XXL Nutrition

Big-T overleden, Condoleance topic

Bezoekers in dit topic

Rust zacht Big Boy. Je was voor iedereen een groot voorbeeld hier op het forum. De kennis en motivatie die je hier aan iedereen hebt doorgegeven zijn van onschatbare waarde geweest voor elk lid! Heel veel sterkte aan de familie en nabestaanden!!!
 
Heel veel sterkte voor alle familie en vrienden die achter blijven.

RIP
 
Damn, dacht ook dat het de goeie kant opging

Rust in vrede Big t!
 
Rust in vrede BigT , vreselijk te horen .. Het ga je goed
 
Wow... Wel even een shock... "Kende" Big-T al sinds de begintijden hier (2002)... Hield hij nog een blogje bij ergens?
 
Rust zacht BigT!
 
:no:

Ongelooflijk. Ik volgde zijn gezondheidstatus in zijn logs maar dit is alsnog een shock en totaal onverwachts. Veel sterkte aan iedereen.
 
Wat een schok zeg! Het laatste wat we van hij ons vertelde was dat hij stapje voor stapje vooruitging.
Rust zacht beste Tijl. Bedankt voor de 10 jaar goede en eerlijke samenwerking en het opzetten van deze geweldige community.
Sterkte voor alle familie en vrienden.
Bas
 
Dit is echt droevig nieuws RIP big T
 
Zonde, RIP BigT
 
Eens met Frenkpie. Even stil van. Naarmate je ouder wordt en andere dingen gaat doen neemt de betrokkenheid bij internet en communities af maar nieuws als dit brengt je weer even terug naar die tijd. En komt rauw binnen.

Aangezien ik niet wist dat hij ziek was heb ik het verloop ook niet gevolgd, maar Tijl kennende als Big-T heeft hij er tot in de puntjes alles aan gedaan om deze strijd te winnen. Tijl bedankt voor de gelegenheid die je ons hebt gegeven om onze grootste hobby te delen en een prachtige tijd met elkaar te beleven in periodes toen vele onder ons nog naar zichzelf zochten.
 
Hier ook 1 van de oude garde. Wist dat je ziek was, maar hoorde/ las weinig slechte dingen, dus ging ervan uit dat het goed ging.... niet dus...

Sterkte voor de nabestaande ! RIP
 
Rust zacht Big T
 
Verschrikkelijk :(. Rust in vrede T.
Bedankt voor alles!
 
Veel te jong.. Rust zacht Tijl
 
R.I.P Big-T :(
 
Wat erg!!!!

R.I.P.!!!!!!
 
Back
Naar boven