XXL Nutrition

Blog met (eiwitpoeder) recepten

Bezoekers in dit topic

Ik had hier en daar wat mensen gezien die bloemkool in de blender gooien en dit dan als vervanger van rijst gebruiken...heb jij dit ook al gedaan?

Uiteraard. ;) Staat ook ergens op de blog overigens!
 
Ik had hier en daar wat mensen gezien die bloemkool in de blender gooien en dit dan als vervanger van rijst gebruiken...heb jij dit ook al gedaan?
Lijkt mij een rare vervanging, als de rijst nog dient voor binding tenminste.
 
Lijkt mij een rare vervanging, als de rijst nog dient voor binding tenminste.
Ik had Jamie Oliver (misschien niet direct een goede referentie voor sommige) het zien doen. Hij verving zo de rijst om curry te eten -> [Link niet meer beschikbaar]
 
Ik had Jamie Oliver (misschien niet direct een goede referentie voor sommige) het zien doen. Hij verving zo de rijst om curry te eten -> [Link niet meer beschikbaar]

Je kunt er ook pizza van maken (dus dan bindt het ook enigszins) of pap zie je tegenwoordig ook voorbij komen.
 
Supereasy hapjes! Een pizza wrap muffin, check 'm eens!

Pizza-wrap-muffins-Freud-and-Fries-1.jpg
 
Twee receptjes weer. De eerste is al echt supergoed ontvangen dus ik ben benieuwd wat jullie vinden. Met Optimel kwark, wat eiwitpoeder en bloem (en nog wat meer spul): kwarkbollen.

Winterse-protein-kwarkbollen-Freud-and-Fries-1.jpg


En er gaat geen week voorbij (soms ook geen dag) dat ik geen protein fluff eet. Maar soms... soms ben ik een beetje lui en wil ik gewoon wel de smaken maar niet de tien minuten tijd die het me kost. In dat geval eet ik dit.

Protein-fluff-voor-hele-luie-mensen-Freud-and-Fries-1.jpg
 
Ziet er echt super lekker uit ! HONGER
 
Me gisteren ook aan je kwarkbol gewaagd (naturel kwark en blauwe bessen ipv peer):

Ik kan het IEDEREEN aanraden om te maken! Simpel, snel en mijn god zo lekker... :meal:

12547620_442507522624721_1255390007_n.jpg
 
zag ze net al op fb voor bij komen :meal:
 
Me gisteren ook aan je kwarkbol gewaagd (naturel kwark en blauwe bessen ipv peer):

Ik kan het IEDEREEN aanraden om te maken! Simpel, snel en mijn god zo lekker... :meal:

12547620_442507522624721_1255390007_n.jpg

Yayyy! Op naar de variaties! :D Leuk, Thomas. ;)
 
Nice, heb ze ook net gemaakt zijn super lekker maar een beetje wit gebleven.
0876a2021d7f884d9614b22a66ff5922.jpg
 
Nice, heb ze ook net gemaakt zijn super lekker maar een beetje wit gebleven.
0876a2021d7f884d9614b22a66ff5922.jpg

Ziet er nog steeds goed uit, wat heb je erin gestopt? Zijn ze wel gaar? Je kunt ze altijd iets langer in de oven doen of wat hoger in de oven plaatsen of volgende keer wat warmer zetten! :D
 
Heb dit recept gebruikt: http://bbuni.nl/recepten/kwark-oliebollen/ op 180 in de oven, misschien had ik hete lucht aan moeten zetten

In principe zou dat niet moeten uitmaken, ik gebruik ook geen hete lucht. Ovens willen alleen nog wel eens wat verschillen (soms zet je 'm wel op 180 maar is 'ie in werkelijkheid geen 180, dus dat zou ook een optie kunnen zijn). Anyway, ze smaakten goed dus heuj!
 
Nice!
 
Back
Naar boven