MuscleMeat

Sticky Androgene Anabole Steroiden (AAS): een vrouwelijk perspectief (geschreven door een vent) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik krijg elke dag pm van vrouwen (en mannen) :eyebrow:
 
Voor vrouwen is het ronduit een drama om info te verzamelen. Adviezen zijn enorm uiteenlopend. Zelfs als je heel laag wilt beginnen. Inderdaad kom je snel op clen en anavar uit als vrouw. Vermannelijking bij lage dosering zou minimaal zijn wat aannemelijk klinkt ook daar je als vrouw en niet hoge doseringen tot je neemt en ook geen ladingen testos gaat gebruiken (tenzij je graag man wilt worden).

De openheid is ook matig rondom gebruik dus tot die tijd geduldig puzzelen en afwegen
 
Is er animo voor nog wat toevoegingen aan de OP? Dan kijk ik of ik het nog wat kan aanvullen, zit toch in die hoek te lezen.
 
Wat dacht je van kuren uberhaupt voor vrouwen. Bijv. http://www.buildmybody.nl/2326-2/nandrolone-deca-durabolin/ of waarom wel of geeb anticonceptie bij bepaalde kuren of is dat te veel info? En begrijpend voor alle "jip en jannekes"
Laatste staat er al in: altijd bij niet-aromatiserende steroiden (zie kopje 'Effect van een AAS kuur op de HPG as').

Die link zie ik niks m.b.t. vrouwen, maar een artikel wat op een steroide profiel van nandrolon moet lijken?
 
Laatste staat er al in: altijd bij niet-aromatiserende steroiden (zie kopje 'Effect van een AAS kuur op de HPG as').

Die link zie ik niks m.b.t. vrouwen, maar een artikel wat op een steroide profiel van nandrolon moet lijken?

Staat wat in over Nan bij vrouwen.

Ga komende nachten wel eens kijken want daar waar jij extra kan aanvullen qua aas voor vrouwen is dat natuurlijk altijd fijn.
 
deca vind ik ook logische keuze voor vrouwen
 
deca vind ik ook logische keuze voor vrouwen

zijn er buiten deca (en anavar + clen) nog AAS wat geschikt zijn voor vrouwen?

en wat zijn de effecten als vrouwen over een hormonaal spiraal beschikken?

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

zijn er buiten deca (en anavar + clen) nog AAS wat geschikt zijn voor vrouwen?

en wat zijn de effecten als vrouwen over een hormonaal spiraal beschikken?

Je vind er niet zoveel duidelijke info over welke AAS geschikt zijn voor vrouwen.
Anavar, clen en lage dosis deca kan je het meeste terug vinden en verder veel uiteenlopende meningen.

Sommige (vrouwen) beweren dat weer dat een lage dosis winstrol (10-20mg/dag) en primo (50-100mg/week)
ook zonder problemen mogelijk is en soms vind je zelfs masteron terug.
Terwijl andere dan weer beweren dat ze deze producten best vermijden -> geen DHT
 
zijn er buiten deca (en anavar + clen) nog AAS wat geschikt zijn voor vrouwen?

en wat zijn de effecten als vrouwen over een hormonaal spiraal beschikken?

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------



Je vind er niet zoveel duidelijke info over welke AAS geschikt zijn voor vrouwen.
Anavar, clen en lage dosis deca kan je het meeste terug vinden en verder veel uiteenlopende meningen.

Sommige (vrouwen) beweren dat weer dat een lage dosis winstrol (10-20mg/dag) en primo (50-100mg/week)
ook zonder problemen mogelijk is en soms vind je zelfs masteron terug.
Terwijl andere dan weer beweren dat ze deze producten best vermijden -> geen DHT
Primo is geen DHT, en winstrol ook niet. DHT = DHT, en niets anders. De reden waarom DHT specifiek belicht wordt wanneer het om androgene bijwerkingen gaat, is omdat testosteron in androgeen gevoelige weefsels wordt omgezet naar DHT. Ofwel, in de weefsels waar je zo min mogelijk androgene effecten wil wordt het nog eens omgezet naar een potenter androgeen. DAT is de hele deal met DHT. Dat overige steroiden dezelfde structurele modificatie (5a-reductie) hebben als DHT, maakt niet uit.

De reden waarom vrouwen winstrol en primo kunnen nemen, is omdat ze allebei relatief slap zijn. En primo heeft dan nog het nadeel dat het, eigenlijk, een slechte anabole : androgene ratio heeft, daar het specifiek in spierweefsel nu net wordt geinactiveerd door 3a-HSD.

Geschikte AAS voor vrouwen zijn feitelijk alle AAS, afhankelijk van de dosering. Wel zijn sommige wat verstandiger dan andere met het zicht op androgene bijwerkingen. In dat geval is nandrolon, i.t.t. bij mannen, eigenlijk wel een goede keuze. Voor de rest maakt het allemaal alleen niet zoveel uit, androgene effecten stijgen zo'n beetje lineair mee met de anabole effecten, met slechts enkele uitzonderingen. Het is dus vooral belangrijk, in de praktijk, dat hetgeen je injecteert (bijna) EXACT is van wat er op de verpakking staat qua dosering. Zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
 
Welke middelen staan bekend als teratogenisch? Of is dit lastig op te sommen?
 
Als ik het goed begrijp is het dus erg belangrijk om je ook te verdiepen in WELKE anticonceptiepil je bij bijvoorbeeld anavar zal slikken als vrouw? aangezien elke anticonceptiepil andere doseringen oestrogeen bevatten (als ik het goed begrijp wil je een zo laag mogelijk in oestrogeen zitten dan?) en elke anticonceptiepil een andere soort (namaak) progestageen bevat?.. Welke anticonceptiepil is nu het beste? Een anticonceptiepil met trimegeston wordt doorgaans niet gegeven door huisartsen. Ik heb even gekeken maar de meest doorgaanse anticoneptiepillen bevatten levenorgestrel.... Dit is 58% affiniteit op de AR...Hoe zit het met norgestimaat? Je schreef dat je dat nog moest onderzoeken. Die pil is wel makkelijker te krijgen namelijk bij de huisarts. desogestrel en drospirenon worden ook doorgaans uitgeschreven. Hoe zitten die met de affiniteit AR? Hier een linkje waar je kunt klikken op de meest uitgeschreven anticonceptiepillen: https://www.anticonceptie.nl/product/anticonceptiepil/ Dan kun je ook precies zien wat er in zit. Ik probeer me echt te verdiepen en wil het graag begrijpen. Groetjes
 
Als ik het goed begrijp is het dus erg belangrijk om je ook te verdiepen in WELKE anticonceptiepil je bij bijvoorbeeld anavar zal slikken als vrouw? aangezien elke anticonceptiepil andere doseringen oestrogeen bevatten (als ik het goed begrijp wil je een zo laag mogelijk in oestrogeen zitten dan?) en elke anticonceptiepil een andere soort (namaak) progestageen bevat?.. Welke anticonceptiepil is nu het beste? Een anticonceptiepil met trimegeston wordt doorgaans niet gegeven door huisartsen. Ik heb even gekeken maar de meest doorgaanse anticoneptiepillen bevatten levenorgestrel.... Dit is 58% affiniteit op de AR...Hoe zit het met norgestimaat? Je schreef dat je dat nog moest onderzoeken. Die pil is wel makkelijker te krijgen namelijk bij de huisarts. desogestrel en drospirenon worden ook doorgaans uitgeschreven. Hoe zitten die met de affiniteit AR? Hier een linkje waar je kunt klikken op de meest uitgeschreven anticonceptiepillen: https://www.anticonceptie.nl/product/anticonceptiepil/ Dan kun je ook precies zien wat er in zit. Ik probeer me echt te verdiepen en wil het graag begrijpen. Groetjes
Vind je het heel slim om je gebruikersnaam hetzelfde te hebben als die van je instagram? En je profielpic komt er ook mee overeen.

Geen idee wat voor werk je doet en of mensen uit je omgeving er vanaf weten. Maar dit is wel een heel makkelijke manier om je te vinden en je interesse naar anabolen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe verander ik het? Ik ben duidelijk nieuw hihi je hebt helemaal gelijk hoor!!!
 
hahaha! damn nu voel ik me echt een leek. De foto is in ieder geval gelukt haha!
 
Back
Naar boven