Fitness Seller

Branch Warren updates topic

  • Topic starter brwa
  • Startdatum
  • Reacties 430
  • Weergaven 67K
  • Volgers 63

Bezoekers in dit topic

Lelijkste fysiek op de hele O :huilen:
Staat er altijd wel scherp bij on stage.
 
Genen zitten wel mee, check z'n oude foto's toen ie nog haar had. Maar zijn manier van trainen heeft z'n lichaam verkloot.
ja hij traint het zelfde als ronnie maar toch verkloot hij zijn lichaam door zijn manier van trainen.... :rolleyes:
 
34zheed.jpg
 
Voor iemand die al 25 jaar of meer presteert, vind ik hem bar slecht poseren......:o
 
ben er geen fan van.
Geen pleasing fysiek
 
Branch ziet er terug goed uit hier,opnieuw massa gepakt zo op het eerste gezicht

A shot from my guest posing at @melchancey187 IFBB Port Charlotte Pro & NPC Champion Harbor Classic.



4hxgcn.jpg
 
jij vind dat er goed uitzien?
 
lol hij is even oud als bv shawn rhoden, 41 jaar dus.
Looks like shit imo.
 
als hij dit pakket met de scherpte van paar jaar terug kan brengen dan zeker top 3
jammer dat hij altijd zo slechte genen heeft gehad wat betreft zijn armen
 
Laatst bewerkt:
Ieder zijn smaak. Maar geef mij maar de symmetrie & shape van de Rhodens, Jacksons en Mcmillans van deze wereld ipv dat samenraapsel van gescheurde spieren van Warren.
 
Ieder zijn smaak. Maar geef mij maar de symmetrie & shape van de Rhodens, Jacksons en Mcmillans van deze wereld ipv dat samenraapsel van gescheurde spieren van Warren.


ook als hij in deze shape weer kan komen?


Mr+Olymmpia+2009+Branch+warren.jpg


index.jpg
 
ook als hij in deze shape weer kan komen?

Als ... bestaat niet. Trouwens met deze shape vind ik hem nog altijd een assymetrische tuinkabouter. Goeie wheels & hardheid maar daar stopt het. Maar zijn erelijst spreekt me tegen, dat weet ik ook wel.
 
Als ... bestaat niet. Trouwens met deze shape vind ik hem nog altijd een assymetrische tuinkabouter. Goeie wheels & hardheid maar daar stopt het. Maar zijn erelijst spreekt me tegen, dat weet ik ook wel.

mja,we zullen zien,vind hem er toch opnieuw bruut uitzien nu
 
Back
Naar boven