AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Bezoekers in dit topic

En ik dus ook!! :o
Jij ook al .....

Vandaag eindelijk bij de arts in het UMCG geweest. Even kort samengevat: Ik heb bloed af laten nemen om het testosteron e.d. te checken en tegelijkertijd start ik vanaf vandaag meteen weer met HCG.
Wordt spannend idd. Als de test nu heel laag was blijf je hCG nodig hebben.
Dat clomid werkt heel anders maar bereikt mogelijk hetzelfde effect. Als dat een pilletje is, is dat wel makkelijker dan injecties natuurlijk.
 
Fijn dat je weer kunt benchpressen! Binnenkort weer lekker knallen dus. Ik ben benieuwd naar je uitslagen, bummer dat je twee weken moet wachten. Stiekem toch wel spannend lijkt me.
 
Jij ook al .....


Wordt spannend idd. Als de test nu heel laag was blijf je hCG nodig hebben.
Dat clomid werkt heel anders maar bereikt mogelijk hetzelfde effect. Als dat een pilletje is, is dat wel makkelijker dan injecties natuurlijk.

Huehue. En dan te bedenken dat m'n T allang rond de 0 zou moeten liggen. Volgens de arts dan..

Yep inderdaad. Dan ben ik waarschijnlijk dus afhankelijk van een koeltasje als ik op reis ga :(
Clomid zal ik nog eens ter sprake brengen..

Fijn dat je weer kunt benchpressen! Binnenkort weer lekker knallen dus. Ik ben benieuwd naar je uitslagen, bummer dat je twee weken moet wachten. Stiekem toch wel spannend lijkt me.

Yes buddy! Vandaag nog niet serieus gedaan, maar overmorgen staat er in de avond een barbell bench sessie op het programma.

Pff.. Zoiets! Echter heb ik mijzelf nu gewoon voorgenomen om er volledig vanuit te gaan dat m'n lichaam de T productie weer heeft overgenomen en ik dus geen HCG meer nodig heb.
Mocht het niet zo zijn, dan hoor ik het vanzelf he!

Voeding 17/1:
EKV:185 646 129
Kcal: 4,555
Dit exc. woksaus

:thumb:

Training 18/1:
Powerbuilding week 1 UB1.png
 
hoe moet ik die training nu zien? snap er niks van haha, eerste gedeelte is je planning,2 e gedeelte wat je hebt gedaan?
 
goed bezig, nu met de chocomel gains gaat het helemaal goed komen.
 
Nice foods! :D
soms wel jammer dat ik allergieen heb.. want het ziet er best lekker uit :o ook al ben ik niet zo van zoet.. :D

Lekkere training!
 
goed bezig, nu met de chocomel gains gaat het helemaal goed komen.

Dat kan niet anders. Echt een goede tip, een pak choco voor tijdens de training. Bedankt! :thumb:

Nice foods! :D
soms wel jammer dat ik allergieen heb.. want het ziet er best lekker uit :o ook al ben ik niet zo van zoet.. :D

Lekkere training!

Merci!
Jij had eerder al een aangegeven geen zoetekauw te zijn inderdaad :). Nou, dat scheelt! Ik zou vijwel alleen de zoetigheid missen op een glutenvrij dieet namelijk :o

Dank je. Het voelt echt vreemd om weer UB te kunnen trainen. Epische spierpijn ook trouwens :o!
 
