XXL Nutrition

Blubberbuik moet weg. hoe? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sjaak vertel hoe het was in de sportschool, nog juicy EBONY DAMES gezien in het zweet....hoe was je training...
 
Ben er geweest, was leuk! Heb nog niet echt veel krachttraining kunnen doen. Ze gaan een schema voor mij maken zodra de registratie bij die sportschool verwerkt is. Ik heb nog iemand gevraagd die daar werkt waar ik het beste mee kon beginnen en toen zei hij dat dus van dat zij een schema voor mij aanmaken en dat dat voldoende zou moeten zijn om uiteindelijk resultaten te zien, volgens hem hoef ik geen apart voedingsschema te volgen..

En ik ken jullie nu, NEE ik ga niet stoppen met dit voedingsschema. Integendeel. Wou het alleen even melden
 
Ben er geweest, was leuk! Heb nog niet echt veel krachttraining kunnen doen. Ze gaan een schema voor mij maken zodra de registratie bij die sportschool verwerkt is. Ik heb nog iemand gevraagd die daar werkt waar ik het beste mee kon beginnen en toen zei hij dat dus van dat zij een schema voor mij aanmaken en dat dat voldoende zou moeten zijn om uiteindelijk resultaten te zien, volgens hem hoef ik geen apart voedingsschema te volgen..

En ik ken jullie nu, NEE ik ga niet stoppen met dit voedingsschema. Integendeel. Wou het alleen even melden

Sjaak vergeet dat hele voedingsschema gedoe.

Drink 4 liter water per dag,niet in beetjes maar veel in 1 keer.Zeg maar om de 2 uur een halve liter of 2 a 3 glazen.Gewoon uit de kraan,gratis.

Eet je groenten.

Stop totaal voor 3 maanden met junken.

Dus geen macdonalds afvaleten, chips,koeken, en dergelijke rotzooi.

Stop totaal voor 3 maanden met limonade en alle drinken waar suikers inzitten, drink ALLEEN MAAR WATER EN HALFVOLLE MELK !

Ga zoveel mogelijk serieus ZWEMMEN,,,,zwemmen....ja zwemmen ! Harde banen trekken, schoolslag, half uur nonstop op midden tot hoger tempo.

Tijdens zwemmen gebruik je ALLE spiergroepen, met schoolslag belast je heerlijk jouw blubberbuik, je spant hem aan tijdens die schoolslag.Zwem geconcentreerd en in tempo, voer het op tijdens de laatste 10 minuten.

Herhaal dit continue deze 3 maanden...na verloop van tijd zal je merken wat het met je lichaam gaat doen, mensen onderschatten de kracht van water.

Volg je trainingsschema van je trainer serieus op.

Je bent nog beginner, van BB is totaal geen sprake !!

Pak dat zwemmen mee, geloof me,het werkt heel vaak !

Hou wel het tempo er in.

Staar je niet teveel blinds op de echt grotere alhier, jij moet eerst van je blubberbuik af, de rest komt later, je geeft zelf aan dat je buik het grootste probleem voor je is, je geeft NIET aan dat je heel snel heel veel massa en een hele grote man wilt worden....daar gaat dit dus niet over.

Kan je geen foto posten om te kijken of het ECHT wel zo erg is allemaal.

Schrijf bovenstaande dingen op en hang op koelkast.

En vergeet niet.

Het draait om discipline, geen zin hebben om te trainen of te zwemmen bestaat niet, bestaat het wel en geef je er aan toe, dus als je een keer geen zin hebt ga je gewoon niet trainen of zwemmen, dan wil jij niet serieus van die buik af, thats it.

GA SERIEUS TE WERK ANDERS GAAT DIE BUIK GROEIEN !
 
Laatst bewerkt:
Eensch met deze man, boeiend als je nu wat 'massa'verliest, zoveel zal het niet zijn, zorg gewoon voor een strak lichaam dmv van bovenstaande adviezen en ga daarna lekker verder met trainen en eventueel meer eten (wel schoon eten uiteraard)
 
Sjaakie hoe is het met je.......ik maak me een beetje zorgen om je.....laat wat weten swa....
 
Ik laat weer even wat van me horen!
Ik heb een schema bij mijn sportschool gekregen, hij is ongeveer zo:

Eerst moet ik 15 minuten rennen met een hartslag van 160, vervolgens 15 minuten fietsen met een hartslag van 170.
Daarna moet ik op een stuk of 10 (beginners-)apparaten spieren gaan kweken.
Deze oefeningen doe ik 3x 15 keer.
Als afsluiting moet ik eerst 15 minuten crosstrainer met hartslag 160 en vervolgens 15 tot 20 minuten op die roei-apparaat, sorry weet de naam er niet van haha.

Volgens de sportschool moet dit mij strakker maken overal..

Ik heb je tips gelezen ron1 en zwemmen lijkt mij ook wel een goed idee. Hier ben ik nog niet mee begonnen helaas... Volgens de sportschool was dit genoeg maar misschien begin ik er toch nog wel mee..

Nog 2 fotos als bijlage toegevoegd.

23042010056.jpg


23042010057.jpg
 
Ja mijn begeleider zei dat als ik op weerstand-niveau 10 nog steeds onder de 160 hartslag had ik door moest gaan naar een zo hoog mogelijk niveau tot ik bij de 170 ben ofzo..
Hij zei dat mijn conditie dan goed was.
 
Laatst bewerkt:
Wat een poepschema weer. eerst je 30 minuten kapot cardioën op 170 dan met een verdoofde kop 10 apparaten afwerken en dan als je nog niet kapot bent weer eens 30 min cardio.

Tip. Doe die krachttraining eerst en ga vervolgens 30-40 min cardio doen...klaar. Dagelijks gewoon wat cardio en een goed dieet.
 
Laatst bewerkt:
Wat een poepschema weer. eerst je 30 minuten kapot cardioën op 170 dan met een verdoofde kop 10 apparaten afwerken en dan als je nog niet kapot bent weer eens 30 min cardio.

Tip. Doe die krachttraining eerst en ga vervolgens 30-40 min cardio doen...klaar. Dagelijks gewoon wat cardio en een goed dieet.
is hem al 10 keer verteld ... mja deze kerel wil niet luisteren geloof ik???
 
Ik laat weer even wat van me horen!
Ik heb een schema bij mijn sportschool gekregen, hij is ongeveer zo:

Eerst moet ik 15 minuten rennen met een hartslag van 160, vervolgens 15 minuten fietsen met een hartslag van 170.
Daarna moet ik op een stuk of 10 (beginners-)apparaten spieren gaan kweken.
Deze oefeningen doe ik 3x 15 keer.
Als afsluiting moet ik eerst 15 minuten crosstrainer met hartslag 160 en vervolgens 15 tot 20 minuten op die roei-apparaat, sorry weet de naam er niet van haha.

Volgens de sportschool moet dit mij strakker maken overal..

Ik heb je tips gelezen ron1 en zwemmen lijkt mij ook wel een goed idee. Hier ben ik nog niet mee begonnen helaas... Volgens de sportschool was dit genoeg maar misschien begin ik er toch nog wel mee..

Nog 2 fotos als bijlage toegevoegd.
Op de sportschool hebben ze geen verstand, zie hierboven.
 
- Foutje, mijn excuses - deze post kan weg
 
Kan roeien als cardio ook van harte aanbevelen. Helemaal als je een beetje groot/lang bent is het ook geen pretje als je op de loopband staat voor andere dat galmt de hele hal door als je boven de 115 kg bent :S + je traint je hele lichaam er mee benen armen rug ipv alleen fietsen waar je alleen benen pakt.
 
Back
Naar boven