XXL Nutrition

Apart Crossfit gedeelte

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

HB89

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2007
Berichten
8.549
Waardering
1.131
Lengte
1m96
Massa
115kg
Big T,

Wat dacht je van een apart Crossfit sub forum?

mvg.
 
Misschien wel een idee. Bepaalde calisthenics routines verbeteren je kracht en zijn effectief als cardio workout
 
Misschien bij sport algemeen.
 
Smijt het maar in het powerliftinghok.
 
Pff dr loopt bij mij in de gym ook altijd zo'n clown rond te rennen met ze rare oefeningetjes en dan shirts dragen met: I love een of andere cage oefening.

Ik irriteer me altijd kapot aan die ecto
 
Misschien wel een idee. Bepaalde calisthenics routines verbeteren je kracht en zijn effectief als cardio workout

Gymnastiek is daar ook goed voor ;)
 
Mijn kruis is al fit genoeg
 
pls.. dutchcrossfit.com ofzo maar niet hier
 
Ocharme, de bodybuilders hebben schrik dat ze na het powerlift/strongman forum en na crossfit op de 3de plaats gaan komen op hun eigen forum. :(:(
 
De bodybuilders zouden net blij moeten zijn als er Crossfitters actief zouden worden op dit forum. Eindelijk een groep waarvoor ze misschien niet moeten onderdoen qua kracht (of wel ? :eek:).
 
Bij BB draait toch alles gewoon om de pomp ?

Natuurlijk zijn die crossfitters sterker maar BB'ers zien er tenminste wel sterker uit en daar gaat het uiteindelijk om
 
De bodybuilders zouden net blij moeten zijn als er Crossfitters actief zouden worden op dit forum. Eindelijk een groep waarvoor ze misschien niet moeten onderdoen qua kracht (of wel ? :eek:).

Kracht is dan ook niet echt het doel van BB.
 
Ik snap eigenlijk waar het vandaan komt dat bodybuilders niet sterk zijn. De grootste in de gym zijn (waar ik tot nu toe al geweest ben), gewoon ook de sterkste.
 
Ik snap eigenlijk waar het vandaan komt dat bodybuilders niet sterk zijn. De grootste in de gym zijn (waar ik tot nu toe al geweest ben), gewoon ook de sterkste.

Ben je al in veel verschillende gyms geweest ?
 
Ben je al in veel verschillende gyms geweest ?

stuk of 6-7

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 13:11 ----------

oja dikke mensen lijken ook redelijk sterk :)
 
stuk of 6-7

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 13:11 ----------

oja dikke mensen lijken ook redelijk sterk :)

I call shenanigans !

True, BB'er in de bulk zien er idd iets sterker uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven