Fitness Seller

Anavar; niet droger worden

Bezoekers in dit topic

Lori82

Novice
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
27
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
72kg
.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt je over duidelijk niet in gelezen. Als vrouw zijnde zulke doseringen nemen is nooit goed. En test inject met nolvadex natuur??? Hoe kom je hierbij
 
Vind commentaar niet erg hoor maar zeg dan in elk geval wat je niet snapt of wat je slecht/raar vindt zodat ik er wat van opsteek
 
Test ic Nolvadex om oestrogeen overschot tegen te gaan? Nakuur lijkt me voor n vrouw ook nodig omdat ook vrouwen, weliswaar in lage hoeveelheden, van nature test aanmaken. Toch?
 
Zal jij niet eens gaan Googelen naar een normaal voedingsschema en trainingsschema ipv meteen naar aas grijpen en verwachten dat het wonderen verricht. Wat betreft je anavar: als je op 50 Mg geen vermannelijking ondervind: is het waarschijnlijk ondergedoseerd of fake. Lees de stickies eens door
 
Je komt wel een beetje over als een eierkoek Lori82. Je trainingsschema is slecht en je voeding ook. Als je geen zin of tijd hebt om jezelf daarin te verdiepen zou ik toch dat geld wat je hebt geïnvesteerd in je (tevens volledig foute) kuur steken in een PT'er of coach die je op weg helpt.
 
Stop direct met aas.

Kcal behoefte uitrekenen, ga er 300-500 kcal onder zitten.

Start stronglifts 5x5

Genoeg om progressie te maken.
 
50 mg ed? :roflol: Heb je ondertussen al een kaaklijn en een baard??
 
Hm haha nee hoor geen baard of wat dan ook. Misschien doordat het een AS is ipv AAS..
@Pilliz 300-500 kcals eronder ja? Krijg ik dan nog wel genoeg binnen voor spierontwikkeling?
 
Hm haha nee hoor geen baard of wat dan ook. Misschien doordat het een AS is ipv AAS..
@Pilliz 300-500 kcals eronder ja? Krijg ik dan nog wel genoeg binnen voor spierontwikkeling?

AAS= androgene anabolen steroïden ( iets waar jij nog niet klaar voor bent)
 
Hm haha nee hoor geen baard of wat dan ook. Misschien doordat het een AS is ipv AAS..
@Pilliz 300-500 kcals eronder ja? Krijg ik dan nog wel genoeg binnen voor spierontwikkeling?
wat wil je nou droger worden of bulken.
 
Hm haha nee hoor geen baard of wat dan ook. Misschien doordat het een AS is ipv AAS..
@Pilliz 300-500 kcals eronder ja? Krijg ik dan nog wel genoeg binnen voor spierontwikkeling?
Wow negeer je mij nu gewoon?!?!?!?!
 
Voedingsschema trekt op niks. Kuurschema ook niet. Veel te hoog gedoseerd.

Wie heeft je dit aangeraden?

Maak eerst eens een goed voedingschema om te beginnen.

Van anavar ga je niet afvallen. Je voedingschema daar ga je van af vallen.
 
Wow negeer je mij nu gewoon?!?!?!?!

Nee had nog niet alles gelezen echter bij sommige reacties kan ik niks zoals 'je voeding is slecht' en 'je trainingsschema is slecht'...
Vertel me dan waarom.
Ik heb mijn bericht gepost in de hoop leerzame reacties te krijgen.
Dat ik het niet goed doe zie ik notabene ook wel aan mn resultaten! Ik vraag jullie alleen wát ik niet goed doe en waarom.
Als jullie alleen maar reacties geven dat het niet goed is... moet ik dan ruiken wat wel goed is??
Ik vraag om jullie advies...
Gelukkig zijn er ook mensen die wel zeggen wat te doen.
 
Onder behoefte is afvallen
Boven behoefte is aankomen

Moet zelf beslissen wt je wilt
 
Back
Naar boven