Fitness Seller

Another One Bites the Dust...

Bezoekers in dit topic

Rip, was goeie acteur.
 
Philip Seymour Hoffman heeft zes weken voor zijn dood al voorspeld dat hij zou overlijden aan een fatale dosis heroïne. Hij zei tegen vrienden dat hij voor een overdosis vreesde, meldt TMZ. De acteur was ook drie maanden geleden door zijn vriendin op straat gezet door zijn drugsproblemen. Hoffman stierf zondag als gevolg van zijn drugsproblemen met 70 zakjes heroïne en 20 gebruikte naalden in zijn appartement.
:o
 
Daar gaat een goede klant
 
Hij was pas sinds kort (2 jaar terug) weer verslaafd na meer dan 20 jaar clean te zijn geweest.

1 van de laatste foto's van hem:

8XbbEDd.jpg


Foto is opzettelijk oud gemaakt overigens, is een speciaal procede.

Hij ziet er niet heel erg florissant uit, maar erg gezond zag hij er al jaren niet meer uit.
 
Blijft maar een beetje in het wild gissen wat er nou precies gaande was.
Wij hebben geen idee wat er allemaal gebeurt in ''hollywood'' blijft toch een apart wereldje.

 
Nooit van gehoord, maar rip
 
rip robbie williams
 
Shitttt :( RIP
 
pfff... dat worden de komende dagen weer strontfilms van hem op tv

achterlijke lul, echt normaal was hij iig niet
 
Rip, veelste jong eigenlijk.
 
RIP maja had laatste jaren al een slecht leven he, alcohol en drugs verslaafd -> zelfmoord.

Vooral Jumanji en Hook zijn voor mij wel echt classics die ik vroeger VAAK heb gekeken :)
 
Ik vond zijn films ( behalve dead poets society ) niet zo leuk, maar zijn stand up comedy geweldig.





en geboren in de jaren 70, ben ik opgegroeid met Mork & Mindy. Geweldige tv-serie :heart:
 
vind hem even grappig als sjierd de vos. Leuk voor 3 minuten maar dan steekt het ferm tegen.


well...
 
jumanji.. all the feels toen ik jong was

R.I.P
 
Back
Naar boven