MuscleMeat

Bodybuilding is voor mij...

Bodybuilding is voor mij vooral...


  • Totaal stemmers
    589

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Meerdere keuzes mogelijk :)
 
Een levenswijze, ik leef er voor en alles draait er om op dit moment.
 
Een heel groot gedeelte in mijn leven, soms tegen mijn verstand in.
 
Ik heb anders gestemd. Het is niet echt een levenswijze voor mij meer een uit de hand gelopen hobby.
 
levenswijze. Het is niet meer dat ik zin heb om te gaan trainen ofzo... het gebeurt gewoon. Hoort bij het ritme wat mijn leven heeft. Hetzelfde geldt voor de voeding, het eten om de 2 uur
 
niemand die het zegt tot nu toe : "a piece of art"
De quote van arnold himself
 
levenswijze. Het is niet meer dat ik zin heb om te gaan trainen ofzo... het gebeurt gewoon. Hoort bij het ritme wat mijn leven heeft. Hetzelfde geldt voor de voeding, het eten om de 2 uur

Maar vindt je het nog wel leuk om te trainen dan? Ik ga vrijwel nooit met tegenzin naar de sportschool.
 
Maar vindt je het nog wel leuk om te trainen dan? Ik ga vrijwel nooit met tegenzin naar de sportschool.
Ik ook niet, altijd meer en meer gewicht :d !
 
Levenswijze. Soms wel een tijdje in mindere mate, maar toch blijft het redelijk dominant in mn dagelijks leven. Ook bijv met een datum prikken: trainen => dan kan ik niet
 
levenswijze..
Continu als een rode draad aanwezig! Voeding zus, voeding zo..5x in de week trainen en je dramatisch voelen indien je een keer overslaat!
 
tja a life style... bb gaat beetje voor alles behalve school maar toch neem ik bb beetje voor :D
 
Op dit moment weer ff een sport/levenswijze aangezien ik weer behoorlijk hardcore ben.
 
Een levenswijze natuurlijk(tenminste,dat begint het te worden),Op tijd naar bed,Goed eten,Zwaar trainen en veel rusten
 
Begon als een hobby.. het werd al gauw een sport.. maar ik was nog niet tevreden dus het werd een lifestyle. Gelukkig kunnen de meeste mensen ermee leven en accepteren ze mijn 'lifestyle' maar er zijn er genoeg die het maar niks vinden... helaas,

Het is een beetje geven en nemen natuurlijk :rolleyes:
 
vroeger intesnief,maar nu al enkele jaartjes op een zeer laag pitje.
gewoon 2 a 3 keer in de week wat proberen te trainen, ook geen voedingsschema meer.
 
1; bijzaak - er zijn belangrijkere dingen in het leven
2; een sportieve hobby waar ik veel plezier aan beleef
 
Een levenswijze...

Ik leef echt voor de sport, ik hou er gewoon ontzettend veel van!
Jammer genoeg ben ik 'nog' niet groot maar daar ben ik nu enorm gediciplineerd, dedicated en gefocusd voor aan het trainen, eten en rusten.

Spijtig genoeg is het binnen 1 maand zover dat ik een toch wel behoorlijk lange periode niet zal kunnen trainen (operatie aan mijn borstkas)...maar na die revalidatie periode heb ik nog een leven lang om te trainen en dat ga ik beslist doen!:)

Keep on lifting!
 
Als ik zie wat ik allemaal doe voor deze sport kan ik er alleen maar van uitgaan dat het een levenswijze is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven