voor tips geven!! Hier ga je geen spieren mee kweken hoor!? :s
 
ok bodybuilden hoeft dus eigelijk niet voor jouw.
weetje wat gewoon redelijk maar effectief is(ik heb het zelf ook gedaan toen ik 14 was)
en niet al te zwaar. ga 5x per week op je crosstrainer 20-40 min
eet 250 kcal minder op een dag, s'ochtends eet een ei voor meer kcal verbranding door de dag heen en ga 3x per week hardlopen!
doe dit en je ziet resultaat na 2 weken! gewoon volhouden niet om andere manieren vragen gewoon aan beginnen en niet stoppen.
maak een foto zet bij afbeeldingen maak om de week een foto en je ziet het verschil beter en je merkt het zelf ook.
wat moet je eten
- s'ochtends een ei met water
- op school 1e pauze 2 boterhammen zonder boter/halverine/magerine met vlees zoals gebraden kipfilet/ham (drink water)
- op school 2e pauze zelfde als 1e pauze
- kom je thuis na school niks eten tot het avondetentog honger neem een appel 60kcal manderijn 15kcal banaan 120kcal probeer een appel of manderijn laat banaan liggen
avondeten laat jus en sauzen staan
later op de avond een cracker of fruit.
tip: vraag aan je moeder becel brood 40% minder zout te kopen bij de appie en eet ook minder zout want zout slaat vocht op dus geen zout bij je ei. als je honger hebt ga naar een plaats waar geen eten is zo dat de verleiding ook kleiner word.

doe gewoon ondertussen ook nog gewoon opdrukken enz je vet gaat weg en spieren duurt nog wel even voordat dat zichbaar word

Veel succes( spierverlies kan komen maar daar is tog niet veel van te zien bij jouw en dat bouw je later maar op als je gegroeid bent)
 
Laatst bewerkt:
ok bodybuilden hoeft dus eigelijk niet voor jouw.
weetje wat gewoon redelijk maar effectief is(ik heb het zelf ook gedaan)
en niet al te zwaar. ga 5x per week op je crosstrainer 20-40 min
eet 250 kcal minder op een dag, s'ochtends eet een ei voor meer kcal verbranding door de dag heen en ga 3x per week hardlopen!

Met zo weinig kcal als jou afvallen is helemaal niet gezond.
Hoeveel kcal zijn het precies het bovenstaande schema >
 
Jemig dude, je gaat deze jongen toch niet vertellen dat ie op jouw schema moet afvallen. Jemig man. Jij eet dik hard onder de 2000 kcal.. ! Niet gezond voor iemand zoals jij. een ei is 80 kcal ofzo, melk is 100 kcal per halve liter ongeveer, 2 broodjes met bijvoorbeeld kipfilet zijn krap aan 200 kcal. avond eten is jouw enige goede maaltijd. Een appel is 60 kcal. 2 appels op een dag is 120 + brinta = 220 kcal + 700 avond eten= 920+ 600 is eeen hele kleine 1600 kcal per dag. Als je er nog melk bij neemt, bij die brinta, dan heb je misschien nog eens 100 kcal meer. das 1700 kcal.. ! Daar kan je toch niet op leven.

Wat ga jij deze jongen voor tips geven!! Hier ga je geen spieren mee kweken hoor!? :s

sorry maar ik ben nog bij de brinta 4 botherhammen vergeten :P

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Met zo weinig kcal als jou afvallen is helemaal niet gezond.
Hoeveel kcal zijn het precies het bovenstaande schema >
die kerel eet al bijna niks! :S
 
sorry maar ik ben nog bij de brinta 4 botherhammen vergeten :P

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------


die kerel eet al bijna niks! :S


Ik denk al. Maar dan nog steeds zit je op zo'n 1900.. Daar zal je niet van gaan groeien hoor.
 
Ik denk al. Maar dan nog steeds zit je op zo'n 1900.. Daar zal je niet van gaan groeien hoor.
kmoet ook nog goed aan vetverbranding denken

Afb0033.jpg
 
Laatst bewerkt:
kmoet ook nog goed aan vetverbranding denken(Zie FOTO)

Vet verbranding en groei kan je niet combineren. Wil je groter worden, dan moet je dikker worden. Wil je kleiner worden dan kom je niet aan in spiermassa. Dus je groeit niet in spier.
 
