MuscleMeat

Big-T overleden, Condoleance topic

Bezoekers in dit topic

RIP Tijl ondanks het feit dat ik nooit contact met hem heb gehad raakt het me wel. Kloten ziekte
 
Mijn oprechte deelneming, ik wens de nabestaanden veel sterkte toe.
 
Schrok ontzettend toen ik dit las.. Ik had het idee dat zijn strijd zijn vruchten aan het afwerpen was.
Heel spijtig en treurig.. Veel sterkte aan alle nabestaanden.

Rust zacht Tijl..
 
Ik heb dezelfde ziekte gehad, AML dus. Tijl en ik hebben gedurende zijn behandeling contact gehad, waar hij het nog had over de zusters die qua uiterlijk wat tegen vielen. Hij kwam altijd heel nuchter over in de conversaties, waardoor ik in de veronderstelling was hij het wel zou redden. Wel heeft hij alle behandelingen doorlopen en was hij in remissie. Weet iemand de uiteindelijke doodsoorzaak, is het een terugkerende leukemie, zwakte, afstoting?
 
Ben hier zeker geen actieve poster, maar lees hier al een aantal jaren mee en had bewondering voor Tijl's fysiek afgaande op de foto's op z'n profiel. Maar natuurlijk ook voor het werk dat hij in dit forum heeft gestoken en het vechten tegen een afschuwelijke ziekte die uiteindelijk toch teveel is geweest.

Heb een poos getwijfeld om hier nog een post te plaatsen, maar het moet er dan toch maar eens een keer van komen.

Rust in vrede Big T.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dezelfde ziekte gehad, AML dus. Tijl en ik hebben gedurende zijn behandeling contact gehad, waar hij het nog had over de zusters die qua uiterlijk wat tegen vielen. Hij kwam altijd heel nuchter over in de conversaties, waardoor ik in de veronderstelling was hij het wel zou redden. Wel heeft hij alle behandelingen doorlopen en was hij in remissie. Weet iemand de uiteindelijke doodsoorzaak, is het een terugkerende leukemie, zwakte, afstoting?

Update woensdag 13 juli - Even een update voor de laatste weken. De infectie was aan de nieren en dikke twee weken out. Was vrij zware infectie en volg nu revalidatie met een kinesist aan huis. Huidproblemen (uitdroging, rood worden) worden nu ook aangepakt met 5 verschillende zalven en helaas weer wat meer Medrol (cortisone). Ik doe elke dag wat werk en cardio. KT voorlopig beperkt tot oefeningen met lichaamsgewicht.

Sinds het ontslag uit het ziekenhuis ben ik er fysiek en mentaal weer een stuk beter aan toe, eten gaat erg goed nu, slapen ook, moet wel nog pijnstillers nemen, maar minder dan vroeger. Ook wat aangekomen (+1,5kg) dus het voedingsschema slaat wel aan.

Verder waren alle waarden goed, dus kan wellicht vanaf nu nog meer met forum bezig zijn.

14 juli postte hij dit:

Tnx. Net nog telefoon gehad van de hematoloog, leverwaarden blijken niet helemaal normaal te zijn. Ze willen biopsie doen om na te gaan of het door de medicatie of door afstoting wordt veroorzaakt.

Even daarna is hij offline gegaan en hij is niet meer terug gekomen :(
 
14 juli postte hij dit:


Even daarna is hij offline gegaan en hij is niet meer terug gekomen :(

Afstoting waarschijnlijk dus, is er toevallig iemand die contact heeft gehad met familie van hem die dit kan bevestigen?
 
Afstoting waarschijnlijk dus, is er toevallig iemand die contact heeft gehad met familie van hem die dit kan bevestigen?

Het was inderdaad afstoting. Ik heb begrepen dat op het laatst zelfs de huid op zijn benen donker werd en ging loslaten en hij allemaal infecties kreeg. Het is op het laatste moment erg snel gegaan en hij is in coma geraakt. Verschrikkelijk moet dat geweest zijn.
 
heb het slechte nieuws vanmorgen pas vernomen, het is verschrikkelijk. ben nu wat posts van hem aan het lezen, ben hier lange tijd niet geweest. het raakt me diep, kan het niet bevatten. een fijne en verstandige kerel is niet meer.

wel mooi om zien dat DBB nog steeds een hechte community is.
 
Ik had het al op fb gezien ......al even niet meer hier geweest maar Tijl het gaat je goed...... Jacky den Bels
 
Zonder Big T en zijn forum had ik de vrienden die ik hier heb gemaakt nooit leren kennen. Hij heeft mijn leven verrijkt en dat van zo veel anderen. Diepe dankbaarheid is op zijn plaats.

R.I.P.
 
Kende hem niet maar als iemand overlijd is gecondoleerd altijd iets wat ik verplicht vind.

Spijtig verlies
 
Gecondoleerd. Veel sterkte aan vrienden en familie.
 
Heel veel sterkte aan familie en vrienden ..

Mijn diepste respect voor Tijl
 
Rust zacht Tijl...:(

Edit: ik wist even niet wat ik nog meer moest zeggen hierop. Las dat EricR niet weet wat er nu met zijn kindje gaat gebeuren in de toekomst. Ik wil geheel vrijblijvend iets voor dit forum betekenen mocht dit nodig zijn (hosting, servers etc. etc.)

En voor de rest......wat een smerige rotziekte is het toch ook :(
 
Laatst bewerkt:
Het was inderdaad afstoting. Ik heb begrepen dat op het laatst zelfs de huid op zijn benen donker werd en ging loslaten en hij allemaal infecties kreeg. Het is op het laatste moment erg snel gegaan en hij is in coma geraakt. Verschrikkelijk moet dat geweest zijn.

Jij hebt ten tijde van mijn behandelingen nog producten naar me gestuurd, zoals poeders en eiwitrepen per stuk ivm infectiegevaar, waarvoor nog dank. Ik heb ongeveer dezelfde behandeling gehad als Tijl, en heb me voor overlijden van Tijl al afgevraagd of zo'n transplantatie een goede zet is. Ik vraag me dat nog steeds ernstig af. Hiervoor is volledige lichaamsbestraling nodig en een zeer zware chemokuur alvorens een beenmergtransplantatie plaats kan vinden. Deze transplantatie zou de kans op het terugkeren verkleinen met 10-20% echter zijn de complicaties van de transplantatie dusdanig ernstig dat ik me afvraag wat de kwaliteit van leven nog is van een patient. Vaak zie je afstoting van de huid, maar ook van de organen en als bijv. je nieren niet meer werken of andere organen niet, dan heb je ook geen levenskwaliteit meer. Echter zal er in je rapport wel verschijnen dat je genezen bent van leukemie. Hierdoor ook zeer sceptisch over nieuwsberichten waarin wordt vermeld dat kanker een chronische ziekte wordt ipv een dodelijke (en je dus wel overlijdt aan een side effect ervan). Anyway, ik zal er verder over ophouden, dit is het topic er ook helemaal niet voor. Rust zacht, we gaan je missen.
 
Gecondoleerd
 
Back
Naar boven