MuscleMeat

Bodybuilding is voor mij...

Bodybuilding is voor mij vooral...


  • Totaal stemmers
    589

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
een sport & een hobby

leuk bijverschijnsel dat je je lichaam ermee veranderd :)
 
als ik een keer niet ga voel ik me schuldig, dus voor mij wel wat meer dan een hobby denk ik
 
Ik zie het vooral als een discipline, een sport, en ook als een middel om mijn doel te bereiken omdat ik nu eenmaal graag veel kracht en spiermassa wil hebben.
In het begin was het ook een hobby maar kan niet zeggen dat ik nog steeds enorm graag train (tot failure). Als ik lichter zou trainen en niet tot failure zou gaan zou het wel terug een hobby worden maar dat wil ik niet.
 
Ik probeer om er geen levenswijze van te maken, er zijn namelijk belangrijkere zaken in het leven dan muscles. Toch is het soms moeilijk en merk je dat goed eten/trainen steeds belangrijker en belangrijker wordt.
 
Ik probeer om er geen levenswijze van te maken, er zijn namelijk belangrijkere zaken in het leven dan muscles. Toch is het soms moeilijk en merk je dat goed eten/trainen steeds belangrijker en belangrijker wordt.

Belangrijkere dingen in het leven, hahaha. Noem es wat... kan er niet echt opkomen
 
Ge leert uw karakter kennen in deze sport .
En ge weet goed wat ge heb moeten doen om een bepaald resultaat te bereiken .
En zo word het toch een levenswijze
 
een manier om tot mezelf te komen
 
serieuze hobby waar je elke dag mee bezig bent. Bij levenswijze stel ik me ook een levensinstelling voor en mijn normen en waarden worden niet door BB bepaald. Neem niet weg dat ik wel een passie heb voor de sport.
 
Een way of life, het raakt alles in je leven.
 
Het kan je leven veranderen dus een levenswijze maar ook een passie.
 
Levenswijze een mooiere sport kan ik me niet indenken.En het enige wat ik wil is de top halen rechtsom,linksom ik kom daar.Na de flex cup maak ik een plan om binnen nu en 10 jaar op mijn max te zitten.

Ken je eigen lichaam en je kunt dat van andere veranderen.
 
'Vroeger' had ik er alles voor over, nu nog steeds veel maar niet meer zo extreem als 6-7 jaar geleden.
 
Mijn leven.
 
De manier om stoer te doen en er mee weg komen
 
toch mijn leven ik zou er heel veel voor opofferen ook een gedeelte gezondheid.
 
Ben er mee begonnen om me te kunnen afreageren.

Nu begint het steeds meer een deel van mijn leven te worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven