XXL Nutrition

bijeenlangkarmaberichtaanelkaarzorgendatnietheeljegebruikercp****edis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand een lang, liefst ook seksueelgetint, karma berichtje versturen. Ik zou die balkjes graag willen testen. Echt waar.
 
volgens mij kan er nog iets aangepast worden er staat nog iets wat al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer gebruikt wordt.

bij karma verleden onder toon
dan kun je positieve, invloedloze en negatieve karma selecteren.
 
Ik heb nu wel schuifbalkjes maar mijn lay out is nog steeds hetzelfde :(

En ik kan de karma tekst niet lezen in de velden waar die balk staat :(
Welke browser? Zal wel weer Internet Explorer zijn :rolleyes:
 
Welke browser? Zal wel weer Internet Explorer zijn :rolleyes:

Euhm ja :o

En nee, ik mag geen software zelf installeren in de Citrix farm op het werk. Anders zat ik al lang op Ultrasurf icm Firefox :p
 
Euhm ja :o

En nee, ik mag geen software zelf installeren in de Citrix farm op het werk. Anders zat ik al lang op Ultrasurf icm Firefox :p

Zal straks nog even kijken of er een fix is voor IE.
 
Kan iemand een lang, liefst ook seksueelgetint, karma berichtje versturen. Ik zou die balkjes graag willen testen. Echt waar.

je kan ze ook testen door zelf iemand een lang karmabericht te sturen. Ik stel mezelf ter beschikking:)
 
nu heb ik ook schuifbalkjes, en kan niet eens meer mijn karma berichten lezen....

foutje. T? :D
 
Chille oplossing maar wel jammer dat ik zo niemand meer kan kloten :fuu:
 
Doe ik ook wel es:)

****, ik denk ik naai die Angelus even en nu is het al aangepast

Moet echt eens aanleren dat ik eerst het topic doorlees.
 
Doe ik ook wel es:)

****, ik denk ik naai die Angelus even en nu is het al aangepast

Moet echt eens aanleren dat ik eerst het topic doorlees.

11diu.jpg
 
Hoe ziet het er nu uit? Heb geen IE dus kan het niet makkelijk testen...
Ik test wel ff op IE

Edit: Haha je hebt wel van die balkjes, en de karma wordt dus gewoon ingekort wanneer het bericht te lang is, maar de layout is nog steeds ****ed up. Als in, het scherm wordt heel wijd.
 
Doe maar terugveranderen, dit lijkt nergens op
 
Doe maar terugveranderen, dit lijkt nergens op

Ik weet niet wat jij ziet maar hier zag het er zeker beter uit en daar waren meerdere leden het mee eens. Alleen in IE niet...
 
je kan ze ook testen door zelf iemand een lang karmabericht te sturen. Ik stel mezelf ter beschikking:)

Had jij niet altijd in je handtekening "ik doe niet mee aan karma"? Tegenwoordig loop je alleen maar te slettenbakken voor karma.
 
Had jij niet altijd in je handtekening "ik doe niet mee aan karma"? Tegenwoordig loop je alleen maar te slettenbakken voor karma.

Dit

En de balk met IE blijft idd wat wijder staan ondanks het kleine extra balkje.

Achja ikzelf stoor me er niet aan.
 
Ja Anulus hoe zit dat ?
 
In chrome gaat het prima
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven