XXL Nutrition

Big-T overleden, Condoleance topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben vrij nieuw op dit forum en geen Big T persoonlijk niet. Toch wil ik via deze weg mijn medeleven betuigen aan alle familie, nabestaanden, vrienden en collega's.
 
Rust zacht big T..
 
Als groentje hier heb ik Big T helaas niet persoonlijk mogen kennen, maar zie wel de indruk die hij op vele hier heeft achtergelaten. Ik kan hem alleen maar bedanken voor alle tips en topics die hij mogelijk heeft gemaakt en die mij, en vele van ons op weg hebben geholpen en gehouden. Rust zacht T!
 
Ik ben hier terug na een lange afwezigheid en moet jammer genoeg tot de vaststelling komen dat Big-T er niet meer is. Ik heb jaren terug talloze topics en posts van hem gelezen. Hij blijft mij bij als een verstandige man dewelke zowel dit forum als veel mensen geholpen heeft om 'groot' te worden. Veel sterkte gewenst aan al zijn nabestaanden.
 
Bizar! Ik ben al tijden niet meer actief op dit forum en kom af en toe alleen nog even lezen. Wat een schok dat Big T er niet meer is. Zonde van zo'n jonge gast die dit geweldige platform heeft opgebouwd en sterk heeft gehouden. Ik wil zijn familie en vrienden alsnog alle sterkte wensen in de verwerking van hun verlies.
 
Hierbij wil ik ook via de thread,
mijn medeleven betuigen aan familie en vrienden en forum leiding gevende.

Ik had het een week na dit zeer trieste nieuws gezien en was behoorlijk geschokt , ik heb het regelmatig met Tijl over zijn strijd en F@H(Folding At Home is een exe. die je kan gebruiken op je PC om ziektes te bestuderen waaronder ook deze verschrikkelijke ziekte) ooit begonnen omdat ik me beste vriend ben verloren en later ook familie.

ik wou in naam van Tijl(dbb) Folden maar zoals ieder bekend lid weet was ie erg gehecht aan zijn privé leven en dat heb ik altijd in ere gehouden en dat zal ik zo houden,
neemt niet weg dat ik Tijl altijd in gedachten hou als ik met mijn werk bezig ben.

Het ga je goed man Een groot gemis !

Ray...
 
Erg triest, had het nog niet zo lang geleden vernomen...
Hij was erg gepassioneerd en dedicated. Hij heeft me in men depressie ook altijd in PM's en topic gesteund. Eeuwige dank daarvoor!
You are in my prayers T
 
Ben net lid geworden van het forum na maanden te hebben meegelezen. Vind dat ik dit niet kan doen zonder respect te betuigen voor Big T. Bij deze dus, RIP....
 
Ben tijd weg geweest. RIP Big T. Je wijsheid was groot!
 
Ik ben een langere tijd niet op het forum geweest en dan is dit echt wel het laatste dat ik wou vernemen bij mijn terugkomst.

Echt veel te jong!

Mijn deelneming voor de familie.
 
Hij zag hem meer als de lesser of 2 evils. Maar als ik zo het topic over de verkiezingen in USA teruglees kan je wel stellen dat hij affiniteit had met de beste man.
 
Ongelofelijk, ben hier al een paar maanden niet geweest. Dit raakt me hard. Thanks T voor alles!
 
R.I.P. Big T... ben er echt niet goed van.
 
Rip BIG T we zullen je missen
 
Wisselvallend ben ik op het forum.. Kom nu terug na een langere periode, wauw.. RIP BIG T!
 
Ik heb er even over gedaan om te reageren, maar alle steun aan nabestaanden en goede vrienden en kennissen op het forum. Zolang als ik actief ben op het forum is Big-T een voorbeeld voor me geweest. De man waar je tegen opkeek vanaf het moment dat hij voor de eerste keer reageerde op een topic van je...

T, Ik vergeet je nooit meer, ondanks enkel communicatie over internet heb je een onuitwisbare indruk achtergelaten en nog belangrijker, een significante rol gespeeld in misschien wel het belangrijkste omslagpunt in m'n levensstijl. Die levensstijl blijft voor altijd, en daardoor ook de herinneringen aan jou. Bedankt. Ik hoop dat je rust heb gevonden.
 
Back
Naar boven