AndroidHealthClinic

Arnold Schwarzenegger

Bezoekers in dit topic

1971 Olympia
https://www.youtube.com/watch?v=4F-sCeYZPzs

15.jpg


Arnold Schwarzenegger AUT NABBA Universe 1970
[Link niet meer beschikbaar]

Arnold Schwarzenegger Wins Mr World (1970) - Full Clip From ABC Wide World Of Sports
https://www.youtube.com/watch?v=SJjWLD11Bi4
 
ik persoonlijk vindt arnold ook mooier dan de huidige body builders, maar een vergelijking kan je op geen enkele manier maken.
er zit 40 kg spiermassa verschil tussen, als je arnold daadwerkelijk op een podium zou zetten met de huidige standaard dan gaat hij gewoon naar huis met de poedelprijs.

maar hij is misschien we de bekendste bodybuilder samen met ferrigno.
 
Wijsheid komt met de leeftijd.
Arnold Schwarzenegger ''Bodybuilders Today Are Not Accepted. They're Too Big With No Talent''
http://www.youtube.com/watch?v=jLS7S-nRS70

Nu dames bodybuilding dood en begraven is (niet meet onderdeel van de Arnold Classic of Olympia) door overdosis, schiet Arnold blijkbaar wakker in een ultieme poging om het heren bodybuilding nog proberen te redden.

Denken jullie dat het hem zal lukken om van bodybuilding opnieuw een respectabele sport te maken?
 
Laatst bewerkt:
Wijsheid komt met de leeftijd.
Arnold Schwarzenegger ''Bodybuilders Today Are Not Accepted. They're Too Big With No Talent''
http://www.youtube.com/watch?v=jLS7S-nRS70

Nu dames bodybuilding dood en begraven is (niet meet onderdeel van de Arnold Classic of Olympia) door overdosis, schiet Arnold blijkbaar wakker in een ultieme poging om het heren bodybuilding nog proberen te redden.

Denken jullie dat het hem zal lukken om van bodybuilding opnieuw een respectabele sport te maken?

Nee, en stop het proberen te maken als vroeger.

Bb is op dit moment groter dan ooit.
 
Nee, en stop het proberen te maken als vroeger.

Bb is op dit moment groter dan ooit.

Arnold begrijpt dus niet waarover hij het heeft of is gewoon dom?
 
Arnold begrijpt dus niet waarover hij het heeft of is gewoon dom?

arnold is niet dom, en hij weet prima wat bodybuilding is. maar de bodybuilders van nu staan verder weg van de niet bodybuilder van nu.
maar dit is zoals de sport nu is. en misschien keert bodybuilding ooit weer terug naar minder massa en meer lijn.

je kan het vergelijken met de autosport, ooit hadden de auto's meer pk's dan nu maar toch waren ze langzamer.nu is door de regelgeving het vermogen minder, of het daardoor beter is geworden weet ik niet maar et is een keerpunt.
 
Bodybuilding is iets dat je niet leuk moet maken voor iedereen. Dat zou Arnold wel willen en Joe Weider wou dat ook. Maar of dat een goed idee is betwijfel ik..

Bodybuilding is bodybuilding en als je de huidige fysieken lelijk vind dat verlaat je de zaal maar nadat de mappers en bikini's hun catwalk gedaan is. Niemand verplicht u om naar de bodybuilders van de 21 ste eeuw te kijken.

Bodybuilding mainstream maken..... Hoeft echt niet voor mij.
 
Bb is op dit moment groter dan ooit.

Ik weet niet hoe je daarbij komt maar je hebt vast de jaren 80 tot 90 niet meegemaakt.
Bb is naar mijn mening juist kleiner dan ooit.
 
ik persoonlijk vindt arnold ook mooier dan de huidige body builders, maar een vergelijking kan je op geen enkele manier maken.
er zit 40 kg spiermassa verschil tussen, als je arnold daadwerkelijk op een podium zou zetten met de huidige standaard dan gaat hij gewoon naar huis met de poedelprijs.

maar hij is misschien we de bekendste bodybuilder samen met ferrigno.

Geen 40, misschien `15 a 20
 
Geen 40, misschien `15 a 20

coleman 140 kg bij 1.80
arnold 106 bij 1.88

volgens mij is de rekensom niet zo lastig

maar goed maakt ook niet uit, tegenwoordig wordt er een hoop meer massa gedragen bij een lager vet percentage.
ik geniet er van, zou er nooit zo uit willen zien maar geniet er van
arnold, vind ik meer mijn streef fysiek, ik zal er nooit zo uit zien maar het is wel een streef fysiek.
 
arnold is niet dom, en hij weet prima wat bodybuilding is. maar de bodybuilders van nu staan verder weg van de niet bodybuilder van nu.
maar dit is zoals de sport nu is. en misschien keert bodybuilding ooit weer terug naar minder massa en meer lijn.

je kan het vergelijken met de autosport, ooit hadden de auto's meer pk's dan nu maar toch waren ze langzamer.nu is door de regelgeving het vermogen minder, of het daardoor beter is geworden weet ik niet maar et is een keerpunt.

De sport is gewoon breder geworden. Minder massa is er al in de map klasse. Er komen eerder meer klassen dan terug naar af denk ik.
 
Nog steeds goeie arm!

2yoq4hh.jpg
 
zou hij ook praten over de negatieve gevolgen van "shaken" op de symmetrie van de spieren?


v.b.:
Fapp_6c841f_4987297.jpg
 
Back
Naar boven