ok bodybuilden hoeft dus eigelijk niet voor jouw.
weetje wat gewoon redelijk maar effectief is(ik heb het zelf ook gedaan toen ik 14 was)
en niet al te zwaar. ga 5x per week op je crosstrainer 20-40 min
eet 250 kcal minder op een dag, s'ochtends eet een ei voor meer kcal verbranding door de dag heen en ga 3x per week hardlopen!
doe dit en je ziet resultaat na 2 weken! gewoon volhouden niet om andere manieren vragen gewoon aan beginnen en niet stoppen.
maak een foto zet bij afbeeldingen maak om de week een foto en je ziet het verschil beter en je merkt het zelf ook.
wat moet je eten
- s'ochtends een ei met water
- op school 1e pauze 2 boterhammen zonder boter/halverine/magerine met vlees zoals gebraden kipfilet/ham (drink water)
- op school 2e pauze zelfde als 1e pauze
- kom je thuis na school niks eten tot het avondetentog honger neem een appel 60kcal manderijn 15kcal banaan 120kcal probeer een appel of manderijn laat banaan liggen
avondeten laat jus en sauzen staan
later op de avond een cracker of fruit.
tip: vraag aan je moeder becel brood 40% minder zout te kopen bij de appie en eet ook minder zout want zout slaat vocht op dus geen zout bij je ei. als je honger hebt ga naar een plaats waar geen eten is zo dat de verleiding ook kleiner word.

doe gewoon ondertussen ook nog gewoon opdrukken enz je vet gaat weg en spieren duurt nog wel even voordat dat zichbaar word

Veel succes( spierverlies kan komen maar daar is tog niet veel van te zien bij jouw en dat bouw je later maar op als je gegroeid bent)

Bedankt, ik doe elke avond oefeningen, zoals opdrukken, buikspieren.. etc.:cool:
 
Bedankt, ik doe elke avond oefeningen, zoals opdrukken, buikspieren.. etc.:cool:

Doe ze nou niet elke avond, maar eens in de twee dagen gewoon super zwaar. Daar heb je veel meer aan. Eigenwijs stuk vreten. Leer het nou eens. Wanneer ga je nou weg van dit forum. Jij hoort hier niet. Sorry hoor, maar dat je nu nog steeds met deze bullshit komt, en luistert naar iemand die zegt dat ie spier maken en vet verliezen met elkaar combineert is niet verstandig.. !
 
Doe ze nou niet elke avond, maar eens in de twee dagen gewoon super zwaar. Daar heb je veel meer aan. Eigenwijs stuk vreten. Leer het nou eens. Wanneer ga je nou weg van dit forum. Jij hoort hier niet. Sorry hoor, maar dat je nu nog steeds met deze bullshit komt, en luistert naar iemand die zegt dat ie spier maken en vet verliezen met elkaar combineert is niet verstandig.. !

Streng! Ik ben ook nog maar een beginner die wat wil leren, ik kan nergens anders terecht, helaas. Na al die tijden zoeken heb ik een goede forum gevonden, genaamd Dutchbodybuilding, daar heb ik nu veel geleerd en ik wil meer leren.

Iedereen komt met een andere idee/tip, ik weet niet eens meer wie ik volgen moet en wie de beste tips heeft gepost. Als iemand het nou nog 1x heel duidelijk uitlegd dan is dit het einde van dit topic en kan dit topic gesloten worden zodat ik 'precies' weet wat ik moet doen. Er komen wel 100én ideeën, maar welke ik moet volgen dat weet ik niet. Ik vind het echt fantastisch dat jullie me allemaal helpen, ik lees, en doe het ook na, maar als er telkens een andere tip komt moet ik die weer doen, omdat ik niet weet wie het beste idee heeft.

Ik zal nog 1x uitleggen wat ik precies wil en hopelijk is het duidelijk en krijg ik duidelijk antwoord terug, zodat er in dit topic een einde kan komen.

Wat wil ik?

Ik wil graag wat vet verbranden, en wat gespierder worden (meer kracht krijgen). Ik wil graag vet verbranden bij de volgende plaatsen:
- Achterwerk (Billen)
- Buik (Vet rollen)
Als ik hier duidelijk antwoord op krijg, kan ik de goede post bewaren en lees ik die dagelijks na, zodat ik het onthoud en elke keer na kan doen. Sinds ik vet heb gekregen, begint me gezicht ook te veranderen (vollere wangen).

Hopelijk lukt 't.

Groetjes,
Vechtsportt
 
Streng! Ik ben ook nog maar een beginner die wat wil leren, ik kan nergens anders terecht, helaas. Na al die tijden zoeken heb ik een goede forum gevonden, genaamd Dutchbodybuilding, daar heb ik nu veel geleerd en ik wil meer leren.

Iedereen komt met een andere idee/tip, ik weet niet eens meer wie ik volgen moet en wie de beste tips heeft gepost. Als iemand het nou nog 1x heel duidelijk uitlegd dan is dit het einde van dit topic en kan dit topic gesloten worden zodat ik 'precies' weet wat ik moet doen. Er komen wel 100én ideeën, maar welke ik moet volgen dat weet ik niet. Ik vind het echt fantastisch dat jullie me allemaal helpen, ik lees, en doe het ook na, maar als er telkens een andere tip komt moet ik die weer doen, omdat ik niet weet wie het beste idee heeft.

Ik zal nog 1x uitleggen wat ik precies wil en hopelijk is het duidelijk en krijg ik duidelijk antwoord terug, zodat er in dit topic een einde kan komen.

Wat wil ik?

