Fitness Seller

Belgische verkiezingen

Op wie heb jij gestemd?

  • Vlaams belang

    Stemmen: 9 23,7%
  • N-VA

    Stemmen: 16 42,1%
  • cd&v

    Stemmen: 1 2,6%
  • vld

    Stemmen: 0 0,0%
  • groen

    Stemmen: 7 18,4%
  • sp

    Stemmen: 3 7,9%
  • pvda

    Stemmen: 2 5,3%

  • Totaal stemmers
    38
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

te belachelijk voor woorden allemaal. krijg soms een plaatsvervangende schaamte als ik ze zo bezig zie. beetje oppositie voeren kan, maar dit is er ver over. heeft niks meer te maken met kritiek op het beleid, eerder met een stok zoeken om zomaar wat te slaan

gelukkig kan ik nog wegzappen :o
 
Heil Moskau

tumblr_mnbapw9xKB1qzqwamo1_1280.gif
 
Nva zou beter francken best vervangen. Notoire vnv fanaat als minister van asiel en migratie? Only in belgium
 
Jammer dat er nog geen enqutes zijn opgestart waar het ontslag van Onkelinx geist word.
 
Laatst bewerkt:
Nva zou beter francken best vervangen. Notoire vnv fanaat als minister van asiel en migratie? Only in belgium

Iemand vals beschuldigen en ontslag eisen, only in Belgium.
 
Theo vrancken en vnv
http://m.nieuwsblad.be/cnt/DMF20141015_01322606

Uit de mails blijkt dat er vroeger bij de N-VA een clubje bestond dat zich de VNVers noemde, de Vlaams-nationalistische vrienden. Die naam is een knipoog naar het in de Tweede Wereldoorlog collaborerende Vlaams Nationaal Verbond (VNV).
 
Theo vrancken en vnv http://m.nieuwsblad.be/cnt/DMF20141015_01322606 Uit de mails blijkt dat er vroeger bij de N-VA een clubje bestond dat zich de VNVers noemde, de Vlaams-nationalistische vrienden. Die naam is een knipoog naar het in de Tweede Wereldoorlog collaborerende Vlaams Nationaal Verbond (VNV).

Dit wist ik al voor er enige commotie was rond onze vriend theo..

Klopt dat de nva een zusterpartij had die de VNV'ers werd genoemd (ook wel zwarthemden genaamd).

Was een partij die leden bevatte die tijdens de 2de wereldoorlog collaborerende.

Wat dit allemaal met NU te maken heeft vraag ik me wel sterk af..


Oppositie maakt gebruik van alles wat ze kunnen, als ze natuurlijk zoiets kunnen vinden dan is het groot feest! Constructief denken doen ze helemaal niet aan mee, het komt zelfs niet in hun op.. Dit word 5jaar een kinderachtige oppositie die niets liever zal doen dan bruggen opblazen, stokken in de wielen steken en de vakbonden extra stimuleren om ieder initiatief dat de regering michel I neemt te dwarsbomen.

Vergeet niet door wel partijen we überhaupt in deze situatie zijn terechtkomen.


Ik zoek trouwens nog altijd een enquete waar er gevraagd word om het ontslag van Onkelinx = politiek onwaardig!!!

Hier stukje bio van haar:

Onkelinx was eerst met Abbès Guenned getrouwd, een tot Belg genaturaliseerde Marokkaan. In 1997-1998 vroeg Marokko aan België de uitlevering van Guenned wegens verdenking van betrokkenheid bij drugshandel. Guenned werd op 31 juli 1997 op de luchthaven van Zaventem aangehouden in het bezit van een diplomatiek paspoort.[9] Hierop scheidde Onkelinx van hem op 31 augustus.[10] In Turkije werd hij ook op aanvraag van Interpol aangehouden en moest Guenned voor een tijdje de cel in, maar hij werd onder druk van onder meer de Belgische regering losgelaten en nooit aan Marokko uitgeleverd.[11][12] Ze hertrouwde later met jurist Marc Uyttendaele, waarbij haar vorige echtgenoot als getuige optrad.[13] In 2003 werd Guenned als medewerker van haar ministeriële kabinet aangenomen in het kader van de verkiezing van de Belgische Moslimexecutieve.


Beter sleuren ze haar prive eens door de stront.
 
Wat dit allemaal met NU te maken heeft vraag ik me wel sterk af..

Dat er onder NVA fucked up types rondlopen is idd algemeen bekend. Elke partij heeft zn fuckwits en de ene partij wat meer dan de andere (meestal in de extreem linkse en extreem rechtse).

Wat is wel een issue ? Als de partij de fucked up mensen gaan omtoveren tot ministers!

Theo francken is in mijn ogen overduidelijk een allochtonenhater en hij is verkozen tot minister van asiel en migratie. Dan is het normaal dat de oppositie hun wenkbrauwen fronsen en zijn ontslag eisen.

Ik vind uiteindelijk wel dat hij moet blijven onder deze omstandigheden. Hij heeft de perceptie zo zwaar tegen dat hij 'bang' zal zijn om bepaalde keuzes door te voeren, omdat anderen hem verder zullen brandmerken als racist. Dus mss houdt ie zich koel en denkt ie 2x na voor een bepaalde risicobeslissing.


Vergeet niet door wel partijen we berhaupt in deze situatie zijn terechtkomen.

Ja, zeg het eens, door '''''''welke partijen'''''''''' zijn we in '''''deze situatie'''' terechtgekomen ?




Dit komt er nog eens bij:
http://www.standaard.be/cnt/dmf2014...=dso&utm_content=article&utm_campaign=seeding

De krant De Morgen brengt vrijdag nog de inhoud van een mail uit 2007 waarin Francken schrijft dat homobashing in de hoofdstad 'alles te maken heeft met het hoge aantal islamieten en kutmarokkaantjes'.

Nu ja, 2007 was wel heel lang geleden en was nva nie meer dan een miezerig kutpartij vol kinderen van collaborateurs
 
Laatst bewerkt:
^ Als jij mee wilt doen aan die poppenkast politiek mij niet gelaten, aan je berichten in het ISIS topic te zien staan wij haakst op elkaar qua mening dus zie ik er ook het nut niet in om in te gaan op je post.

Mevr, Onkelinx is trouwens vergeten dat wie de bal kaatst, die bal wel eens kan terugkrijgen..

Minderjarige dochter van Laurette Onkelinx weigert urinetest
http://www.gva.be/cnt/aid874093/minderjarige-dochter-van-laurette-onkelinx-weigert-urinetest

Advocaat Marc Uyttendaele onder vuur na uitgelekt document
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=uv1nljq1

Hopelijk gaat ze ook eens door de stront mogen gaan.
 
Dat er onder NVA fucked up types rondlopen is idd algemeen bekend. Elke partij heeft zn fuckwits en de ene partij wat meer dan de andere (meestal in de extreem linkse en extreem rechtse).

Wat is wel een issue ? Als de partij de fucked up mensen gaan omtoveren tot ministers!

Theo francken is in mijn ogen overduidelijk een allochtonenhater en hij is verkozen tot minister van asiel en migratie. Dan is het normaal dat de oppositie hun wenkbrauwen fronsen en zijn ontslag eisen.

Ik vind uiteindelijk wel dat hij moet blijven onder deze omstandigheden. Hij heeft de perceptie zo zwaar tegen dat hij 'bang' zal zijn om bepaalde keuzes door te voeren, omdat anderen hem verder zullen brandmerken als racist. Dus mss houdt ie zich koel en denkt ie 2x na voor een bepaalde risicobeslissing.




Ja, zeg het eens, door '''''''welke partijen'''''''''' zijn we in '''''deze situatie'''' terechtgekomen ?




Dit komt er nog eens bij:
http://www.standaard.be/cnt/dmf2014...=dso&utm_content=article&utm_campaign=seeding



Nu ja, 2007 was wel heel lang geleden en was nva nie meer dan een miezerig kutpartij vol kinderen van collaborateurs

lol wat heeft hij verkeerd gezegd, hij geeft gewoon de feiten. Ben je dan ook al racist en allochtonenhater?
 
lol wat heeft hij verkeerd gezegd, hij geeft gewoon de feiten. Ben je dan ook al racist en allochtonenhater?


Je zal in deze tijd maar een "gezonde succesvolle hetero katholieke blanke man" zijn. Telkens als je je mening ergens over uit loop je het risico om beschuldigd te worden van discriminatie.
 
Jan Jambon heeft zich imo weer compleet belachelijk gemaakt door het V teken te doen. N-VA zit wss echt vol met van die kinderachtige kwezels die voor geen haar te betrouwen zijn.

Hey Corleone,

Speciaal voor jou plaats ik nog eens een bijdrage op dbb:

media_xl_4507265.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hey Corleone,

Speciaal voor jou plaats ik nog eens een bijdrage op dbb:

media_xl_4507265.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:, Ok ja, was mss idd niet opzettelijk, maar met N-VA kun je nooit weten. Deed me denken aan Bart De Wever die op een evenement waar de koning bij was kwam opdagen met een das waar een soort leeuw op stond en dan precies half sarcastisch zei tegen de reporter dat hij er echt niets moest achter zoeken... Tjach..
 
Stiekem had hij die aan om de pers te trollen.
 
Je zal in deze tijd maar een "gezonde succesvolle hetero katholieke blanke man" zijn. Telkens als je je mening ergens over uit loop je het risico om beschuldigd te worden van discriminatie.
Wat :)
 
"Ik heb me geërgerd aan de discussie over de vermogenswinstbelasting. Er worden allerlei dingen op een hoop gegooid". Dat heeft Kamervoorzitter Siegfried Bracke in Het Nieuws van vtm gezegd. De N-VA'er waarschuwt voor een ondoordachte invoering van een meerwaardebelasting op aandelen en countert de kritiek van PS-kopman Elio Di Rupo. "Di Rupo heeft met zijn partij 25 jaar in de regering gezeten. Als hij vindt dat de beschaving staat of valt met de invoering van een vermogenswinstbelasting, waarom heeft hij ze dan in die periode niet ingevoerd?", aldus Bracke.

...
 
Verandering voor vooruitgang Siegfried!
 
Crisis was er ook niet 25 jaar, crisis is maar van 2008.
Open vld was tegen een belasting op koerswinst, dus kon ps niet veel doen. Cdv en ps was er voor, maar als open vld niet wilt, dan sta je daar. En nva zou ook neen gezegd hebben, dus je kan niet zeiken op ps.
 
Back
Naar boven