AndroidHealthClinic

Aldactone

Bezoekers in dit topic

Pallas Athene

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 mrt 2015
Berichten
697
Waardering
1.068
Lengte
1m62
Massa
65kg
Vetpercentage
19%
ik heb verschillende studies gelezen dat aldactone de vermannelijking bij sommige aas (Bij gebruik door vrouw), kan tegen gaan.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of enig idee of dit daadwerkelijk waar is?
 
ik heb verschillende studies gelezen dat aldactone de vermannelijking bij sommige aas (Bij gebruik door vrouw), kan tegen gaan.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of enig idee of dit daadwerkelijk waar is?
De voornaamste anti-androgene werking van aldactone (spironolacton) is te wijten aan de binding ervan aan de androgeenreceptor. Dus het gaat niet alleen de androgene effecten remmen, maar ook de anabole effecten, omdat het de receptor blokkeert. Het is dus in principe volstrekt nutteloos voor AAS-gebruik bij vrouwen.
 
De voornaamste anti-androgene werking van aldactone (spironolacton) is te wijten aan de binding ervan aan de androgeenreceptor. Dus het gaat niet alleen de androgene effecten remmen, maar ook de anabole effecten, omdat het de receptor blokkeert. Het is dus in principe volstrekt nutteloos voor AAS-gebruik bij vrouwen.

Thx, had al zo'n vermoeden.
 
Thx, had al zo'n vermoeden.
Er valt eigenlijk niks aan te doen bij vrouwen, anders dan de juiste AAS en dosering kiezen. Alle middelen die anti-androgeen werken werken in op de androgeenreceptor. En dan ben je precies dus ook de anabole werking teniet aan het doen...
 
Als vrouw zijnde kom je al heel ver met:

Anavar
Clen
T3
GH
 
Primo voor vrouw?

Nee man.

Dan beter deca.
 
Hou het op hgh idd, hooguit primo erbij.

NEE, meest nuteloze aas die er is. Hgh is prima vind ik, maar pas na een half jaar merkbaar qua massa. Het houd je wel iets droger.
 
Back
Naar boven