AndroidHealthClinic

blauwe lenzen

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
Kunnen blauwe lenzen (midden blauw-licht blauw) op donkere kleur bruin?
Iemand ervaring hiermee?
 
:sd: goed topic heb ook wel eens blauwuh oguh willen hebben:D

Ik denk het overigens wel want die lenzen zijn gewoon ook egt blauw (geprint lijkt het wel) heb er een keer een vast gehad, denk wel dat hoe donkerder je oog hoe donkerder de kleur blauw.
 
Waar haal je die lenzen eigenlijk ? Gewoon bij de opticien ?
 
Kan prima. Gewoon bij de opticien inderdaad.
 
Ik vind kleurlenzen maar gay. Ik ben gelukkig gezegend met blauwe ogen.
 
blauwe lenzen op bruine ogen is gewoon lelijk. heb eens een meisje gekend die ze droeg, het oogt niet normaal.
 
en op groene ogen dan?
 
supersuf. Ik heb van mezelf fel lichtblauwe ogen. Velen hebben hun bewondering al geuit :cool:
 
kwil wel x rode ogen hebben lijkt me wel lijp
 
Google op freshlook, helaas kun je lenzen niet eerst even passen. soms vallen ze erg tegen. koop geen moonlight effecten, daar zie je geen **** van.
Nu ik wat bruiner ben door de melanotan en ik blauwe ogen van mezelf heb heb ik laatst turquoise lenzen ingehad tijdens stappen. zag er wel leuk uit. het is wel gay, maar niemand die iets opvalt.
 
Handtasje erbij en je bent helemaal het mannetje!
 
De reacties zijn me over het algemeen erg positief das mooi. Want bedoel het toch best wel serieus. Ik heb van mezelf ietwat lichter blond haar en vind het zo godnakende seund dat ik donker bruine ogen heb :mad:

Ik ben idd. bang dat hoe donker de eigen kleur ogen is, de donkerder de lenzen ook worden :(
 
Kun je niet een zonnebril op zetten?
 
kan prima, mijn zusje doet ze ook wel eens in.
 
De reacties zijn me over het algemeen erg positief das mooi. Want bedoel het toch best wel serieus. Ik heb van mezelf ietwat lichter blond haar en vind het zo godnakende seund dat ik donker bruine ogen heb :mad:

Ik ben idd. bang dat hoe donker de eigen kleur ogen is, de donkerder de lenzen ook worden :(

Wat maakt dat nou uit :D Net alsof iemand jou minder aardig vind omdat je bruine ogen hebt.
 
Ik heb vroeger van die kattenlenzen gehad, maar heb ze weggeflikkerd ik kreeg last van rode adertjes in m'n ogen.
 
Blauwe ogen stralen vertrouwen uit, ken je het gezegde 'iemand vertrouwen op zijn blauwe ogen' ?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven