XXL Nutrition

Serie: Banshee

Bezoekers in dit topic

Starter20

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2006
Berichten
28.280
Waardering
1.389
Lengte
1m80
Massa
90kg
Iemand Banshee al gezien? Nieuwe HBO serie van de makers van True Blood.

Het gaat over een dief die na 15 jaar uit de gevangenis komt en dan zijn ex op gaat zoeken, zij heeft namelijk de diamanten + hij wil haar terug. Maar als hij aankomt in Banshee wordt de sherrif, die 2 dagen daarna zou beginnen, voor zijn ogen vermoord. Hij neemt de sherrif zijn identiteit aan en start zo een nieuw leven.

Het verhaal klinkt wat vergezocht, maar de serie zit heel goed in elkaar. De eerste aflevering is even inkomen, de 2e is hard en de 3e aflevering is intens hard. In die 3e aflevering zit een gevecht... ik wil niet teveel zeggen... meestal heb je vechtscenes al 1000x gezien, maar deze scene blijft me echt bij. Heel intens, wellicht wel 1 van de beste die ik ooit gezien heb.

Hier de trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=3bopBAOSCpE

de boobs zijn trouwens ook strong. in de eerste aflevering zijn ze wel oke, maar erg klein. aflevering 2 zit een belachelijk lekker ding in ( ) en in aflevering 3 zitten een paar huge knockers.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alle 4 afleveringen gezien waarvan episode 3 al wel 3x haha. Geweldige serie, ep4 was duidelijk een opbouw naar ep5.

Ga het zeker blijven volgen
 
you had me at boobs
 
Ik heb alle 4 afleveringen gezien waarvan episode 3 al wel 3x haha. Geweldige serie, ep4 was duidelijk een opbouw naar ep5.

Ga het zeker blijven volgen

aflevering 4 heb ik nog niet gezien, dan wacht ik wel ff tot 5 ook downloadbaar is. maar die vechtscene in 3 man... damn... zo intens gefilmd. mooi ook hoe hij daarna zelf compleet in de kreukels ligt. bij veel andere series zijn de 'helden' er meestal na 2 tellen weer bovenop.

you had me at boobs

b00bs. die in deel 3 zijn echt nice... the bigger, the better.
 
Toffe serie ja.
 
Effe downloaden dan :D
 
Heb al wel een aantal episodes gedownload, alleen ben er nog niet aan begonnen. Toch maar eens doen dan :D
 
aflevering 4 heb ik nog niet gezien, dan wacht ik wel ff tot 5 ook downloadbaar is. maar die vechtscene in 3 man... damn... zo intens gefilmd. mooi ook hoe hij daarna zelf compleet in de kreukels ligt. bij veel andere series zijn de 'helden' er meestal na 2 tellen weer bovenop.

Precies, het enige wat hem overeind hielp was de adrenaline dat zag je ook goed toen hij er naast neer plofte en toen weer overeind kwam.

Aflevering 4 is ook zeker de moeite ook nog een paar mooie fights erin maar zo epic als die in aflevering 3 niet.
 
tvp zal het thuis is downloaden. true blood vond ik geen reet meer aan met al die gare soorten, maar dit klinkt goed!
 
tvp zal het thuis is downloaden. true blood vond ik geen reet meer aan met al die gare soorten, maar dit klinkt goed!

Ook totaal ander soort serie denk ik.
 
Ook totaal ander soort serie denk ik.

Absoluut anders, maar er staat ook alleen makers van dat zegt nog niks over de serie zelf. Vind het ook nogal raar want volgensmij is true blood niet echt één van hun betere series.
 
Thanks for suggestie! Nu downloaden
 
tvp zal het thuis is downloaden. true blood vond ik geen reet meer aan met al die gare soorten, maar dit klinkt goed!

ik ben zelf nooit aan True Blood begonnen, trok me totaal niet.
 
Bezig met ep 2.super!
 
gisteren de eerste aflevering gekeken. vooral dat stukje waar die gast in elkander geschopt wordt en daarna zijn tanden terug in zijn mond moest doen vond ik grappig.
 
Is het ook zo meer 'catchy' als True Blood of eerder 'traag' zoals Oz, Sopranos, Boardwalk Empire?
 
Dan is het eerder catchy. Gaat vrij vlot allemaal en er gebeurt veel.
 
Back
Naar boven