AndroidHealthClinic

Body mass creatine bij action

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm gebruik het nu een week, en ik val iets af in vochtgewicht, maar niet genoeg om definitief te zeggen, is maar 200 gram ongeveer, verder geen toename of afname in kracht(iets wat ik met goede creatine wel merk, pieken en dalen) verder geprobeerd de ingredienten te achterhalen en daar staat aleen maar creatinemonohydraat, dus ik ga er maar van uit dat het geen filler heeft, je hebt dan 300 gram voor 3,99 mijn gebruikelijke creatine is Vitalife Creatine monohydrate 99% Inhoud: 1000g voor 17,95, hetgeen ik ook niet duur vind en die is nu al merkbaar iets beter al kan het puur placebo zijn, hoeveel waarde je hecht een creatine is aan iederzelf maar persoonlijk vind ik het Ok spul, niet goed en er is beter verkrijgbaar voor nauwelijks meer, maar het is ook geen troep. Maar ik kijk even wat er gebeurd als ik het nog 3 weken neem
 
Ik denk dat ik ook met een Creatine kuurtje ga beginnen.
 
Is pure creatine zonder opvulling.
Creatine is 80 mesh
 
Heb het 6 dagen gebruikt, maar kreeg last van hartkloppingen. Is dit een bekend verschijnsel bij creatinegebruik?
 
Alleen bloedpoepen.
 
Waar kopen jullie creatine in action vond ik niks ? er zijn echt veel overpriced dingen op de markt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven