Fitness Seller

Armen/schouders niet even lang slechte bench

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
3 mrt 2016
Berichten
26
Waardering
4
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Zoals de titel al zegt, ik heb nogal ongelijke schouders waardoor mijn armen ook aardig ongelijk zijn en dat merk ik vooral met het bankdrukken.

Ik weet dat niemand helemaal gelijk is. Maar bij mij is mijn rechter schouder een hele centimeter breder dan mijn linker schouder. En dat verschil heeft veel effect op mijn balans met bank drukken. Als ik de stang laat zakken tot mijn borst dan staat de ene elleboog veel hoger dan de ander. Ook als ik mijzelf goed in de bank graaf met mijn schouder bladen, mijn lats goed aanspan en borst vooruit heb.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips/oefeningen die mij hiermee kunnen helpen?

Alvast hartelijk bedankt!
 
Dumbells gebruiken
 
Als assistence oefening of de barbel helemaal inleveren voor dumbels?
 
Hoe en waar he je die hele centimeter gemeten?
 
Als assistence oefening of de barbel helemaal inleveren voor dumbels?
Als je echt een extreem verschil hebt alles inwisselen voor unnilateral oefeningen voor een tijd.

Niemand is 100% symmetrisch
 
Als die hele cm al van invloed zou zijn dan zou het te maken moeten hebben met de lengte van je sleutelbeen.

Wat jij meet is de buitenkant en heeft er dus heel waarschijnlijk mee te maken dat de ene spier wat dikker is dan die aan de andere kant. Dit heeft totaal geen invloed op de manier van drukken.
 
Als die hele cm al van invloed zou zijn dan zou het te maken moeten hebben met de lengte van je sleutelbeen.

Wat jij meet is de buitenkant en heeft er dus heel waarschijnlijk mee te maken dat de ene spier wat dikker is dan die aan de andere kant. Dit heeft totaal geen invloed op de manier van drukken.

Bedankt voor je reactie.

Als ik de stang naar mijn borst breng en mijn schouderbladen naar elkaar trekt dan wijken mijn ellebogen erg van elkaar af... Dat heeft toch een hoop.invloed of niet?
 
Back
Naar boven