XXL Nutrition

Big-T overleden, Condoleance topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heel triest nieuws dit. gecondoleerd.
 
Rust zacht Big T, heel veel sterkte aan je nabestaanden gewenst.. Heel triest nieuws.. :(
 
Ken hier heel weinig mensen en ben relatief nieuw en inactief, maar ik wilde toch even mijn medeleven tonen. Wat een vreselijk nieuws. Rust in vrede T en sterkte aan vriende en familieleden. Veel te jong, onbegrijpelijk..
 
Ik wil alle nabestaande kennissen en vrienden condoleren en heel veel respect voor de strijd die jij voerde.
 
Wow, zie het nu pas. Dacht ook dat het beter ging.

RIP
 
Gecondoleerd! Las al posts van hem 10-15 jaar geleden. Waren altijd slimme doordachte stukken.
 
Raar om te lezen dat een van de meest aanwezige persoonlijkheden van het forum er niet meer is. Gecondoleerd.
 
Rust in vrede BIG T. Bedankt voor alles.
 
Gecondoleerd veel sterkte voor de nabestaanden
 
Pff ik schrik wel ff van dit bericht zeg. Ik kom er net achter, rip Big T! :(
 
Mijn medeleven,
Rust zacht broeder.
 
Tijd geleden dat ik hier gepost heb, maar schrok toch wel van dit bericht.
Kende hem als een aardige gast en goede mod.

Mijn medeleven en sterkte aan de nabestaanden.
 
Heel veel sterkte voor zijn nabestaanden en de mensen dichtbij hem
 
Ik krijg elke keer dat ik dit topic zie passeren weer een krop in de keel :(
 
Was tijdje niet meer geweest, damn damn damn, bedankt Tijl voor alle jaren, rest in peace :(
 
Ik ben hier eigenlijk nooit meer en had na de strijd van BigT zoiets van hij is er overheen. Schrik ervan. Tijl bedankt voor dit forum, rust in vrede. Sterkte aan de nabestaanden en iedereen die een band had met hem op een of andere manier.
 
Ook ik zie dit nieuws nu pas, wat ontzettend heftig zeg..... :-(
Heel veel interessante posts van je mogen lezen in de loop der jaren. Bedankt voor alles en rust zacht.
 
Ik dacht eerst dat dit een grap was, kan het nog steeds niet geloven!
Het was een eervolle en oprechte man, de beste verlaten ons als eerste, helaas.
Rest in peace Big T!
 
Wow.. Ik ben hier ook al een tijdje niet meer geweest, ben geschokt.. Vorig jaar rond deze tijd bijna mijn pa verloren aan deze rotziekte. Heel veel sterkte aan alle nabestaanden!

Rest in peace
 
Back
Naar boven