AndroidHealthClinic

Ben je ooit een tijd gestopt met BB, zo ja wat was de langste tijd?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 208
  • Weergaven 47K
  • Volgers 107

Wat is de langste tijd dat je ooit (tijdelijk) gestopt bent met BB?

  • < week

    Stemmen: 60 9,3%
  • 1 - 2 weken

    Stemmen: 74 11,5%
  • 2 - 3 weken

    Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 4 weken

    Stemmen: 43 6,7%
  • 1 - 2 maanden

    Stemmen: 49 7,6%
  • 2 - 3 maanden

    Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 6 maanden

    Stemmen: 67 10,4%
  • 6 maanden - 1 jaar

    Stemmen: 84 13,0%
  • 1 - 2 jaar

    Stemmen: 82 12,7%
  • > 2 jaar

    Stemmen: 76 11,8%
  • Ik ben definitief gestopt

    Stemmen: 15 2,3%
  • Anders

    Stemmen: 22 3,4%

  • Totaal stemmers
    646

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Wat is de langste tijd dat je ooit (tijdelijk) gestopt bent met BB? De peiling is volledig anoniem.

(BB =/ powerlifting)
 
3-4 weken > motivatie problemen.
 
bijna 2 jaar tot februari dit jaar. nu dik (pun intended) spijt van maja
 
Enige tijd geleden één week vanwege een blessure en eens in de zoveel tijd is een rust week.
 
ongeveer 2 jaar. Was gedemotiveerd. Ging alleen nog maar systematisch achteruit ipv vooruit (lineair trainen is niet goed :( ). Dan een inmiddels ex vriendin leren kennen en dat was wat serieuzer, dus ben dan ook maar gestopt tegelijkertijd :D
 
5 jaar niet getraind, van mijn 13e tot mijn 23e getraind, vrouw, kind, school en werk toen gestopt. Aangekome tot 130 kg, gescheiden en vanaf mij 28e weer bezig. Heb er nu ongeveer 14 trainingsjaren opzitten. En stop nu ook nergens meer voor.
 
7 maanden, pas weer begonnen eigenlijk
 
Heb wel is een pauze gehad van bijna een half jaar. Motivatiegebrek omdat ik overal op een plateau zat. Maar daarna weer hard doorgegaan.
Tegenwoordig ben ik eigenlijk definitief gestopt aangezien ik training over een geheel andere boeg heb gegooid. Train alleen nog maar bodyweight oefeningen. Let nog wel streng op mn voeding etc, maar mn doel is ook niet meer zo veel mogelijk massa. Zou mezelf in ieder geval geen bodybuilder meer noemen
 
BB = breed begrip in deze poll. Dus aangepaste voeding & training. Alleen powerliften, strongman ed vallen erbuiten.
 
5 maanden ivm herstel van operatie, verder vanaf 13e (weliswaar niet even serieus als nu) altijd getraind.
 
Ga binnenkort misschien 2/3maanden een rondreis houden zonder workout mogenlijkheden, alleen bodyweight exercises. Ik maak er meteen een cut van haha, zal wel terugkomen met aardig wat spierverlies maargoed, probeer zoveel mogenlijk tonijn e.d mee te nemen en whey en dan hopen dat ik veel vet verlies.

Iemand hier ervaring mee, een rondreis of vakantie voor enkele maanden zonder BB?
 
17 jaar gestopt tussendoor.
 
maandje na de kerst, had totaal geen motivatie meer, nu weer wel!
 
ben al jaren gestopt, alleen weet mn lichaam het nog niet.
 
Veel party's demotiveert, dit een half jaar volgehouden toen weer een andere verslaving gezocht (bb)
 
2 jaar gestopt. Waardeloze discipline. Elk weekend naar de klote gaan en door de weeks blowen.
 
4 jaar gestopt na 1,5 jaar trainen, nu weer 6maanden bezig. Gestopt vanwege eigen huis/studie/werk. Wel een beetje spijt en heb het gedurende die 4 jaar ook gemist maar ik dacht dat ik er geen tijd voor had. Nu weet ik dat het allemaal draait om prioriteiten stellen en tijd maken.
 
ja vrij recent nog. Meer dan 6 maanden helemaal niets. Had nachtwerk en kon er maar niet aan wennen. Uiteindelijk maar mee gekapt. Verdiende wel leuk voor een tijdje.
 
ik mis de optie: 'nooit gestopt' of 'stoppen is geen optie'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven