Fitness Seller

Berichten versturen via netwerk> Welk programma ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rob

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2003
Berichten
2.285
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Ik heb dus een draadloos netwerk (wan) en ik zoek een programma warmee ik via het netwerk berichten naar de andere aangesloten pc's kan sturen, geen msn oid.
 
heb je dos? ik neem aan van wel. Dan kan het via net send, hoef je niets voor te downloaden ofzo..
 
een draadloos wan ? Dat zal wel een draadloos lan zijn, but anyways.

Hier staan wel wat ideetjes: [Link niet meer beschikbaar]
 
net1send "computernaam" blabalabtekst
 
fff op ctrl+alt+delete drukken, komt er taakbeheer scherm tevoorschijn, klik dan op het tabblad gebruikers, klik dan op gebruik en dan op bericht verzenden, werkt geloof ik alleen met winxp pro
 
Tjalle zei:
net1send "computernaam" blabalabtekst

het is "net send" zonder die 1
en wanneer je service pack 2 hebt geloof ik dat windows automatisch netsend uitschakelt dus moet je het zelf even handmatig terug inschakelen via
Configuratiescherm / systeembeheer / computerbeheer / services en toep. / services en dan zoeken naar "messenger" hier voor properties kiezen en dan inschakelen...
 
Thnx voor de reacties jongens, hier heb ik wat aan :thumbs:
 
idd gewoon met net send via cmd scherm ;)
 
Santoz zei:
het is "net send" zonder die 1
en wanneer je service pack 2 hebt geloof ik dat windows automatisch netsend uitschakelt dus moet je het zelf even handmatig terug inschakelen via
Configuratiescherm / systeembeheer / computerbeheer / services en toep. / services en dan zoeken naar "messenger" hier voor properties kiezen en dan inschakelen...


die 1 moet je in win98 gebruiken sorry dacht iets te veel jaartjes terug :P

sorry ';)
 
Back
Naar boven