Ik wil graag wat vet verbranden, en wat gespierder worden (meer kracht krijgen). Ik wil graag vet verbranden bij de volgende plaatsen:
- Achterwerk (Billen)
- Buik (Vet rollen)
Als ik hier duidelijk antwoord op krijg, kan ik de goede post bewaren en lees ik die dagelijks na, zodat ik het onthoud en elke keer na kan doen. Sinds ik vet heb gekregen, begint me gezicht ook te veranderen (vollere wangen).

Hopelijk lukt 't.

Groetjes,
Vechtsportt

Okee. naar jouw doelen gericht heel simpel. Je wilt geen bb'er worden, dus niet heel veel eten. Wel genoeg.
Reken daarom je BMR uit, en vermenigvuldig dit met 1,375.
Dit is wat je gaat eten om af te vallen.
Doe hiernaast nog het volgende.
trainen; voor jouw zijn dit body excersices met cardio(dus crosstrainer.)
Train elke spiergroep met een oefening. Neem voor de benen gewoon de squat. Hier zijn namelijk niet echt body excersices van.

Voorderest; 1'tje kiezen uit dit lijstje. http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/bodyweight-excersises-248198/

Voorderest na een intensieve workout met 3 setjes van 20 voor elke oefening, doe je nog 20 minuten cardio op de crosstrainer.

Doe dit niet elke dag, maar elke 2e dag. Dus ma wel, is dinsdag niet, woensdag wel en donderdag weer niet enz.
Cardio kan je wel elke dag doen, maar gun je lichaam wel rust.

Pats boem .. !

Oowja, en neem niet het eetschema over van stanL want die slaat nergens op.

ZOek het voor jezelf op, ga met je lichaam experimenteren, en doe er wat mee.

Oowja, en wat ik ook nog wil zeggen, je bent niet in 2 dagen dun. Je ziet ook niet resultaat in twee dagen.
Dat heeft tijd nodig. En eet niet te weinig.
 
Laatst bewerkt:
vechtsportt volg geen schema maak je eigen schema! volg stickies en stel het op niet vragen opstellen plaat op dit forum en het word beoordeeld en mischien tips gegeven.
of volg mijn schema kies.
 
Laatst bewerkt:
BEgin topic; 15 juni
Nu: 23 juni.

Wat heeft de ts allemaal gedaan: situps en push ups. vanaf nu help ik je niet meer. Hier moet je het mee doen! Later.
 
Okee. naar jouw doelen gericht heel simpel. Je wilt geen bb'er worden, dus niet heel veel eten. Wel genoeg.
Reken daarom je BMR uit, en vermenigvuldig dit met 1,375.
Dit is wat je gaat eten om af te vallen.
Doe hiernaast nog het volgende.
trainen; voor jouw zijn dit body excersices met cardio(dus crosstrainer.)
Train elke spiergroep met een oefening. Neem voor de benen gewoon de squat. Hier zijn namelijk niet echt body excersices van.

Voorderest; 1'tje kiezen uit dit lijstje. http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/bodyweight-excersises-248198/

Voorderest na een intensieve workout met 3 setjes van 20 voor elke oefening, doe je nog 20 minuten cardio op de crosstrainer.

Doe dit niet elke dag, maar elke 2e dag. Dus ma wel, is dinsdag niet, woensdag wel en donderdag weer niet enz.
Cardio kan je wel elke dag doen, maar gun je lichaam wel rust.

Pats boem .. !

Oowja, en neem niet het eetschema over van stanL want die slaat nergens op.

ZOek het voor jezelf op, ga met je lichaam experimenteren, en doe er wat mee.

Oowja, en wat ik ook nog wil zeggen, je bent niet in 2 dagen dun. Je ziet ook niet resultaat in twee dagen.
Dat heeft tijd nodig. En eet niet te weinig.

Kijk, hier heb ik wat aan, echt bedankt!

Maar even een vraagje, is dit ook een handige idee, is wat gemakkelijker voor mijn (als je het goed vind):

Maandag: Opdrukken 2 setjes van 10 of 20 + Buikspieren (crunches) 2 setjes van 10 of 20 + Triceps dibs 2 setjes van 10 of 20 + 10 minuutjes cardio
Dinsdag: Rust
Woensdag: Zelfde net als maandag
Donderdag: Rust
Vrijdag: Zelfde net als maandag
etc.
etc.
 
Kijk, hier heb ik wat aan, echt bedankt!

Maar even een vraagje, is dit ook een handige idee, is wat gemakkelijker voor mijn (als je het goed vind):

Maandag: Opdrukken 2 setjes van 10 of 20 + Buikspieren (crunches) 2 setjes van 10 of 20 + Triceps dibs 2 setjes van 10 of 20 + 10 minuutjes cardio
Dinsdag: Rust
Woensdag: Zelfde net als maandag
Donderdag: Rust
Vrijdag: Zelfde net als maandag
etc.
etc.

Nou, voor de laatste keer dan; neem voor elke spiergroep een oefening. 3 setjes van 20.
 
Back
Naar boven