MuscleMeat

Arrogant gedoe tijdens uitgaan

Bezoekers in dit topic

Waterman94

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2016
Berichten
183
Waardering
49
Lengte
1m65
Massa
68kg
hoi. Schrik niet er komt een lang verhaal aan haha. Ik vraag me gewoon af of meer mensen (dames)hier ervaring mee hebben of tips hebben.

Ik vroeg me af of meer vrouwen hier ervaring mee hebben, of zelf zich zo gedragen.

Ik kom ongeveer 6 jaar standaard ieder weekend in de zelfde club. En sinds ik mijn rijbewijs heb ben ik niet meer gaan drinken en altijd lekkee boppen met mijn auto. En omdat ik gewoon door train op een dag als ik ook ga stappen, ben ik best wel moe. Dus ik dans niet ofzo, ik vermaak mijzelf prima met een cola en muziek en mijn vrienden.

Het begint mij steeds meer op te vallen dat sommige vrouwen bij binnenkomst gelijk die wenkbrauwen omhoog gaan. Excuse me, maar ik maakte per ongeluk oogcontact met je, en omdat ik weet dat mijn normale vrolijke gezicht er voor vreemde mensen er boos uit ziet , doe ik altijd vriendelijk lachen zodat mensen weten dat ik niet boos tegen ze doe.

Nu heb ik al regelmatig dat mensen naar mij toe komen en zeggen dat iemand naar me loopt te staren. En dan ga ik kijken, is het de persoon die mij met de wenkbrauw deed begroeten.

Mensen die mij kennen weten dat ik geen vlieg kwaad doe en dat ik mensen wil helpen en gewoon vrienden wil zijn.

Doe ik onbewust iets uitlokken ? Of zijn hun gewoon op zoek naar ruzie ?

Nu ik werk in de beveiliging kan ik niet meer uitgaan. Maar als ik dan eens vrij ben heb ik een witte broek met een zwart of rode topje aan. Mijn haren in een staart zoals altijd.

Ik staar niet terug. Meestal draai ik mn rug er naar toe. En dan voel ik iets branden in mijn rug, dan denk ik zou ik het me niet inbeelden.. dan draai ik me om en schrikt ze er van dat ik haar betrap op staren.

Ik heb hier zelf geen last van maar mijn vriendinnen hebben ze al een paar keer lopen pesten als ik even weg ben.
Nu ben ik bang dat als mensen mijn vrienden fysiek gaan aanraken (slaan etc) dat ik dan hun "moet" verdedigen van mezelf en vergeleken met veel meiden, sla ik gewoon als een vent.
Ik heb 5 avonden vechtsport training, en nog de krachttraining erboven op.
En toch heb ik het gevoel dat ik nog geen deuk in een pakje boter kan slaan en daarom extra hard probeer terug te slaan of schoppen. Ik wil ook geen tanden er uit slaan ofzo.

Probleem is dus ook mijn werk enz, aanraking met politie ben je je pas van beveiliging kwijt.

Moet ik dan niks doen als mijn vriendinnen worden aangevallen?

Tips of ervaring enz ? Let me know
 
Ik snap de overgang van staren naar fysiek geweld niet helemaal goed.

Mannen zullen hoogstwaarschijnlijk een ander antwoord geven, maar als vrouw zijnde zou ik 1, nooit mijn werk/pas op het spel zetten om iets fysiek uit te vechten. En twee, de meeste vrouwen gaan niet zo snel, zonder reden over op fysiek geweld, dus ik zou je niet zo druk maken. Ik zou je sowieso afraden om zelf degene te zijn die daarmee start, omdat iemand naar je staart. Naar iedereen wordt weleens gestaard, en het hoeft helemaal niet om een negatieve reden te zijn. Misschien heeft zij wel dezelfde ''resting bitch face'' dat jij beschreef dat je zelf ook hebt. Als je er echt zo'n last van hebt, ga gewoon naar haar toe en vraag met een lach en een vriendelijke intonatie of er iets aan de hand is. Als ze daadwerkelijk ''pesten'' (ik neem aan met woorden), zeg je zelf iets gemeens terug en gaan jullie gewoon weg.

Over ervaringen - Ik ben zelf helemaal geen uitgaanspersoon, maar in de tijd dat ik dat nog weleens deed waren vrouwen juist altijd uitermate vriendelijk. Enorm veel toiletvriendinnen erbij gekregen door alle complimentjes die gestrooid werden als ze aangeschoten zijn haha.
 
Ik heb ook al gemerkt dat als je er een beetje 'gespierder dan gemiddeld' uitziet er altijd wel zo een groepje is dat je wilt komen uitdagen, het beste is gewoon negeren imo.
 
Als je er echt zo'n last van hebt, ga gewoon naar haar toe en vraag met een lach en een vriendelijke intonatie of er iets aan de hand is.

Op deze manier heb je meer kans dat het uit de hand kan lopen ...
 
Who cares als ze staren.

Heb vroeger gewerkt in een discotheek en dan was er elk week end wel een of andere gast die je eens wil testen. Gewoon niet op ingaan.

Er naartoe gaan en vragen of er wat scheelt zou ik niet doen. Wat haalt dat uit? Komt alleen maar miserie van.
 
Hangt er nogal vanaf hoe je het vraagt/lichaamstaal/intonatie etc

Misschien ligt dit bij vrouwen anders maar als je bij ons aan iemand gaat vragen of er iets aan de hand is oid loopt het gegarandeerd uit de hand.
 
Misschien ligt dit bij vrouwen anders maar als je bij ons aan iemand gaat vragen of er iets aan de hand is oid loopt het gegarandeerd uit de hand.
Hahaha ik heb ook nog nooit een vent die vraag lief horen stellen :lol:
 
Ik heb ook al gemerkt dat als je er een beetje 'gespierder dan gemiddeld' uitziet er altijd wel zo een groepje is dat je wilt komen uitdagen, het beste is gewoon negeren imo.

daarom loop ik bijna nooit in tshirt rond en heb ik altijd een trui aan waar je minder duidelijk ziet, wanneer je in een strakke tshirt op cafe gaat bv., en je bent gespierd heb je meer kans op miserie wat ik persoonlijk echt belachelijk vind dat machogedrag
 
daarom loop ik bijna nooit in tshirt rond en heb ik altijd een trui aan waar je minder duidelijk ziet, wanneer je in een strakke tshirt op cafe gaat bv., en je bent gespierd heb je meer kans op miserie wat ik persoonlijk echt belachelijk vind dat machogedrag

Zoiets zou ik niet eens overwegen, dat is bijna hetzelfde als dat ik zou zeggen, ik doe een sjaal om zodat ze mijn baard niet zien (een baard langer dan een stoppelbaard roept ook vaak (negatieve) reacties op)
 
Ik ga tegenwoordig niet meer uit (op in/outdoor festivals na) dus geen idee. Ik heb zelf "vroegah" nooit last gehad van dat soort dingen, een vriendin van mij wel. Bij haar is het (vind ik) door de manier waarop ze zichzelf opstelt en misschien ook wel haar uiterlijk. Beetje lullig natuurlijk want aan dat laatste kan ze niks aan doen.

Ik zou dat soort gedrag compleet negeren, blijkbaar lok jij zo'n soort reactie uit bij bepaalde mensen maar dat betekent niet dat je daar iets mee hoeft te doen. Mind lekker je eigen business, ga lekker dansen met je cola en schenk er geen aandacht aan, dan houdt het vanzelf op. Maar zodra dit een dingetje wordt en je een starecontest gaat houden, tsja dan is de kans groot dat je eens iemand tegen het lijf loopt die zin heeft in een potje vechten.
 
Ik heb ook al gemerkt dat als je er een beetje 'gespierder dan gemiddeld' uitziet er altijd wel zo een groepje is dat je wilt komen uitdagen, het beste is gewoon negeren imo.

Maken mensen vaak ruzie met je?
 
Ik heb ook al gemerkt dat als je er een beetje 'gespierder dan gemiddeld' uitziet er altijd wel zo een groepje is dat je wilt komen uitdagen, het beste is gewoon negeren imo.

Dit was vroegah idd ook al zo. Expres tegen je aan lopen of niet opzij gaan als je er, op een normale manier, langs wilt.
Das was best lastig om altijd maar te negeren of over je kant laten gaan. Dus soms eindigde er wel iemand tegen de muur of grond... :o
 
Back
Naar boven