Fitness Seller

Boksen

  • Topic starter olav
  • Startdatum
  • Reacties 43
  • Weergaven 53K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Topic gata over boksen thuis.....
En over oefeningen erover

slotje ; ? ? NEEEEEEEEEEEEEE
 
feit iedreen wil in een mooi super moderne flashy i dont know what gym zittn pfff WTF wil je leren boksen of powertrainen of ni ?
Ik haat mensen met excuses.... vele van de reacties hier en nieuwe topics weet je al op voorhand dan ze het ni langer volhouden dan 3 maand en pas op bij boxen ik coach nu ook ik zie vele die alle materiaal gaan kopen en ik weet op voorhand da ze weggaan ,... rome wasn't build in a day e sow are you :p lolz aloewel ....

Nee pff ofwel ben je 100 procent ofwel ga je naar de tekenschool

Vele na de opwarming van tai boks zeggen ze dat ze weg moesten dat z emaar een uurtje konnen blijven ,... iedreen die dat zei heb ik nooit meer gezien...

het is niet zoals op tv dat ze beginenn trainen lachen tijdens lopen met 5 man u helpen trainen ?.... je moet het zelf alles doen e ( mits trainer of club verband)
Maar meeste ligt bij u let je op voeding loop je ? doe je zelf initiatief om eens iets te doen zonder op de club of andere te rekenen


OKe zwaar off topic aan t gaan maar denk eerst na doe eerst gratis lessen mee( soms 2 gratis) kijk of je het lukt wil je het doen en als je er vr wilt gaan beseffes dan dat het een beetje je levensstijl ga veranderen e )


aleez pfffff:d:d

Yuuuu

Hey kampioen middengewicht kickbox 2005-2006,

heet jij Valon of Ouali? Zit je bij Panthera gym? Woon je in Oostende of West-Vlaanderen? Want als je echt bent wie je zegt dan ken ik jou.

Greetz,
VStreet
 
oke daargaat de anoniem zijn :) lolz ken je mij vanwaar ? :)
 
Dat ligt er aan. Welk antwoord hoort bij welke vraag? :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven