XXL Nutrition

Bostin Loyd sick filmpje

Bezoekers in dit topic

3 CC claimt hij wel ff haha, tegenwoordig eerder 12 CC haha cheater :D
 
Bestaat er een IQ-test voor complete retards? Die gasten zijn pure antireclame voor BB.
 
Het komt er gewoon op neer dat Bostin beroemd is omdat hij het openbaar bericht is van full retard en diehard AAS-gebruik. Zijn fysiek is niet speciaal, wel het feit dat hij in tegenstelling tot anderen durft zeggen wat hij gebruikt.
 
Het komt er gewoon op neer dat Bostin beroemd is omdat hij het openbaar bericht is van full retard en diehard AAS-gebruik. Zijn fysiek is niet speciaal, wel het feit dat hij in tegenstelling tot anderen durft zeggen wat hij gebruikt.

2 jaar terug in een filmpje naast piana moest hij niet al te veel onderdoen. en is nu vast groter, dus fysiek niet speciaal zou ik niet zeggen. vergeet niet dat hij vrij lang is en op video ziet iedereen er kleiner uit.

maar is idd beroemd door zijn eerlijkheid over extreem (lees belachelijk) AAS gebruik
 
2 jaar terug in een filmpje naast piana moest hij niet al te veel onderdoen. en is nu vast groter, dus fysiek niet speciaal zou ik niet zeggen. vergeet niet dat hij vrij lang is en op video ziet iedereen er kleiner uit.

maar is idd beroemd door zijn eerlijkheid over extreem (lees belachelijk) AAS gebruik
Hij heeft in zen raw filmpje gewoon een goeie shape hoe oud is hij 23?
 
Hahaha zn pens komt verder dan zn pecs en zn armen zijn dikker dan zn benen :)
Hij trolt met zen gut on stage had hij helemaal geen gut laatste wedstrijd als hij stopt met slin is de gut ook verdwenen
 


Begin hem meer en meer te "Liken"
Werd hoog tijd dat hij volledig op zichzelf verder gaat. Hij gooit nu elke maand 15-2000Dollar per maand weg door die firma te evrlaten maar over een jaar gaat hij makkelijk het tweevoudige verdienen per maand.

Goede beslissing.
 
Van dat eerste filmpje moest ik zo hard lachen hoe hij rond 54min echt max sadface uitlegt van "Dave I was on stage with fucking fatties, they cant do this to me Dave" haha. "Dave, I never got fucked by politics, but now Dave, I got shafted Dave". Dave voor Dave na. Haha, even los van of hij winst had verdiend vond ik het wel echt hilarisch te zien hoe hij zich zo oprecht een slachtoffer voelde en dat uitstraalde. Puur het gezicht en hoe dat gesprek verliep, verder niet zo zeer dat ik hem dingen misgun ofzo. Wel vermakelijk uurtje verder en best grappig wat ze bespraken en hoe ook zij het met elkaar oneens zijn over doses enzo.

Tweede filmpje vind ik btje mehh. Vervelend dat hij kennelijk zich genoodzaakt voelt zich te moeten verantwoorden, maar met wat hij zelf al zei, naief, is alles mee gezegd. Zelfs op zo'n leeftijd vind ik het onnodig naief van hem, getuigd van weinig begrip hoe de wereld in elkaar steekt. Verder denk ik dat hij er wel komt, zal snel wat nieuws opzetten en genoeg aan gaan verdienen, en blijft natuurlijk lekker uncensored dus is altijd markt voor.
 
Dat hij naief is is wel duidelijk. En idd zijn gezicht uitdrukkingen zijn hilarisch. Dat acteer je niet. Als het wel geacteerd is dan moet hij naar Hollywood :D

Daarom mag ik hem wel, hij spreekt vanuit zijn hart en geen censuur.
 
Heb de eerste 19min gekeken de rest kijk ik straks maar ik respecteer hem wel veel meer na dit filmpje en ik moet zeggen hij is niet zo dom als dat hij er uit ziet. De weg die hij nu in gaat gaat hem veel geld op leveren en ik ga hem zelf pas vanaf nu echt volgen. Hij gaat nu vast wel dbb haat krijgen zoals alleen wij dat kunnen geven ( :p ) maar dan nog, petje af
 
Die dbb haat heeft hij allang. En niet alleen van dbb. Wat hij allemaal gebruikt en doet moet hij lekker zelf weten. Wat ik respecteer is dat hij er tenminste niet over liegt.
 
Back
Naar boven