XXL Nutrition

Another One Bites the Dust... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Philip-Seymour[1].jpg

Acteur Philip Seymour Hoffman is op 46-jarige leeftijd overleden, melden Amerikaanse media. Hij werd vanochtend dood gevonden in een appartement in New York. De politie onderzoekt zijn dood.

Volgens Amerikaanse media werd de acteur gevonden met een drugsnaald in zijn arm. Hij zou zijn overleden aan een overdosis. Het was bekend dat Hoffman problemen had met drugsgebruik. Vorig jaar werd hij nog behandeld in een verslavingskliniek.

Grote prijzen
Hoffman won in 2006 de Oscar voor beste acteur voor zijn hoofdrol in de film Capote. Voor die rol won hij ook verschillende andere grote prijzen, waaronder een Golden Globe en een Bafta.

Hij begon zijn acteercarrière in 1991. Een van de eerste films waarin hij te zien was, was Scent of a Woman in 1992. Daarna volgden onder meer Twister (1996), The Big Lebowski (1998), Almost Famous (2000) en Punch-Drunk Love (2002).

Capote
In de biografische film Capote, die verscheen in 2005, speelde Hoffman de schrijver Truman Capote. Daarna was hij onder meer te zien in Mission: Impossible III (2006), Moneyball (2011) en de filmreeks The Hunger Games.

Behalve in films speelde Hoffman rollen in theaterstukken en musicals, waaronder de musicals True West (2000) en Death of a Salesman (2012). Ook was hij regisseur.

Gisteren deed op internet al een bericht de ronde over het overlijden van Hoffman. Dat werd toen als hoax bestempeld.

http://nos.nl/artikel/605436-philip-seymour-hoffman-overleden.html
 
Klote. 1 van de betere acteurs.
 
RIP

Vraag me af hoe ze dat nu gaan doen met zijn rol in de hunger games.
 
Ik vond hem goed in MIP.
R.I.P
 
Verdomme toch, één van de beste acteurs van de afgelopen 30 jaar;
 
Man man man, echt één van de beste karakteracteurs van de afgelopen 2 decennia.
Diep triest.
 
Heeft echt heel veel goede rollen gehad. Echt wel k*t. Altijd zeer overtuigend. Kon een k*tfilm het bekijken waard maken.
 
No cause of death has been determined but officials suspect the actor may have overdosed on drugs.

Zonde, vooral als het voorgeschreven medicijnen zou gaan zoals bij Heath Ledger.
 
Zonde, vooral als het voorgeschreven medicijnen zou gaan zoals bij Heath Ledger.

Als ik het goed heb las ik ergens dat hij een naald in zijn arm had toen ze hem vonden;
 
In mip was hij inderdaad zéér goed. Raar dat hij er geen oscars mee gepakt heeft.

In along came polly was hij ook wel schitterend :roflol:

 
oja die kerel.

In welke film speelde hij nu weer de chagrijnige bad guy scientist asshole?
 
ken die vent niet RIP
 
Inderdaad echt zonde . Geweldig acteur . O.a. In 25th hour , charlie wilsons war en uiteraard Capote geschitterd .
 
K*t anabolen/drugs.........



2soon?
 
Back
Naar boven