Jij had eerder al een aangegeven geen zoetekauw te zijn inderdaad :). Nou, dat scheelt! Ik zou vijwel alleen de zoetigheid missen op een glutenvrij dieet namelijk :o

Dank je. Het voelt echt vreemd om weer UB te kunnen trainen. Epische spierpijn ook trouwens :o!
Ik ben niet van zoet... maar het ziet er wel appetijtelijk uit. :o

Moet zeggen... heb enorme spierpijn in mijn buikspieren. :roflol: voor het eerst in tijden... Heerlijk getraind vanmiddag maar dat zal ik morgen wel voelen. :o
 
Ik ben niet van zoet... maar het ziet er wel appetijtelijk uit. :o

Moet zeggen... heb enorme spierpijn in mijn buikspieren. :roflol: voor het eerst in tijden... Heerlijk getraind vanmiddag maar dat zal ik morgen wel voelen. :o

De buikspieren?! Enig idee wat daar de oorzaak van is dan? :)
 
Dat kan niet anders. Echt een goede tip, een pak choco voor tijdens de training. Bedankt! :thumb:
Ik drink tijdens mijn training ook altijd een litertje :D welkom bij de club!
 
De buikspieren?! Enig idee wat daar de oorzaak van is dan? :)
Eigenlijk geen idee... heb vandaag pas voor het eerst de buikspieroefening gedaan... en das echt een crime met spierpijn in de buikspieren. :roflol:
Maar zonder dollen ik heb geen idee. Mogelijk door het vaker squatten en beter bracen tijdens squatten??
 
Ik drink tijdens mijn training ook altijd een litertje :D welkom bij de club!

Dat wist ik niet! Nice :D. Ik heb vandaag de verse (volle) variant gekocht bij appie. Erg goed te doen en bovendien al gekoeld. Aanrader dus.

Eigenlijk geen idee... heb vandaag pas voor het eerst de buikspieroefening gedaan... en das echt een crime met spierpijn in de buikspieren. :roflol:
Maar zonder dollen ik heb geen idee. Mogelijk door het vaker squatten en beter bracen tijdens squatten??

Aiii. Ik ken dat!

Kan niet anders. Dat is trouwens een goed teken. Goed bezig! :thumb:
 
Stevige rows man!:thumb:

Let the gains begin!:chocoslag:
 
Omg chocomel, dat gaat in no time 85kg worden
 
Dat kan niet anders. Echt een goede tip, een pak choco voor tijdens de training. Bedankt! :thumb:
Ik zei het toch? Makkelijke calorieen, smakelijk en ook prima om wei eiwitten (ook zonder smaakje) naar binnen te lebberen.
 
Back on track!
 
Stevige rows man!:thumb:

Let the gains begin!:chocoslag:

Ik mag niet klagen. Redelijk wat kracht kunnen behouden en het gaat nu alweer als een speer vooruit. Voor ik het weet zit ik op m'n oude niveau, maar let wel.. Ik ben nu 5 kg lichter! :o

Omg chocomel, dat gaat in no time 85kg worden

Dat zou toch mooi zijn!! Gisteren in ieder geval keurig 4600 kcals op. Vandaag weer 100 erbij, oftewel 4700.

Ik zei het toch? Makkelijke calorieen, smakelijk en ook prima om wei eiwitten (ook zonder smaakje) naar binnen te lebberen.

Ik drink het gewoon als je het niet erg vindt :D. Wat bedoel je trouwens met 'zonder smaakje'? Ik vind het prima te beuken :D

Back on track!

.. aboard the gaintrain buddy! :thumb:.



De spierpijn vandaag is iets minder heftig dan na de training van een paar dagen terug. Fijn!
De lats en pecs zijn wat stijfjes, maar daar bijten we gewoon doorheen. Vanmiddag squaten en deadliften.
Straks alleen eerst even langs de tandarts. Als dat maar goed komt.. huehue! ;)
 
Ik drink het gewoon als je het niet erg vindt :D. Wat bedoel je trouwens met 'zonder smaakje'? Ik vind het prima te beuken :D
Hij bedoeld Whey zonder smaak.. naturel ;)

Lekker dat kracht zo goed gaat! Op naar zhe gainzzz!
Mooi dat de spierpijn al minder heftig wordt! Train ze en succes bij de tandarts!
 
"Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente" :eyebrow:

Teminste als je je tanden hebt gepoetst, en niet teveel heb gesnoept
(snickers, taai taai.....):P
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven