Fitness Seller

Beetje over acne voor dummies

Bezoekers in dit topic

iemand ook last van acne boven de lippen? Als ik bijv. snor geschoren heb komen er altijd heel vele puisten tevoorschijn. iemand tips?

Baardtrimmer gebruiken
 
Weet iemand hoe je het best puisten verwijdert? Heb al eens gehoord dat wrijven met een natte washand een goede methode is :)
 
Weet iemand hoe je het best puisten verwijdert? Heb al eens gehoord dat wrijven met een natte washand een goede methode is :)

Puisten kun je niet (verwijderen), deze gaan vanzelf weg. Puisten kun je verminderen door vitamine E te slikken of door 1 keer in de week onder te zonnebank te gaan, waar de puisten uitdrogen en vanzelf zullen verdwijnen.
 
Zink+veel water, werkt perfect
 
Ik probeerde net iets tegen acne en de resultaten zijn magnifiek. Tot mijn uiterste teleurstelling realiseerde ik mij even later dat ik nog net geen week AB neem. Zou mijn AB-kuur tegen borrelia en bartonella ook baat kunnen hebben voor mijn huid? Wsl wel he:s
 
Jij slikte er een van de tetracycline groep als ik het me goed herinner? Die zijn inderdaad ook goed effectief tegen acne.
 
Heb nu 640mg roa er op zitten.
So far... Droge huid, lippen enorm naar de t*fus (ingescheurde mondhoeken ook) en continu ogen alsof ik stoned ben zo rood....
Guess it's worth it?
Nog weinig verschil op het gebied van puisten.
 
Duurt even.
 
Duurt echt lang ouwe op begeven moment heb je zo geil gaaf gezicht, enkel zo rood als iets :o. Ik raad je wel aan om 20mg max te slikken. Ik heb namelijk hoger gezeten en dan blijven de bijwerkingen permanent voor groot deel.
 
Hoe hoog ben je gegaan dan? Slik zelf 40mg per dag.
Totaal van 2400mg = 27,5mg per kilo.
Lijkt me dat dat geen perm sides geeft toch?...
 
40 kan nog ma ga niet hoger!! Liefst zelfs 20 als bijwerkingen te erg worden.

Ik ben sinds vorige week weer met magere kwark begonnen en me lieve witte puistjes komen me wangen weer uit jesus. Ti's nog goed te doen hoor maar wat een ellende dat zuivel kan er gewoon niet tegen en eet zelfs ma 250 gram!!!!!
 
Hoe hoog ben je gegaan dan? Slik zelf 40mg per dag.
Totaal van 2400mg = 27,5mg per kilo.
Lijkt me dat dat geen perm sides geeft toch?...
Ben zelf begonnen op 40 mg ED en eindigde op 100 mg ED. Perma sides lijken mij voornamelijk afhankelijk van de cumulatieve dosis (net als het beoogde effect). Al is dat ook voor mij koffiedik kijken.
 
Duurt echt lang ouwe op begeven moment heb je zo geil gaaf gezicht, enkel zo rood als iets :o. Ik raad je wel aan om 20mg max te slikken. Ik heb namelijk hoger gezeten en dan blijven de bijwerkingen permanent voor groot deel.

welke bijwerkingen blijven volgens jou dan permanent?
 
welke bijwerkingen blijven volgens jou dan permanent?

Ik heb er een dunnere/gevoeligere huid aan overgehouden waarbij ik de eerste 2 jaar nog veel rood zag. Nu paar jaar verder is het allemaal wel goed enkel blijft me huid erg gevoelig en scheren met mesje gaat gewoon niet eigenljik, trim het voortaan paar keer in de week en dan heb nergens last van.

Moet zeggen dat ik wel nooit meer echt puisten krijg enkel nog van die witte koppen (mee eters) hier en daar paar maar dit komt voornamelijk door me kwark...


**Wordt er zo gek van gvd waarom die k*t zuivel nou voor puisten zorgt:@
 
Laatst bewerkt:
ik neem zelf ook geen zuivel meer sindsdien bijna puistvrij , gewoon elke dag wat extra shakes met fine oats erdoorheen en na de training met dextrose. ik was een van de weinigen denk ik die echt alle kwark lekker vond:P maar laat het nu toch maar staan
 
ik neem zelf ook geen zuivel meer sindsdien bijna puistvrij , gewoon elke dag wat extra shakes met fine oats erdoorheen en na de training met dextrose. ik was een van de weinigen denk ik die echt alle kwark lekker vond:P maar laat het nu toch maar staan

Welke shakes neem je ?? Echt joh ben sinds vandaag weer gestopt kan er niet meer tegen tis niet erg ofzo maar als je bijna puist vrije/gave huid hebt en er komen allemaal weer van die kleine mee eters en al pfff... Wordt er zo chagrijnig van-.-

*Ben je niet bang dat je calcium tekort komt? Ik neem zodra ik stop met zuivel altijd wel iedere dag Cal+Mag+Zink extra
 
haha ja ik weet er alles van heb er jaren last van gehad maar stoor me er niet meer aan , benzoylperoxide heeft mij altijd goed geholpen alleen raakt je huid resistent naar verloop van tijd dat je het gebruikt. ik neem gewoon 3 keer per dag 2 scheppen total protein van body en fit shop met wat ultra fine oats ook van body en fitshop. naar mijn weten de beste kwaliteit/prijs verhouding. en een goede vervanger van kwark en andere zuivel producten.

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 22:13 ----------

Ben zelf begonnen op 40 mg ED en eindigde op 100 mg ED. Perma sides lijken mij voornamelijk afhankelijk van de cumulatieve dosis (net als het beoogde effect). Al is dat ook voor mij koffiedik kijken.

wow 100mg/d is dat niet ontzettend belastend voor de lever , ik heb zelf ook roaccutane eens gebruikt en daarna is t nooit meer echt hardnekkig terug gekomen. maar ik zat op 20mg per dag en mocht er niet eens bij drinken.
 
Back
Naar boven