AndroidHealthClinic

Stelling Alleen trainen verhoogd het kans op succes.

Bezoekers in dit topic

Als ik alleen train, raak ik wel makkelijker "in the zone" en kan dan wat zwaarder trainen.
Echter als ik weet dat ik alleen moet trainen in mijn koude kelder is de kans groter dat ik een training oversla dan wanneer ik weet dat er om 19u iemand op mij wacht om mee samen te trainen.

Intrensieke motivatie: your just one workout away from a good mood...:)
 
Ik ondervind dat ik beter alleen train omdat je dan goed kan focussen op je routine, heb vroeger met een partner getrained en je bent al snel te veel aan het lullen over van alles en nog wat, voor je het weet komt er nog wat volk bij en ben snel een paar uur verder zonder echt iets te doen.

Sinds ik alleen train merk ik dat ik inmens progressie heb gemaakt omdat je niet afgeleid word, muziekje op de buitenwereld ff buitensluiten en gaan. Met als resultaat dat ik mij nu mateloos erger aan gasten die met zen 10en staan te lullen bij de bench's alles bezet houden en geen kloten doen.

Heel herkenbaar, extrinsieke factoren leiden mij ook alleen maar af en irriteren eerder dan dat ze motiveren.
 
Dus je gaat helemaal door het lint om je PR te halen? :D
Eerst wel:o, nu niet zo erg meer. Sinds ik geen powerliften meer doe is m'n agressie niet meer wat het is.
 
Ik vind mezelf intrinsiek bezien al überhaupt onverklaarbaar :o, dus train ik gewoon maar door tot de dood er op volgt.

Sterven onder het ijzer...de ultime droom :)
 
Heel herkenbaar, extrinsieke factoren leiden mij ook alleen maar af en irriteren eerder dan dat ze motiveren.
Extrinsieke motivatie buiten de sportschool doet dan wel weer heel goed, vooral als je van enorm ondergewicht afkomt en ineens alles hebt omgegooid of gewoon iemand na lange tijd weer ziet. Hoorde erg vaak mensen fluisteren over mij, die ik toen al een jaar niet had gezien bijvoorbeeld. Zit zo'n 20kg verschil in dat jaar, iedereen die ik zo lang niet had gezien reageerde hetzelfde, dat is toch wel een erg positieve externe factor:D
 
mrrajs.jpg
 
Extrinsieke motivatie buiten de sportschool doet dan wel weer heel goed, vooral als je van enorm ondergewicht afkomt en ineens alles hebt omgegooid of gewoon iemand na lange tijd weer ziet. Hoorde erg vaak mensen fluisteren over mij, die ik toen al een jaar niet had gezien bijvoorbeeld. Zit zo'n 20kg verschil in dat jaar, iedereen die ik zo lang niet had gezien reageerde hetzelfde, dat is toch wel een erg positieve externe factor:D

Ja tuurlijk, dat is ook lekker en doet iemand goed.

Ik ben dat stadium al lang voorbij, ik ben al zo lang zo als ik nu ben dat het niemand meer opvalt.... :(

Dus train ik gewoon maar door.

Want eerlijk gezegd, naast werk, 2 pubers opvoeden/africhten, huishouden, lezen, klussen, motorrijden, vissen, op DBB rondhangen en masturberen heb ik toch niet veel zinnigs meer te doen. :p
 
Ja tuurlijk, dat is ook lekker en doet iemand goed.

Ik ben dat stadium al lang voorbij, ik ben al zo lang zo als ik nu ben dat het niemand meer opvalt.... :(

Dus train ik gewoon maar door.

Want eerlijk gezegd, naast werk, 2 pubers opvoeden/africhten, huishouden, lezen, klussen, motorrijden, vissen, op DBB rondhangen en masturberen heb ik toch niet veel zinnigs meer te doen. :p
Dan blijft er inderdaad niet veel meer over nee, gelukkig duurt dat stadium nog wel even voor mij:p
 
Ja tuurlijk, dat is ook lekker en doet iemand goed.

Ik ben dat stadium al lang voorbij, ik ben al zo lang zo als ik nu ben dat het niemand meer opvalt.... :(

Dus train ik gewoon maar door.

Want eerlijk gezegd, naast werk, 2 pubers opvoeden/africhten, huishouden, lezen, klussen, motorrijden, vissen, op DBB rondhangen en masturberen heb ik toch niet veel zinnigs meer te doen. :p

Sex?
 
 
Laatst bewerkt:
Na dit volkomen irrelevante intermezzo wil ik er nog wel even op wijzen dat tijdens het trainen luisteren naar muziek van Rammstein een uitstekende extrinsiek motiverende factor is! :)
 
Sterven onder het ijzer...de ultime droom :)

We kunnen wel wat regelen om je droom waar te maken.
Ik heb hier op zolder alle ingrediënten om tot een spetterend einde te komen :yes:
 
We kunnen wel wat regelen om je droom waar te maken.
Ik heb hier op zolder alle ingrediënten om tot een spetterend einde te komen :yes:

Wacht nou even tot ik hersteld ben ja!!
Nog zooooveeeeel te doen!! :D
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
En zouden die gasten wel blijven trainen als ze ieder apart beginnen? Dan waren ze mss nog eens niet begonnen met trainen.

Alleen trainen doe ik nu ook. Maar met de juiste trainingspartner kan ik toch wat harder gaan.
Het leuke is dat die ene nooit meer gaat en die andere claimt 3x per week te gaan wat ik niet geloof :p

Ze waren voor de rest ook nooit echt serieus met voeding bezig dus het is te verwachten uiteraard. Ben alleen begonnen en hun schreven zich na een tijdje in :p
 
Want eerlijk gezegd, naast werk, 2 pubers opvoeden/africhten, huishouden, lezen, klussen, motorrijden, vissen, op DBB rondhangen en masturberen heb ik toch niet veel zinnigs meer te doen. :p

:roflol::roflol::roflol:

ik ken het

ik ben ook al jaren aan het proberen mezelf af te richten, wil niet echt lukken nog
 
Als ik rust wil pakken ga ik juist met iemand anders omdat ik mezelf niet kan inhouden om te rusten, dus op kracht dagen ga ik meestal met een vriend. Als ik wil knallen en veel volume wil pakken ga ik alleen omdat ik dan gewoon door kan knallen en niks hoef te bespreken of wachten.
 
Als ik rust wil pakken ga ik juist met iemand anders omdat ik mezelf niet kan inhouden om te rusten, dus op kracht dagen ga ik meestal met een vriend. Als ik wil knallen en veel volume wil pakken ga ik alleen omdat ik dan gewoon door kan knallen en niks hoef te bespreken of wachten.
Als ik echt full retard ging kreeg ik het niet eens voor elkaar om in die 3-5 minuten rust met iemand te praten, kon er hooguit een paar korte zinnen uit krijgen.
 
Back
Naar boven