XXL Nutrition

Bostin Loyd sick filmpje

Bezoekers in dit topic

Wel mooi om te zien dit. Hij is in ieder geval niet bang om zichzelf te prikken. Maja hij doet ook niks anders de hele dag..
Volstrekt verdwaasde heroine junks zijn ook niet bang voor naalden.

Of is dat te kort door de bocht om hem daar mee te vgl :trollface:
 
Als je zoveel geld spendeert aan gear.... koop dan aub een betere ketel :p warm water duurde verrekkes lang
 
Ik probeer bij te houden wat die allemaal nam, maar snap er helemaal geen tering van. Wat een leven zeg... Hoop dat we ook eens een keer te zien krijgen wat gasten in de Olympia nemen. Kan toch niet dat die nog meer nemen?
 
Kan niet goed gaan met die synthol aangezien Rich Piana in een van zijn video's aangaf dat de synthol al van zijn bicep naar zijn onderarmen was gaan zakken door de jaren heen. ( Maybe als het bij Bostin een beetje goed na ze benen zakt houdt hij tenminste nog wat fatsoenlijke Quads aan over!! ) haha
 
Kan niet goed gaan met die synthol aangezien Rich Piana in een van zijn video's aangaf dat de synthol al van zijn bicep naar zijn onderarmen was gaan zakken door de jaren heen. ( Maybe als het bij Bostin een beetje goed na ze benen zakt houdt hij tenminste nog wat fatsoenlijke Quads aan over!! ) haha
Synthol blijft niet voor eeuwig in je lichaam. Wordt afgebroken door spier
 
Synthol blijft niet voor eeuwig in je lichaam. Wordt afgebroken door spier

Klopt, alleen de nadelige gevolgen zijn die 3 centimeter omtrek in armen niet waard, Dennis wolf heeft ook een zwakte bij zijn armen tegenover zijn schouders nog toe staat hij netjes in de top 5. Loyd is een slecht voorbeeld voor mede AAS gebruikers
 
Slecht voorbeeld zeker maar blijft wel leuk om te kijken hoe op verschillende manieren aas wordt gebruikt.
Ik zou die test susp of test base ook wel eens willen gebruiken.. Denk aan het einde van het jaar om me kuur mee af te sluiten.. Blijft wel een moeilijke keuze of ik het nu op water of olie ga doen... Beide nooit gebruikt maar wil het beide wel proberen. Klinkt veel belovend :D
 
Slecht voorbeeld zeker maar blijft wel leuk om te kijken hoe op verschillende manieren aas wordt gebruikt.
Ik zou die test susp of test base ook wel eens willen gebruiken.. Denk aan het einde van het jaar om me kuur mee af te sluiten.. Blijft wel een moeilijke keuze of ik het nu op water of olie ga doen... Beide nooit gebruikt maar wil het beide wel proberen. Klinkt veel belovend :D
Denk dat je beter af bent met olie :p
 
Slecht voorbeeld zeker maar blijft wel leuk om te kijken hoe op verschillende manieren aas wordt gebruikt.
Ik zou die test susp of test base ook wel eens willen gebruiken.. Denk aan het einde van het jaar om me kuur mee af te sluiten.. Blijft wel een moeilijke keuze of ik het nu op water of olie ga doen... Beide nooit gebruikt maar wil het beide wel proberen. Klinkt veel belovend :D

Ja wat Daann01 zegt, Olie basis is meestal meer gebruikt (en fijner gevonden). Los daarvan heeft het allemaal met de esters te maken. Makkelijk en kort gezegd is dat de substanties op waterbasis veel sneller opgenomen worden waar daarentegen de olie base gear meestal ivm esters langer stand houdt in het lichaam.
 
Ja wat Daann01 zegt, Olie basis is meestal meer gebruikt (en fijner gevonden). Los daarvan heeft het allemaal met de esters te maken. Makkelijk en kort gezegd is dat de substanties op waterbasis veel sneller opgenomen worden waar daarentegen de olie base gear meestal ivm esters langer stand houdt in het lichaam.

Test susp(water)/test base(olie) heeft geen ester
 
Test susp(water)/test base(olie) heeft geen ester

Daar las ik net idd ook op terug maar het ging om het idee hoe snel de spier de substantie opneemt en dat is tussen water en olie basis wel een verschil. los daarvan niet persoonlijk ervaring mee. gebaseerd op anderen zijn ervaringen... :eyes:
 
Slecht voorbeeld zeker maar blijft wel leuk om te kijken hoe op verschillende manieren aas wordt gebruikt.
Ik zou die test susp of test base ook wel eens willen gebruiken.. Denk aan het einde van het jaar om me kuur mee af te sluiten.. Blijft wel een moeilijke keuze of ik het nu op water of olie ga doen... Beide nooit gebruikt maar wil het beide wel proberen. Klinkt veel belovend :D

Is hoofdzakelijk leuk pre-workout. Als je het echt als toevoeging op je kuur wilt pakken zit je aan 2 tot 3 x prikken per dag. Beide leveren op de plek waar je gezet hebt toffe pumps op als je die spiergroep erna traint en aardig wat extra agressie. Verder vond ik de waterbasis nogal pijnlijk, olie had ik geen last van.
 
Ik had sowieso de gedachten niet om AAS te gaan gebruiken maar na het zien van dit al helemaal niet. Als die gast 1 of 2 spuiten moest zetten per week of zo (ik heb er geen verstand van) dan maakt het wel al een stuk aantrekkelijker om te doen als je er over nadenkt om het ooit te gaan gebruiken. Maar zoveel spuiten tering jantje.
 
Over het algemeen is een of 2 spuiten het gemiddelde als je op lange esters kuurt
 
bostin heeft mijn streef fysiek
 
Met 2 spuitjes word je niet zo groot hoor..

Dat zeg ik niet. Reageerde op die jongen die nog nooit had gekuurd. In de volksmond kuurtjes kom je over het algemeen hardstikke prima uit met 2 spuiten EW. Als voorbeeld 6ml test e per week. Heb je toch een dikke kuur ofniet dan.

Maar idd zo word je geen bostin
 
Dat zeg ik niet. Reageerde op die jongen die nog nooit had gekuurd. In de volksmond kuurtjes kom je over het algemeen hardstikke prima uit met 2 spuiten EW. Als voorbeeld 6ml test e per week. Heb je toch een dikke kuur ofniet dan.

Maar idd zo word je geen bostin

Hahahaha :D
Voor een beginner die 6ML per week zet met lange of korte ester of wat dan ook een uitnodiging voor sides! Maar klopt wat je zegt dikke kuur zeker en groeien zal je! haha
 
Hahahaha :D
Voor een beginner die 6ML per week zet met lange of korte ester of wat dan ook een uitnodiging voor sides! Maar klopt wat je zegt dikke kuur zeker en groeien zal je! haha

Beginners kunnen beter niet meer dan 2ml gaan hahaha
 
het leven word pas leuk boven de 3 gram
 
Back
Naar boven