XXL Nutrition

Big Lebowski on a diet

Bezoekers in dit topic

Mag je zeker ook trots op zijn, is hard werk geweest.
Mijn lichaam was er slechter aan toe dan ik had verwacht. Ik zit er daardoor helaas nog middenin, is alweer een half jaar dat ik gestopt ben met trainen. Ik blijf hoop houden dat ik dit jaar weer ga beginnen. :)
 
Net resultaat craak, vooral krachtbehoud is gewoon heel goed.
 
Mag je zeker ook trots op zijn, is hard werk geweest.
Mijn lichaam was er slechter aan toe dan ik had verwacht. Ik zit er daardoor helaas nog middenin, is alweer een half jaar dat ik gestopt ben met trainen. Ik blijf hoop houden dat ik dit jaar weer ga beginnen. :)

Thanks man. Half jaar alweer... gelukkig is er muscle memory!

Net resultaat craak, vooral krachtbehoud is gewoon heel goed.

Het geheim is bijna niks te eten, maar ook bijna niks te doen ;)

Btw everyone, ik heb me ingeschreven voor de Clinic Powerlifting 9 april in Breda. Toppers als Pjotr vd Hoek en Jordi Snijders gaan daar goede techniek laten zien. Kan voor mijn squat en bench nooit kwaad (zeg ik optimistisch), maar het is me vooral om de deadlift te doen. Ik kom gewoon niet in de juiste positie bij de eerste rep, en da's de enige die telt.
 
Heel mooi cut resultaat zeg, wereld van verschil, en je hebt dat goed opgebouwd. Het was vooral met weinig en zware oefeningen om kracht verlies te beperken, toch?
 
Heel mooi cut resultaat zeg, wereld van verschil, en je hebt dat goed opgebouwd. Het was vooral met weinig en zware oefeningen om kracht verlies te beperken, toch?

Thanks Neet. Weinig en zwaar, iedere spiergroep 2x/week inderdaad.

Heb het zwaar gehad deze week, meer honger gehad dan in de hele cut. Heb ook meer gegeten natuurlijk, maar mijn lichaam wilde véél meer. Uiteindelijk nog een klein beetje afgevallen: 82,4 kg (-0,3 kg). Deze week proberen het nieuwe eetritme te vinden.

Ik nodig jullie uit in mijn nieuwe log: https://forum.bodybuilding.nl/topics/the-lebowski-chronicles-part-ii.395663/

Even mijn ontbijt laten zakken en dan aan de slag met de eerste training!
 
Back
Naar boven