1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Badr Hari vs. Ruslan Karaev

Discussie in '(Mixed) Martial Arts' gestart door gurumaster, 26 mrt 2007.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. gurumaster

gurumaster Mega noob Elite Member

Leuk Bevonden:
    49
    Geslacht:
    Man
    waarschijnlijk is hij al langsgekomen, maar dit is toch wel een schitterdende K1 gevecht.

Badr Hari eerst down en dan bam met 1 klap die Rusland totaal out dammmmmm wat een hit.

:D

YouTube - Badr Hari vs. Ruslan Karaev 2 (Part.2 / K-1 2007)

2. Sitaramstyle

Sitaramstyle Cool Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Sow dat was een mooie ja. Badr zijn wraak was zoettt.

3. Pride Fighter

Pride Fighter Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ik ben geen fan van badr maar dat was een hele mooie k.o:rolleyes:

4. Cains

Cains Cool Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ik ben een grote fan van deze Marokaan! echt een topper gewoon!!!

Eerste gevecht gleed Badr uit en toe ie op de grond lag heeft die ****ING onsportieve rus een kick in het gezicht van Badr gegeven. Dus bleef badr down! Ophef van de trainers in de ring en drukmakkerij en shit...Badr voelde zich zwaaaaaaar genaaid en moest ervan huilen in de kleedkamer.

Badr werd toen door de camera gevolgd (op weg naar de kleedkamer) en het resulteerde in alles werd stuk gemaakt lampen en borden die er in de gang hiengen...Ik vecht nooit meer tegen die rus zei die. (check footage)

http://www.youtube.com/watch?v=1hNVCZcHncI

Link van Gurumaster is een rematch en toch gedroeg badr zich heel sportief!!! tegenover de viezerik!!!

Maar de knock out is gewoon gruwelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt goed overzicht. Rus zegt SLAM badr zegt DUNK en BOEM!!! volgde een vette punch al voordat de rus z'n arm terug kon trekken zo snel ging het!

Ik heb dat stukje over en over en over gezien er komt heir echt geen geluk bij kijken!!

Laatst bewerkt: 1 apr 2007
  5. Sanca

Sanca Super Moderator Medewerker Super Mod

Leuk Bevonden:
    7.732
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m76
    Massa:
    102kg
    Vetpercentage:
    1%
    filmpje doet het hier niet tegoei :sad:

6. Cains

Cains Cool Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    HUH?? hoe bedoel je doet het niet? Watvoor pc heb je?

Deel Deze Pagina