MuscleMeat

Body mass creatine bij action

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiro

Cool Novice
Lid geworden
6 feb 2014
Berichten
125
Waardering
26
Lengte
1m78
Massa
113kg
was net ff bij de action. Daar lag creatine van body mass. 500 gr voor 3,99. Weet niet of het wat is maar dacht "post het ff"
 
Ze hebben er ook whey, waarvan 40 procent, en de rest opvulling.
Wat een rommel.
 
  • Like
Waarderingen: Wiro
Action, 3,99. Wat wil je nog meer weten?
 
Ik wil niks weten. Geef alleen aan dat ik het zag liggen. En wat er mee gedaan word moet iedereen zelf weten
 
Time to grow!!!!!
 
weet je wat, ik probeer het spul eens, heb effe een potje gehaald, ik zal over een paar weken wel even een korte revieuw geven, veel kwaad kan het niet zonder creatine zijn we ook nog sterk
 
  • Like
Waarderingen: Wiro
Iemand hier al de creatine van bodymass (verkrijgbaar bij de action) al geprobeerd?
 
Yep, maar merk er niks van. Als ik train dan 5 gr voor en na de training en dagen dat ik niet train 5 gr in de morgen
 
Laatst bewerkt:
Yep, maar merk er niks van. Als ik train dan 5 mg voor en na de training en dagen dat ik niet train 5 mg in de morgen
5mg is 5 duizendste gram logisch dat je niks voelt, je dosis is 1000 keer te laag
 
5 gr sorry
 
Merk ook niks van creatine, het zal wel iets doen maar het duurt ook even voordat het weer gezakt is naar een normaal niveau, dus als ik een dag niks neem of 2 merk ik niks.
 
Creatine zorgt alleen ervoor dat je vocht vasthoudt en dat zijn dan alle (tijdelijke) gains. Door de gewichtstoename kun je wel vaker meer liften, maar meer spier ga je er niet door krijgen.
 
Kan niet eens op internet vinden hoe dat potje eruitziet LOL
Iemand haz ze photo? :P
 
Kan niet eens op internet vinden hoe dat potje eruitziet LOL
Iemand haz ze photo? :P
image.jpg

image.jpg
 
Creatine zorgt alleen ervoor dat je vocht vasthoudt en dat zijn dan alle (tijdelijke) gains. Door de gewichtstoename kun je wel vaker meer liften, maar meer spier ga je er niet door krijgen.

Mss onrechtstreeks door wat meer kilos te kunnen liften ook wat meer spiermassa winnen.

Ikzelf heb vroeger al eens meer gewonnen op creatine dan alleen maar vocht.

6maand na stoppen met de creatine nog steeds 3.5 kg zwaarder als ervoor.En denk niet dat dit vocht was.

Ben in die 6 maand 1.5 kg verloren en dat zal vocht geweest zijn.Was in total 5kg zwaarder geworden.

Die 5kg en daarvan 3.5 kg overhouden is natuurlijk niet iets wat je elke keer je creatine neemt gaat kunnen halen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven