Fitness Seller

Serie: Banshee

Bezoekers in dit topic

Goede aflevering! Veel actie ook, wel hoog superman gehalte bij zowel de actie van Proctor als Hood waar ik niet zo fan van ben. Wel benieuwd waar dit volgende seizoen heen gaat
 
Aardige finale, next season zal zijn safe joe.

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

Net de laatste episode van dit seizoen gezien, brute episode paar vette stukken. Voor de mensen die SOA hebben gezien zullen een herkenbaar moment herleven.
Ja flameburner.
 
Fuck vette finale, krijgen volgend seizoen ook bunker VS Brotherhood! Denk wel dat het laatste seizoen wordt.
 
einde van verhaallijn van bunker? Zal wel even duren voordat hij daar bovenop is, als ie t al overleeft. Gasbrander op je strot +derdegraads brandwonden op 65% van je lichaam lijkt me niet heel goed voor je levensverwachting.

Wel benieuwd wat er verder met Jo gebeurt; en wel lame dat Proctor alles gewoon pikt van Rebecca.
Plus, Proctor en Hood hebben wel een aparte relatie haha. Ben wel benieuwd hoe dat nu verder ontwikkelt.

Volgend jaar is sowieso laatste seizoen? :(

---------- Toegevoegd om 03:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:27 ----------

Omdat proctor die ene "zoon" van de echte hood heeft vermoord.

Dat had die dikzak toch gedaan van wie dat geld was?
 
The storyline of Bunker and his brother and their power struggle is going to definitely carry over into next season.

IGN: Can we talk about the ending? Will Hood and Proctor be working together? It seemed like a lightbulb went off over Proctor's head.

Yaitanes: I read three of the scripts so far for Season 4 and I would love to answer that. But I can't without spoiling what we're setting up. All I can say is that the first 10 minutes of Season 4 will blow people away. And they'll never see it coming.


Maat van mij stuurde dit is interview met gordon
 
Dat had die dikzak toch gedaan van wie dat geld was?
Nee want hij werd toch betrapt in dat motel toen hij rebecca aan het bangen was. Toen hebben ze em afgemaakt en in de gehaktmolen van kai zn fabriek gegooid.
 
einde van verhaallijn van bunker? Zal wel even duren voordat hij daar bovenop is, als ie t al overleeft. Gasbrander op je strot +derdegraads brandwonden op 65% van je lichaam lijkt me niet heel goed voor je levensverwachting.

Wel benieuwd wat er verder met Jo gebeurt; en wel lame dat Proctor alles gewoon pikt van Rebecca.
Plus, Proctor en Hood hebben wel een aparte relatie haha. Ben wel benieuwd hoe dat nu verder ontwikkelt.

Volgend jaar is sowieso laatste seizoen? :(

---------- Toegevoegd om 03:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:27 ----------



Dat had die dikzak toch gedaan van wie dat geld was?

Waar staat het dat seizoen 4 de laatste is?
 
Goeie finale.

Maar Proctor was een beetje OTT.
En best jammer dat Gordon dood ging :( Had ie dit seizoen eindelijk een paar goede scenes waarin hij liet zien wat hij in z'n mars had, gaat ie de pijp uit en Hood komt er zonder schram van af.
 
ja hoe komt die gordon ineens aan die sniper skills enzo, beetje onverwachte twist imo overdreven

wat betreft t einde, zie t wel gebeuren dat proctor een aanbod doet bij hood om voor hem te werken gezien hij Jobless is
 
Gordon is militair geweest
 
ja hoe komt die gordon ineens aan die sniper skills enzo, beetje onverwachte twist imo overdreven

wat betreft t einde, zie t wel gebeuren dat proctor een aanbod doet bij hood om voor hem te werken gezien hij Jobless is

gordon was sluipschutter in het leger geweest. Weet je nog in seizoen 1 dat hij op die keukentafel zat met zn schouder te kloten? Toen vroeg die troela nog of ie weer last van zn schouder had; hij was geraakt door een granaatscherf ofzo

---------- Toegevoegd om 02:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:10 ----------

Waar staat het dat seizoen 4 de laatste is?

werd een beetje gehint in de interviews; 8 afleveringen ipv 10; verhaal kan niet oneindig door omdat losse eindjes worden vastgeknoopt.. etc
 
hmm ok, vreemd dat hij dan elke keer als pussy werd weergegeven en klappen kreeg, zelfs toen zn vrouw was afgepakt deed hij niks behalve zuipen
 
hmm ok, vreemd dat hij dan elke keer als pussy werd weergegeven en klappen kreeg, zelfs toen zn vrouw was afgepakt deed hij niks behalve zuipen

1 of 2 afleveringen hing hij ook al de held uit toen die ''dochter'' van hem bij haar skater vriendjes zat te chillen. Toen vond ik het al uit het niets komen, ook al is er dus wel eens naar gehint. Past niet echt bij zijn character.
 
1 of 2 afleveringen hing hij ook al de held uit toen die ''dochter'' van hem bij haar skater vriendjes zat te chillen. Toen vond ik het al uit het niets komen, ook al is er dus wel eens naar gehint. Past niet echt bij zijn character.

Agreed, ik maakte toen ook al de opmerking. In seizoen 1 volgens mij dat hij Rabbit etc. ontmoette werd hij kinderlijk opzij gezet terwijl hij nu ineens Bruce Lee en American Sniper tegelijk is. Verder vond ik de laatste 2 afleveringen wel echt heel tof:D.
 
Laatste aflevering gekeken, spijt dat het seizoen gedaan is :(

Seizoen 1 kwam moeizaam op gang, vanaf seizoen 2 kreeg ik pas de smaak te pakken.
 
Laatste aflevering gekeken, spijt dat het seizoen gedaan is :(

Seizoen 1 kwam moeizaam op gang, vanaf seizoen 2 kreeg ik pas de smaak te pakken.

Mwah vond seizoen 1 ook heel goed hoor.

Vond het laatste seizoen een beetje over the top als ik heel eerlijk mag zijn, dat had van mij niet gehoeven. En ik ben al helemaal geen voorstander van vrouwen die de gemiddelde gast de tering in trappen, ga toch weg :roflol:
 
Mwah vond seizoen 1 ook heel goed hoor.

Vond het laatste seizoen een beetje over the top als ik heel eerlijk mag zijn, dat had van mij niet gehoeven. En ik ben al helemaal geen voorstander van vrouwen die de gemiddelde gast de tering in trappen, ga toch weg :roflol:

Idd, was er een beetje over :)

s2 was helemaal niet slecht, had vanaf s2 meer voeling met de characters.
 
En de trailer van seizoen 4 is uit. Laatste seizoen wordt echt fucking vet!

 
dikke trailer kan nie wachten
 
Damn wat heb ik zin in deze serie, hier nog vet stukje
 
Back
Naar boven