XXL Nutrition

Bodybuilding is voor mij...

Bodybuilding is voor mij vooral...


  • Totaal stemmers
    589

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij is het voornamelijk een sport.

Maar volgens mij is het voor velen voornamelijk een schoonheidstherapie waarbij het doel alle 'middelen' rechtvaardigt.
'Middelen' in de ruime betekenis van het woord.
De poll zegt blijkbaar wat anders... Schoonheidstherapie komt eerder overeen met 'middel om doel te bereiken' en die scoort bijna het laagst :)
 
Eerder een hobby tegenwoordig, vroeger was ik een tijdje echt superstrict in men eet- en trainingsschema. Tegenwoordig staat het op een wat lager pitje.
Ik ga nog steeds met enorm veel plezier trainen, maar ik besef ook dat er nog andere dingen in het leven zijn.
 
Kan je "bodybuilding" niet vervangen door "krachttraining"? Dat is iets algemener. Aan bodybuilding doe ik niet.
 
''Een middel om een doel te bereiken''

Ik doe kracht-training( waar ik bodybuilding ook onder reken ) ter ondersteuning van mn sport.

En ik ben van mening dat elke vorm van (kracht)sport alleen resultaat oplevert heeft als het ook een soort ''levenswijze'' wordt. En dan bedoel ik vooral het gezond en regelmatig eten en trainen, en voldoende rust nemen.
 
Levenswijze en beroep :)
 
Kan je "bodybuilding" niet vervangen door "krachttraining"? Dat is iets algemener. Aan bodybuilding doe ik niet.
Tja maar deze poll gaat specifiek over BB...
 
Bodybuilding is voor mij persoonlijk een lifestyle en obessie. Ik hou van de sport zou niet meer zonder trainen kunnen. Het is een positivieve spiraal trainen , goed eten en groeien. Geeft echt een goed gevoel.

Het is echt heerlijk om hard te beesten in de gym en daarna lekker goed te eten. Zo verslavend dat gevoel na het trainen.......
 
een middel om een doel te bereiken
 
Anders...een sport dat naast antwoorden veel vraagtekens oplevert. Ik zie genoeg mensen die er plezier aan beleven en dat hoort ook.
Toch gaat achter een steeds groter wordende groep een wereld van bedrog, dopinggebruik, supplementen misbruik, verslaving en zwarte handel schuil.
Dit is in mijn ogen een valse en verrotte wereld die haar schaduw vol 'shortcuts' over de steeds kleinere groep serieuze naturels dreigt te leggen.
 
Voor mij is het voornamelijk een sport.

Maar volgens mij is het voor velen voornamelijk een schoonheidstherapie waarbij het doel alle 'middelen' rechtvaardigt.
'Middelen' in de ruime betekenis van het woord.

Anders...een sport dat naast antwoorden veel vraagtekens oplevert. Ik zie genoeg mensen die er plezier aan beleven en dat hoort ook.
Toch gaat achter een steeds groter wordende groep een wereld van bedrog, dopinggebruik, supplementen misbruik, verslaving en zwarte handel schuil.
Dit is in mijn ogen een valse en verrotte wereld die haar schaduw vol 'shortcuts' over de steeds kleinere groep serieuze naturels dreigt te leggen.

Hier ben ik het mee eens.
 
Alle 4 de bovenste :)
 
na te zijn begonnen in de tijd van ARNOLD. 1988 ben ik een beetje het spoor bijster.ik train nu de laatste 2 jaar maar 2 keer per week.ik hoop dat jij de liefde voor het trainen vast kunt houden en dat je een doel hebt. er zijn immers maar weinig vrouwelijke bodybuildsters..ragge met de zooi!!
 
een levenswijze een hobby en een verslaving.
 
Laatst bewerkt:
een steeds groter wordende verslaving
 
Levenswijze. Period :)
 
Hobby! en levenswijze
 
Erg geliefde hobby, en begint al aardig een levenswijze te worden :o // En verslaving!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven