AndroidHealthClinic

Biervaten vullen en hersluiten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ke dan heb ik niks gezegt haha

Ik heb hem toch maar even gebeld :P

Hij had hetzelfde probleem

Oplossing => ton ondersteboven op een bankschroef en wringen aan het vat tot het kreng lost, eens kijken of ik morgen op het werk een bankschroef kan fixen :D

Heb zelf een Heineken vat, maar daar zat ook zo'n ding in. Heb hem gewoon gevuld door de klep met veer in te duwen met een schroevendraaier en de tuinslang erop gehouden. Kost wat meer tijd, maar dan sloop je niks. Je zou evt. ook nog bij een bierbrouwer ofzo zo'n tapaansluiting kunnen lenen/kopen, die drukt dat ding ook naar beneden.

Idd, zo heb ik het ook gedaan maar het lijkt me uberk*t om het op deze manier met zand te doen
 
Ik heb hem toch maar even gebeld :P

Hij had hetzelfde probleem

Oplossing => ton ondersteboven op een bankschroef en wringen aan het vat tot het kreng lost, eens kijken of ik morgen op het werk een bankschroef kan fixen :D



Idd, zo heb ik het ook gedaan maar het lijkt me uberk*t om het op deze manier met zand te doen

klopt, er moet wel een andere manier voor zijn. probeer het eens met grof geweld om dat ding eruit te krijgen:D
 
Met een beetje grof geweld krijg je alles klaar, moet wel lukken dus :D
 
Had een Heineken vat en die stang heb ik er dus 'uitgerukt' (eigenlijk gekrikt) met twee schroevendraaiers aan beide kanten als een hefboom.

Goodluck!!
 
Ok, die bankschroef was dus k*tter dan k*t, het enige wat het heeft opgelevered was verdoete schroefdraad :roflol:

Maar uiteindelijk heb ik het kreng toch open gekregen, ik heb dat stuk waar je de druk aflaat eruit gewrongen met een schroevendraaier en hamer en vervolgens het stukje dat nog vastzat gewoon kunnen loskloppen, waar dat stuk zat was nu dus een gat, dat heb ik makkelijk kunnen oplossen met een moer en bout :)
 
Back
Naar boven