XXL Nutrition

Als je moet terugkijken , wat zou je anders hebben gedaan ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet 35 maar ik zou nooit begonnen zijn met kuren.
Hield ook veel meer leuke trainingen en stats waar ik trots op was toen ik nog natural was.
 
Niet 35 maar ik zou nooit begonnen zijn met kuren.
Hield ook veel meer leuke trainingen en stats waar ik trots op was toen ik nog natural was.
Dat half jaar natty dat je hebt getraind :P?
 
Dat half jaar natty dat je hebt getraind :P?
Iets minder dan vijf jaar
De drang om ervoor te gaan is weg. Weet zeker dat ik een echt killer fysiek neer zou kunnen zetten maar onbewust ga je stiekem steeds meer denken ''laat de roids het werk doen''.
Ben werkelijk ook niet meer zo trots op het resultaat na een kuur. omdat ik weet dat ik gewoon keihard geholpen ben :roflol:
 
meer compounds en meer cardio
 
Ik zou vooral een jaartje of 8-10 eerder begonnen zijn met strongman
 
Bij de eerste problemen met dagelijks/wekelijks verhogen volgens standaard schema's meteen over gaan op doodsimpele double/triple progression.

Eerder alleen maar zeer korte effectieve cuts doen dmv uren cardio in plaats van lange periodes nauwelijks nog eten om nauwelijks wat af te vallen en nauwelijks te kunnen trainen.
 
Iets minder dan vijf jaar
De drang om ervoor te gaan is weg. Weet zeker dat ik een echt killer fysiek neer zou kunnen zetten maar onbewust ga je stiekem steeds meer denken ''laat de roids het werk doen''.
Ben werkelijk ook niet meer zo trots op het resultaat na een kuur. omdat ik weet dat ik gewoon keihard geholpen ben :roflol:

dan kan je nu toch gewoon weer off gaan?
 
Iets minder dan vijf jaar
De drang om ervoor te gaan is weg. Weet zeker dat ik een echt killer fysiek neer zou kunnen zetten maar onbewust ga je stiekem steeds meer denken ''laat de roids het werk doen''.
Ben werkelijk ook niet meer zo trots op het resultaat na een kuur. omdat ik weet dat ik gewoon keihard geholpen ben :roflol:
Je moet het ook niet als hetzelfde zien als een natural, vergelijk jezelf met andere enhanced BBers en beesten die er rond lopen. Dan heb je progressie om trots op te zijn, doe bijvoorbeeld eens gek en doe het volgende jaar mee aan het dbb contest. Probeer te cutten tot 5%, zorg dat je kurkdroog bent en gooi er een goede fotoshoot in oid. 5% kurkdroog en hoog komen in een contest is toch wel iets om trots op te zijn.
 
train nog maar 3 jaar maar ik had bij het begin al serieus moeten zijn met voeding.
ik heb in het laatste half jaar netzoveel bereikt als in mijn eerste jaren.
en je bf laag houden.
 
train nog maar 3 jaar maar ik had bij het begin al serieus moeten zijn met voeding.
ik heb in het laatste half jaar netzoveel bereikt als in mijn eerste jaren.
en je bf laag houden.

+1 , zelf ook die fout gemaakt :( als je van 25% naar 10 wilt gaan doet het erg pijn
 
+1 , zelf ook die fout gemaakt :( als je van 25% naar 10 wilt gaan doet het erg pijn
deed mij juist goed omdat ik 2 jaar met 20% bf heb getraind en nu 10% zie echt veel lijnen en zie ik er juist groter uit :P
 
Niet 35 maar ik zou nooit begonnen zijn met kuren.
Hield ook veel meer leuke trainingen en stats waar ik trots op was toen ik nog natural was.

(Als we er dan even van uit mogen gaan dan dit geen pinda-sarcasme is)

In mijn optiek ben je dan één van de velen die ik ken (gekend heb) die vooral psychologisch zijn vernaggeld door roids.

Dood en dood zonde........
 
Geen domme shoulder press moeten doen
waardoor schouder uit de kom ging
paar jaar ruk trainen omdat alles onstabiel en kut was
vies dik geworden

geen vast trainingsschema
beter kijken wat voor rol voeding op m'n lichaam en resultaten heeft


al met al een hele boel dus
 
Ben nog geen 30 maar belangrijkste fout was stoppen en dik worden in de beste jaren van mijn leven.

Wat betreft training heb ik het altijd wel redelijk aangepakt. Daar heb ik geen spijt van.
 
(Als we er dan even van uit mogen gaan dan dit geen pinda-sarcasme is)

In mijn optiek ben je dan één van de velen die ik ken (gekend heb) die vooral psychologisch zijn vernaggeld door roids.

Dood en dood zonde........
Jup, gelukkig kan ik wel proberen anderen te weerhouden van zoiets te doen. En kennis verspreiden aan degene die toch beslissen het wel te doen.
In één zin ben ik ook wijzer geworden, al weet ik niet of mijn gezondheid dat waard was/is.
 
Nooit van Bodyenfitshop besteld hebben.
 
Nooit van Bodyenfitshop besteld hebben.
ik besteld nog steeds gewoon bij b&f als je hun eigen huismerk maar laat staan.
ze blijven de grootste leverancier en hebben de meeste keus.
 
Op mijn 17e/18e begonnen zijn in plaats van op mijn 22e.. Heb nu nog minimaal 3 jaar nodig om er fatsoenlijk bij te staan imo..

Daarnaast had ik eerder op dit forum terecht moeten komen, want sinds ik hier wat meer rond lees train ik ook veel effectiever.
 
-had bench moeten beginnen met lege halter
-in december 2014 starten met sheiko
-eerder beginnen met rekken en strekken

Rekken en strekken ja? Ik ben nog steeds in de fase van 'dat is niet nodig'.. waarom wel?
 
Ik zou me vroeger niet zo volgestouwd hebben, dan hoefde ik nu niet zo veel te cutten..
 
Back
Naar boven