XXL Nutrition

Algemeen UFC / MMA topic

Bezoekers in dit topic

Tim Gieteling

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 mrt 2016
Berichten
286
Waardering
132
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Een vast discussietopic zodat er niet voor elke gebeurtenis een nieuw topic aan gemaakt hoeft te worden.
Lijkt mij wel tof om wat te discussiëren over MMA.

Laat ik zelf beginnen, wat vinden we van Bisping die Rockhold verslaat en middleweight kampioen is geworden?
Persoonlijk vind ik het heerlijk, die Britse bluf en het ook nog waar maken.
 
Ik vond Bisping altijd al een arrogante kwal, maar ik vind het niet erg omdat Rockhold nog arroganter was.
Bisping is bij het volgende gevecht (wsl Jacare) zijn titel kwijt imo
 
9 van de 10 keer wint Rockhold.
Mousasi, Jacare winnen easy van Bisping.
 
Vergeet Romero niet. Als hij terug is ook top3
 
xT0GqDbtSLjz7LP8xG.gif


Deze mag niet ontbreken.
 
Het is te open dat Diaz Conor weer klop gaat geven, die arrogantie van Conor komt me wel een beetje m'n keel uit.
 
Even opletten he, is een bericht van 2 juni.
Nacht van 4 op 5 juni (zaterdag op zondag) is tijdens UFC 199 officieel bekend gemaakt dat McGregor vs Diaz 2 plaats gaat vinden tijdens UFC 202.

[Link niet meer beschikbaar]

je was me al voor :)
 
MacDonald vs Thompson vannacht. Ik zet mijn geld op MacDonald.
 
Daar gaat je geld. Niet verwacht trouwens.
 
Saaie wedstrijd. Thompson durfde niet vanwege de takedowns. MacDonald durfde niet vanwege de striking. O'Connell vs Bosse was wel een episch gevecht.
 
Saaie wedstrijd.
Saai? Als je dit saai vond vraag ik me af wat voor fan jij bent.
Geweldige pot MMA man, nee geen spektakel stuk zoals met die flapdrol daar uit Ierland, maar gewoon een mooie pot MMA.
 
Saai? Als je dit saai vond vraag ik me af wat voor fan jij bent.
Geweldige pot MMA man, nee geen spektakel stuk zoals met die flapdrol daar uit Ierland, maar gewoon een mooie pot MMA.
:roflol:

Geweldige pot. Hou op man. Thompson durfde niks vanwege de takedowns van MacDonald en MacDonald durfde niks vanwege de striking van Thompson. Cerrone vs Patrick Cote en met name Bosse vs O'Connell, dát waren geweldige potten. Conor is een beunhaas die hopelijk weer geraped wordt door Diaz.
 
whatafuck judges.... bascross vond jij dat the blackbeast gewonnen heeft? normale jurering toch duidelijk 29-27 nelson?
 
Ik had het 29-28 voor Nelson. Eerste ronde voor Lewis, ronde 2 en 3 voor Nelson. Maar ik vond het geen hele bizarre uitslag. Nelson landde veel takedowns en lag veel bovenop Lewis, maar hij deed er helemaal niks mee. Lewis landde de veel hardere stoten, vooral die aan het einde van ronde 3, bizar dat Nelson nog stond.

Lewis wil trouwens een rematch, want hij was zelf ook niet tevreden.

 

Bijlagen

  • forum.bodybuilding.nl (10).mp4
    1,4 MB · Weergaven: 167
Diaz VS McGregor deze zaterdag? Zo ja, waar wordt dat uitgezonden
 
Back
Naar boven