XXL Nutrition

Bosco's Ongeval

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles loopt volgens schema, of zelfs voor dus. Kan niet beter! Heb je ook met de orthopeed over die peptiden gesproken? Wat is zijn mening daarover?

Hij weet van het bestaan af maar heeft er geen mening over en doet dus ook geen uitspraak. Dat had ik 5 mnd geleden al voorzichtig naar voren gebracht. Dat was te verwachten. De foto's spreken voor zich.
 
Langzame gestage maar goede progressie dus! Dat is wat telt!
succes bij de orthopeed zo!
 
Hij weet van het bestaan af maar heeft er geen mening over en doet dus ook geen uitspraak. Dat had ik 5 mnd geleden al voorzichtig naar voren gebracht. Dat was te verwachten. De foto's spreken voor zich.
Dat dacht ik al. Maar het is wel netjes dat je het gezegd hebt natuurlijk.
En natuurlijk heb je ook al een betere situatie door je sport verleden dan je meeste leeftijdsgenoten, dus is het zwz lastig te zeggen hoeveel door die peptiden komt :)
 
nl7amr.jpg


Het vocht uit mn voet is weg. de dikte komt voornamelijk door de platen. Mn enkel is nog wel onrustig...logisch

Onrustig ? Sodemieters hij is flink dik man !
 
Onrustig ? Sodemieters hij is flink dik man !

Aan weerszijden zitten platen Marc kijk maar ff op de foto's
Een paar mnd terug zat er ook nog veel vocht bij
 
Hmmmh soo, heftig man.
Veel moeite ook nog met normaal lopen neem ik aan ?
 
Ik kreeg deze week een brief van de officier van justitie.
De aangifte is nog geeneens voor de rechter geweest
De tegenpartij wordt door zijn huftergedrag een boete opgelegd van € 400,-.
Noem je rechtvaardigheid?
Ik ga met steun van Slachtofferhulp in beroep...
 
Pffff.. het is schandalig eigenlijk hoe er omgegaan wordt met dit soort zaken..
Is er ernstig letsel komt de schuldige eraf met een (in mijn ogen) zeer kleine boete...
Ik hoop echt dat slachtofferhulp er meer rechtvaardigheid uit kan halen.. dit is echt triest.. :mad: kan er echt boos om worden.
 
Pffff.. het is schandalig eigenlijk hoe er omgegaan wordt met dit soort zaken..
Is er ernstig letsel komt de schuldige eraf met een (in mijn ogen) zeer kleine boete...
Ik hoop echt dat slachtofferhulp er meer rechtvaardigheid uit kan halen.. dit is echt triest.. :mad: kan er echt boos om worden.

+1
Thnxs Marina!!
 
ja die 400 gaat natuurlijk nergens over, staat in geen enkele verhouding als je jezelf bedenkt wat voor boete je tegenwoordig krijgt als je door rood rijd of niet handsfree belt.
gewoon in beroep gaan, die gasten van slachtoffer hulp weten de weg wel.
 
Ik kreeg deze week een brief van de officier van justitie.
De aangifte is nog geeneens voor de rechter geweest
De tegenpartij wordt door zijn huftergedrag een boete opgelegd van € 400,-.
Noem je rechtvaardigheid?
Ik ga met steun van Slachtofferhulp in beroep...
Ik weet natuurlijk de omstandigheden niet maar een kleine boete lijkt op een lachertje inderdaad. Jouw schade, naast het letsel, de shock en materieel, is ook nog eens enorm vanwege gederfde inkomsten en je zou zelfs de relatieproblemen deels op het thuiszitten kunnen terugvoeren.
 
Ik weet natuurlijk de omstandigheden niet maar een kleine boete lijkt op een lachertje inderdaad. Jouw schade, naast het letsel, de shock en materieel, is ook nog eens enorm vanwege gederfde inkomsten en je zou zelfs de relatieproblemen deels op het thuiszitten kunnen terugvoeren.

Je vindt alle details in dit topic Neet
Maandag heb ik een gesprek met Slachtofferhulp en zal ook jouw punten zeker bespreken. thnxs
 
Slachtofferhulp heeft "mijn story" aangehoord tot in detail.
Tegenpartij is veroordeeld voor een verkeersdelict volgens art. 5 WVW (het veiligheidsartikel).
De straf die daaruit volgt is vaak een geldboete, een milde straf omdat het in dit geval geen misdrijf betreft, er is geen bewezen opzet in het spel.
Vreemde gewaarwording gezien zijn huftergedrag ik ernstig ben benadeeld op allerlei vlakken, vul zelf maar in.

In beroep gaan heeft geen zin vogens mijn letseladvocaat. De straf blijft hetzelfde en de tegenpartij behoeft in beroep geeneens op de zitting te verschijnen.
Opgelegde geldboete van €400,-. Vreemd want voor bumperkleven op de snelweg betaal je €600,- en zo zijn er nog meer voorbeelden.
 
Dat voelt niet goed. :(
Zijn een strafzaak en een schadezaak niet compleet verschillende zaken die in verschillende rechtbanken behandeld worden? Wat zijn de kansen om de tegenpartij aansprakelijk te stellen voor (een deel van) de geleden schade?
 
Dat voelt niet goed. :(
Zijn een strafzaak en een schadezaak niet compleet verschillende zaken die in verschillende rechtbanken behandeld worden? Wat zijn de kansen om de tegenpartij aansprakelijk te stellen voor (een deel van) de geleden schade?

Ja klopt zijn 2 verschillende zaken
Tegenpartij heeft zijn schuld en de daardoor ontstane materiele, immateriele schade erkend, en deze wordt ook volledig vergoed.
Evenals verloren inkomsten worden vergoed. Dit wordt afgehandeld door de autoverzekering van de tegenpartij.
 
Ja klopt zijn 2 verschillende zaken
Tegenpartij heeft zijn schuld en de daardoor ontstane materiele, immateriele schade erkend, en deze wordt ook volledig vergoed.
Evenals verloren inkomsten worden vergoed. Dit wordt afgehandeld door de autoverzekering van de tegenpartij.
Nou ja, dat is in ieder geval iets. Maar natuurlijk niet in verhouding tot dit hele jaar of langer wat verkloot is....
 
Nou ja, dat is in ieder geval iets. Maar natuurlijk niet in verhouding tot dit hele jaar of langer wat verkloot is....
This is not America....
 
recht hebben en recht krijgen, het is soms niet eenvoudig.
als je het kunt opbrengen, afsluiten het boek dichtdoen en vooruit kijken
 
recht hebben en recht krijgen, het is soms niet eenvoudig.
als je het kunt opbrengen, afsluiten het boek dichtdoen en vooruit kijken

Jij bent toen ook gedupeerd eeey Droop.
Je bent er ook niet beter van geworden, ik ook niet.
Ik zou het niet over willen doen, nog voor geen €100.000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven